15 Советов Эмигрантам для Продвижения Клининга в США

15 Порад Емігрантам для Просування Клінінгу в США

З усього різноманіття комунікаційних каналів для просування клінінгової компанії підходять далеко не всі. У цій статті ми поділимося своїм досвідом у просуванні клінінгу в Америці.

Що потрібно знати перед просуванням

Клінінговий бізнес має завжди локальний характер. З одного цього речення можна побудувати низку основних висновків, які, на наш погляд, є визначальними в просуванні:

  • Клінінг – це локальний бізнес.

Якого б розміру не була фірма і які б послуги вона не надавала – вони всі мають локальний характер. Тобто, є якийсь регіон, де компанія надає послуги. З цього випливає важлива обставина:
конкуренція у компаній, що працюють у різних локаціях – різна. Навіть якщо це велика клінінгова фірма, така, наприклад, як cleaning authority або marry maids, однаково в онлайні вона конкуруватиме з місцевими локальними компаніями відповідно до її рангу в конкретному місці. І повірте, навіть великих гравців у цьому конкретному регіоні можна з успіхом обходити, якщо будувати своє просування грамотно. Ось тому приклад:

Рейтинг компаний в GBP - данные localfalcon
Рейтинг компаній у GBP – дані localfalcon
  • Локальний бізнес має просуватися відповідними інструментами.

У США, крім традиційних YELP і Google, є багато каталогів, які дають змогу зареєструвати компанію та брати участь у ранжуванні за пошуковим запитом усередині майданчика. Ми б виділили 36 найпопулярніших, 12 з яких підтримують постинг. Вони можуть застосовуватися для просування не тільки всередині ресурсу, а й мати досить вагомий внесок при просуванні в гугл. Ось їхній перелік:

Список каталогів у США для просування локального бізнесу

  • us-info
  • USCity
  • Tupalo
  • Superpages
  • Opendi
  • ShowMeLocal
  • Pages24
  • n49°
  • My Local Services
  • Manta
  • iGlobal
  • Insider Pages
  • DexKnows
  • CitySquares
  • Citysearch
  • acompio
  • Yellow Pages
  • Data Axle
  • BBB
  • Where To?
  • Uber
  • Navmii
  • Waze
  • Trustpilot
  • Hotfrog
  • Alexa
  • Siri
  • Bing
  • Yelp
  • Facebook
  • Apple Maps
  • Instagram
  • eLocal
  • ezlocal
  • Foursquare
  • Nextdoor

Поради щодо просування клінінгу

1. Визначтеся з районами обслуговування

Отже, перше, що потрібно зробити – визначитися з районами обслуговування (service area). Не поспішайте включати в ваш список якомога більше міст і областей. Якщо компанія невелика і тільки відкрилася, а це часте явище серед емігрантів, то потрібно, навпаки, не розпорошувати свої послуги, а фокусувати. Наприклад, зосередитися на якомусь конкретному місці. Тут може допомогти теплова карта Yelp. Проаналізуйте її для вашого регіону.

Тепловая карта YELP
Теплова карта YELP

2. Визначте сервіс, який будете просувати

Друге, що необхідно виконати – це визначити список просувних послуг. І тут працює те саме правило: якщо бізнес свіжий або клінінгова компанія невелика – обов’язково фокусуйте послуги. Наприклад, Ви можете надавати широкий спектр клінінгових послуг (home cleaning, house cleaning, deep cleaning, regular cleaning, window washing, carpet cleaning, upholstery cleaning та інші), але не слід їх всі відразу просувати. Навпаки, якщо Ваш бізнес молодий – не намагайтеся здивувати всіх широтою розмаху. Зверніть увагу, що в США все працює не так: існує маса досить великих компаній, які спеціалізуються на одному виді прибирання, наприклад, Pressure Washer (мийка високого тиску) і все, більше нічого. Або тільки миття вікон (Window Washing). Таке фокусування сприяє більш раціональному просуванню і швидшому отриманню високої експертної оцінки.

Просування клінінгу в Yelp

Yelp — це культовий канал просування для локального бізнесу, особливо з широкої тематики home services. У ньому можна зареєструвати свою компанію абсолютно безкоштовно і іноді навіть отримувати безкоштовні ліди, але, по-перше, їх буде небагато, а по-друге, вони будуть нечастими. В основному ж Yelp заточений на роботу з рекламодавцями, тобто, цей інструмент платний. Мінімальна вартість передплати – 200$. За 450$ на місяць Yelp буде давати ліди, просуваючи Ваш профіль у вказаному місці. Крім того, ліди у Yelp можна купувати. В середньому, в цій тематиці вони коштують 20$. Але не поспішайте радіти – їх якість залишає бажати кращого.

3. Під час роботи з Yelp використовуйте оператора

При роботі з Yelp обов’язково знайдіть можливість підключити до цього власного оператора. Запити потрібно опрацьовувати якомога швидше. Відповіді на них повинні бути такими, щоб клієнту це сподобалося і він зупинив свій вибір на Вашій компанії. Від якості відповідей – оператора – буде залежати велика частка успіху.

4. Не запускайте рекламу самостійно

У Yelp є інструмент Yelp Ads. З ним можна працювати, але врахуйте, не робіть це самі. Без відповідних знань і розуміння його роботи Ви просто зіллєте гроші без результату. Працюйте по платній рекламі з фахівцем.

5. Просувайте дорогі послуги

Не просувайте дешевий сервіс, оскільки вартість його ліда не буде меншою, а заробіток може не покрити витрати на просування.

6. Збирайте тільки реальні відгуки

Yelp дуже чутливий до відгуків. Слідкуйте за своєю репутацією. Не накручуйте їх, оскільки це загрожує блокуванням клієнта і фірми. Працюйте в цьому плані чесно. Намагайтеся брати відгуки як у підтверджених клієнтів від yelp, так і не від підтверджених. Знайте, Ваш профіль у цьому каналі має бути якомога природнішим.

Отзывы в Yelp
Відгуки в Yelp

7. Працюйте з фотографіями

Додавайте фото не рідше 1 разу на 14 днів. Це добре впливає на рейтинг профілю, оскільки додає йому актуальності. Намагайтеся фото грамотно підписувати, найкраще – використовуйте exif-теги.

Наш досвід у просуванні: у разі, якщо бізнес-процеси були налаштовані добре, просування в Yelp давало хороший результат. Визначальним при цьому є оператор — це головна складова успіху. Був випадок, коли один оператор за 12 годин роботи давав майже 70% клієнтів від лідів, а інший не міг зробити і 10%. Майте це на увазі.

Просування клінінгової компанії в Google Maps

Оскільки наш бізнес локальний і ми, ймовірно, не національна компанія або клінінгова фірма, що працює в межах штату або країни, то все просування в Google потрібно будувати, відштовхуючись від тих інструментів, які Google рекомендує. А це ніщо інше, як просування в Google Business Profile (раніше Google My Business) або Google Maps. Все це одне і те ж.

8. Реєструйте друге ім’я для LLC

Обов’язково реєструйте друге ім’я LLC для того, щоб його можна було офіційно використовувати в назві компанії. У це друге ім’я включіть основний ключ. Хто б що не говорив, і що б на цей рахунок не повідомляв сам Google, при наявності такого сертифіката він не має ніяких підстав накласти санкції на профіль. Наприклад, це може звучати так: Home Cleaning in Chicago CleanUp. Як бачимо, ми використали три складові: основний ключ – home cleaning, вказали місце, тобто топонім – home cleaning in Chicago, вказали брендову складову – CleanUp.

9. Просування сайту клінінгової компанії

Для просування клінінгу в Google Maps потрібно мати якісний сайт. Прочитайте статтю: Яким повинен бути сайт для клінінгу. Без нього ефективність просування знизиться на порядок. Тому, шукайте сеошника з досвідом роботи в тематиці клінінгу в США і домовляйтеся. Помилкою буде, якщо сайт замовите самі або зробите самостійно (не маючи в цьому великої компетенції), в такому випадку, з великою ймовірністю, він не буде просуватися і користі не принесе.

Сайт клининговой компании
Сайт клінінгової компанії у Флориді

10. Збирайте відгуки

Один із найважливіших сигналів – це відгуки. Беріть їх тільки у реальних клієнтів. Навіть не думайте їх накручувати, купуючи в арабів або індусів. Гугл дуже добре навчився їх фільтрувати. Якщо Вас запідозрять у купівлі або накрутці відгуків – профіль буде забанено. І навіть якщо його потім розблокувати – репутацію вже не виправити. Він ніколи не буде так добре працювати як конкурент, у якого відсутня історія блокування.

11. Генеруйте власний контент

Для просування потрібен контент. Створюйте його не рідше 1 разу на 7 днів з подальшим постінгом у профіль та інші каталоги (дивіться список на початку статті)

Портфолио клининговой компании
Портфоліо клінінгової компанії

12. Використовуйте зовнішні сигнали для просування в Google Maps

Зовнішні сигнали дуже важливі. Вони можуть істотно змінити рейтинг профілю. Але враховуйте, що не всі посилання працюють в позитивному напрямку. Ви можете сильно нашкодити, якщо купите їх. Гугл забороняє купівлю і продаж посилань. Їх слід отримувати природним шляхом. Для початку використовуйте вищевказаний список каталогів. Якщо є бажання отримати більш якісні беклінки – зверніть увагу на значущі заклади (церкви, муніципалітети, школи, університети), що знаходяться поблизу вашої точки на карті. Спробуйте отримати від них посилання на вас в обмін на послуги. Це дуже добре спрацює, і такий беклінк буде важливішим і кращим за сотні бездарних посилань.

Обратные ссылки сайта клининговой фирмы
Зворотні посилання клінінгової фірми

13. Ведіть блог

Ведіть блог. Врахуйте – з конкурентів це роблять тільки великі гравці. Якщо Ви з Вашим SEO-фахівцем будете це регулярно робити – Вас чекає успіх. Пам’ятайте, контентний метод просування неможливо повторити швидко. Це складно, дорого, але це єдиний варіант виділитися і довести свою експертність і унікальність.

Блог сайта клининговой компании
Блог клінінгової компанії

14. Враховуйте сезонність

Клінінг – сезонний бізнес. Залежно від штату і локації кількість звернень на місяць буде змінюватися. Іноді є просадка, пов’язана з тим, що падає попит. Іноді навпаки, попит так зростає, що від частини клієнтів доводиться відмовлятися. Враховуйте це.

15. Працюйте системно

Налаштовуйте себе на системну роботу і гру в довгу. Не чекайте швидких результатів. Вони будуть, але Ви маєте розуміти, що за умови, що Ваш бізнес свіжий і просування ведеться системно – перші результати Ви отримаєте не раніше 4-6 місяців після початку просування. Так, можуть бути перші клієнти і на другий і третій місяць, але сильне зростання швидко забезпечити не вийде.

Результаты продвижения клининговой компании в США
Результати просування клінінгової компанії в США

Висновки

Для успішного просування клінінгового бізнесу в США існують усі необхідні інструменти. Багато з яких безкоштовні. За умови грамотного їх використання і системної роботи можна будь-який клінінг просунути в ТОП 3 локальної видачі в конкретному місці. Це основна перевага локального просування. Потрібні регулярні пости, відгуки та новий контент. Якщо все це оптимізувати – успіх буде! І ми це Вам можемо довести, звертайтеся – будете в ТОП!

Просунути клінінг

Кейси

Результати просування клінінгових компаній

Наскільки корисним був цей пост?

Натисніть на зірочку, щоб оцінити його!

Середня оцінка 5 / 5. Підрахунок голосів: 190

No votes so far! Be the first to rate this post.

8 коментар

  1. Вікторія каже:

    А що означає грамотно підписувати фото? Що має бути в назві, щоб це позитивно вплинуло на просування клінінгу?

    1. Існує думка, що EXIF-теги у зображень можуть позитивно впливати на ранжування. Рекомендую Вам детальніше вивчити цей напрямок, оскільки правильно заповнені EXIF-теги (наприклад, додавання геолокації для локального SEO) можуть бути корисними для просування клінінгових послуг.

      1. Alexander Muratoff каже:

        Щодо EXIF-тегів – це може бути цікаво. Але їхній вплив я б не розглядав безпосередньо. Гугл виріже всі теги у фото під час публікації в GBP і завантаження їх у сервіс. Але на сайті фото можуть містити їх усі і вони можуть бути прочитані.

  2. Dana каже:

    Вітаю! Як мені побачити теплову карту в YELP? Що потрібно зробити з профілем, щоб ця функція стала доступною?

    1. Alexander Muratoff каже:

      Для цього потрібно, щоб профіль YELP мав певну історію та продвигався з Yelp хоча б місяць. Після цього ця статистика з”явиться на головній сторінці результатів.

    2. Alexander Muratoff каже:

      Теплова карта в Yelp стане доступною у разі оформлення платної підписки хоча б на мінімальний пакет просування (~ 450$). Потім Ви зможете відмовитись від нього, а статистика і теплова карта залишаться в аккаунті.

  3. Jenny каже:

    Добрий день! Які зображення і фотографії краще використовувати на сайті, щоб він мав професійний вигляд? Дякую

    1. Добрий день! Використовуйте високоякісні, чіткі та добре освітлені зображення. Уникайте розмитих чи погано освітлених фотографій. Це можуть бути фото під час Вашої роботи (з працівниками на світлинах), фото до та після, фото Вашої команди та професійної техніки для прибирання. Використовуйте однаковий стиль обробки зображень на всіх сторінках сайту: однакова кольорова палітра, фільтри, стиль кадрів. Якщо ви надаєте різні послуги (генеральне прибирання, миття вікон, хімчистка килимів тощо), додайте відповідні фотографії для кожної категорії послуг.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *