З усього різноманіття комунікаційних каналів для просування клінінгової компанії підходять далеко не всі. У цій статті ми поділимося своїм досвідом у просуванні клінінгу в Америці.
Що потрібно знати перед просуванням
Клінінговий бізнес має завжди локальний характер. З одного цього речення можна побудувати низку основних висновків, які, на наш погляд, є визначальними в просуванні:
- Клінінг – це локальний бізнес.
Якого б розміру не була фірма і які б послуги вона не надавала – вони всі мають локальний характер. Тобто, є якийсь регіон, де компанія надає послуги. З цього випливає важлива обставина:
конкуренція у компаній, що працюють у різних локаціях – різна. Навіть якщо це велика клінінгова фірма, така, наприклад, як cleaning authority або marry maids, однаково в онлайні вона конкуруватиме з місцевими локальними компаніями відповідно до її рангу в конкретному місці. І повірте, навіть великих гравців у цьому конкретному регіоні можна з успіхом обходити, якщо будувати своє просування грамотно. Ось тому приклад:
- Локальний бізнес має просуватися відповідними інструментами.
У США, крім традиційних YELP і Google, є багато каталогів, які дають змогу зареєструвати компанію та брати участь у ранжуванні за пошуковим запитом усередині майданчика. Ми б виділили 36 найпопулярніших, 12 з яких підтримують постинг. Вони можуть застосовуватися для просування не тільки всередині ресурсу, а й мати досить вагомий внесок при просуванні сайту в гугл. Ось їхній перелік:
Список каталогів у США для просування локального бізнесу
- us-info
- USCity
- Tupalo
- Superpages
- Opendi
- ShowMeLocal
- Pages24
- n49°
- My Local Services
- Manta
- iGlobal
- Insider Pages
- DexKnows
- CitySquares
- Citysearch
- acompio
- Yellow Pages
- Data Axle
- BBB
- Where To?
- Uber
- Navmii
- Waze
- Trustpilot
- Hotfrog
- Alexa
- Siri
- Bing
- Yelp
- Apple Maps
- eLocal
- ezlocal
- Foursquare
- Nextdoor
Поради щодо просування клінінгу
1. Визначтеся з районами обслуговування
Отже, перше, що потрібно зробити – потрібно визначитися з районами обслуговування (service area). Не поспішайте включати до вашого списку якомога більше міст і областей. Якщо компанія невелика і тільки-но відкрилася, а це часте явище серед емігрантів, то потрібно, навпаки, не розпилювати свої послуги, а фокусувати. Наприклад, зосередитися на якомусь конкретному місці. Тут може допомогти теплова карта Yelp. Проаналізуйте її для Вашого регіону.
2. Визначте сервіс, який будете просувати
Друге, що необхідно виконати – це визначити список сервісів, які просуваються. І тут працює те саме правило: якщо бізнес свіжий або клінінгова компанія невелика – обов’язково фокусуйте послуги. Наприклад, Ви можете надавати широкий спектр клінінгових послуг (home cleaning, house cleaning, deep cleaning, regular cleaning, window washing, carpet cleaning, upholstery cleaning тощо), але не слід їх усі одразу просувати. Навпаки, якщо Ваш бізнес молодий – не намагайтеся здивувати всіх широтою розмаху. Зверніть увагу, що в США все працює не так: існує маса досить великих компаній, які спеціалізуються на одному виді прибирання, наприклад, Pressure Washer (мийка високого тиску) і все, більше нічого. Або тільки миття вікон (Window Washing). Таке фокусування сприяє більш раціональному просуванню і більш швидкому отриманню високої експертної оцінки.
Просування клінінгу в Yelp
Yelp – це культовий канал просування для локального бізнесу, особливо з великої тематики home services. У ньому можна зареєструвати свою компанію абсолютно безкоштовно й іноді навіть отримувати безкоштовно ліди, але, по-перше, їх не буде багато, а по-друге, вони будуть не частими. Здебільшого ж Yelp заточений на роботу з рекламодавцями, тобто, цей інструмент платний. Мінімальна вартість підписки – 200$. За 450$ на місяць Yelp даватиме ліди, просуваючи Ваш профіль у зазначеному місці. Крім того, ліди у Yelp можна купувати. У середньому, в цій тематиці вони коштують 20$. Але не поспішайте радіти – їхня якість залишає бажати кращого.
3. Під час роботи з Yelp використовуйте оператора
Під час роботи з Yelp обов’язково знайдіть можливість підключити до цього власного оператора. Запити потрібно відпрацьовувати якомога швидше. Відповіді на них мають бути такими, щоб клієнту це сподобалося і він зупинив свій вибір на Вашій компанії. Від якості відповідей – оператора – залежатиме велика частка успіху.
4. Не запускайте рекламу самостійно
У Yelp є інструмент Yelp Ads. З ним можна працювати, але врахуйте, не робіть це самі. Без відповідних знань і розуміння його роботи Ви просто зіллєте гроші без результату. Працюйте по платній рекламі з фахівцем.
5. Просувайте дорогі послуги
Не просувайте дешевий сервіс, оскільки вартість його ліда не буде меншою, а заробіток може не покрити витрати на просування.
6. Збирайте тільки реальні відгуки
Yelp дуже чутливий до відгуків. Слідкуйте за своєю репутацією. Не накручуйте їх, оскільки це загрожує блокуванням клієнта і фірми. Працюйте в цьому плані чесно. Намагайтеся брати відгуки як у підтверджених клієнтів від yelp, так і не від підтверджених. Знайте, Ваш профіль у цьому каналі має бути якомога природнішим.
7. Працюйте з фотографіями
Додавайте фото не рідше 1 разу на 14 днів. Це добре впливає на рейтинг профілю, оскільки додає йому актуальності. Намагайтеся фото грамотно підписувати, найкраще – використовуйте exif-теги.
Наш досвід у просуванні: у разі, якщо бізнес-процеси були налаштовані добре – просування в Yelp давало хороший результат. Визначальним при цьому є оператор – це головна складова успіху. Був випадок, коли один оператор за 12 годин роботи давав майже 70% клієнтів від лідів, а інший не міг зробити і 10%. Майте це на увазі.
Просування клінінгу в Google Maps
Оскільки наш бізнес локальний і ми, ймовірно, не національна компанія чи клінінгова фірма, що працює в рамках штату чи країни, то все гугл просування потрібно будувати відштовхуючись від тих інструментів, які гугл рекомендує. А це ніщо інше, як локальне seo, або просування в Google Business Profile (раніше Google My Business) чи Google Maps. Усе це одне й те саме.
8. Реєструйте друге ім’я для LLC
Обов’язково реєструйте друге ім’я LLC для того, щоб його можна було офіційно використовувати в назві компанії. У це друге ім’я включіть основний ключ. Хто б що не говорив, і що б з цього приводу не повідомляв сам Google, за наявності такого сертифіката він не має жодних підстав накласти санкції на профіль. Наприклад, це може звучати так: Home Cleaning in Chicago CleanUp. Як бачимо, ми вжили три складові: основний ключ – home cleaning, вказали місце, тобто топонім – home cleaning in Chicago, вказали брендову складову – CleanUp.
9. Для просування в Google Maps потрібен сайт
Для просування клінінгу в Google Maps потрібно мати якісний сайт. Без нього ефективність просування знизиться на порядок. Тому шукайте сеошника з досвідом роботи в тематиці клінінгу в США і домовляйтеся про сайт і просування. Помилкою буде, якщо сайт замовите самі або зробите самостійно (не володіючи в цьому великою компетенцією), у такому разі, з великою часткою ймовірності, він буде не просувним і користі не принесе. Сайт має бути якісним і грамотно оптимізованим.
10. Збирайте відгуки
Один із найважливіших сигналів – це відгуки. Беріть їх тільки у реальних клієнтів. Навіть не думайте їх накручувати, купуючи в арабів або індусів. Гугл дуже добре навчився їх фільтрувати. Якщо Вас запідозрять у купівлі або накрутці відгуків – профіль буде забанено. І навіть якщо його потім розблокувати – репутацію вже не виправити. Він ніколи не буде так добре працювати як конкурент, у якого відсутня історія блокування.
11. Генеруйте власний контент
Для просування потрібен контент. Створюйте його не рідше 1 разу на 7 днів на сайті з подальшим постінгом у профіль та інші каталоги (дивіться список на початку статті)
12. Використовуйте зовнішні сигнали для просування в Google Maps
Зовнішні сигнали дуже важливі – йдеться про зовнішні посилання на сайт. Вони суттєво можуть змінити рейтинг профілю. Але враховуйте, що не всі посилання працюють у позитивному напрямку. Ви можете сильно нашкодити, якщо купите їх. Гугл забороняє купівлю та продаж посилань. Їх слід отримати природно. Використовуйте для початку вищевказаний список каталогів. Якщо є бажання отримати більш якісні беклінки – зверніть увагу на прилеглі до Вашої точки на карті значущі заклади (церкви, муніципалітети, школи, університети). Спробуйте отримати з їхнього сайту посилання на вас в обмін на послуги. Це дуже круто спрацює і такий беклінк буде важливішим і кращим за сотню бездарних посилань.
13. Ведіть блог
Ведіть на сайті блог. Врахуйте – з конкурентів це роблять тільки великі гравці. Якщо Ви з Вашим SEO-фахівцем будете це регулярно робити – на Вас чекає успіх. Пам’ятайте, контентний метод просування неможливо повторити швидко. Це складно, дорого, але це єдиний варіант виділитися і довести свою експертність та унікальність.
14. Враховуйте сезонність
Клінінг – сезонний бізнес. Залежно від штату і локації кількість звернень на місяць буде змінюватися. Іноді є просадка, пов’язана з тим, що падає попит. Іноді навпаки, попит так зростає, що від частини клієнтів доводиться відмовлятися. Враховуйте це.
15. Працюйте системно
Налаштовуйте себе на системну роботу і гру в довгу. Не чекайте швидких результатів. Вони будуть, але Ви маєте розуміти, що за умови, що Ваш бізнес свіжий і просування ведеться системно – перші результати Ви отримаєте не раніше 4-6 місяців після початку просування. Так, можуть бути перші клієнти і на другий і третій місяць, але сильне зростання швидко забезпечити не вийде.
Висновки
Для успішного просування клінінгового бізнесу в США існують усі необхідні інструменти. Багато з яких безкоштовні. За умови грамотного їх використання і системної роботи можна будь-який клінінг просунути в ТОП 3 локальної видачі в конкретному місці. Це основна перевага локального просування. Потрібні регулярні пости, відгуки та новий контент. Якщо все це оптимізувати – успіх буде! І ми це Вам можемо довести, звертайтеся – будете в ТОП!