Просування в Google Maps – локальне SEO

Продвижение в гугл картах

Просування в Google Maps та локальне SEO – дуже ефективні канали просування будь-яких видів послуг, що мають локацію, тобто, прив’язані до фізичного місця.

Що це?

Просування в Google Maps – це збільшення видимості компанії за основним запитом, пов’язаним з видом діяльності, у сервісі google maps, наприклад:


Локальне SEO – це просування компанії за ключами, які у видачі пошукової системи мають спеціальний елемент “МАПИ”, наприклад:
Локальне seo та просування в гугл мапах пов’язані між собою. По суті, просувається бізнес-профіль компанії, зареєстрованої в сервісі google my business.

Локальне seo та просування в мапах гугл – це, напевно, найефективніший метод просування локальних послуг!

Для яких бізнесів підходить?

Для всіх видів послуг, що мають локацію. Це може бути: кафе, кав’ярні, ресторани, адвокатські контори, нотаріуси, перукарні, магазини, аптеки, всілякі служби ремонту, всілякі курси тощо.

Що потрібно для роботи?

Для просування у google maps та локального seo потрібно:

  • Фізична адреса компанії
  • Сайт

Ми мали звернення від компаній, які не мали власного сайту, з проханням просунути їх у сервісі Google Maps та пошуковій видачі. На жаль, без наявності сайту – ми завжди відмовляємося від таких пропозицій. Для ефективного просування обов’язково потрібен сайт!

Послуги -що робитимемо?

Основні зусилля прикладатимемо для підвищення трасту самого бренду в цьому місці. Будемо давати якнайбільше сигналів пошуковій системі про те, що наша компанія робить, кейси та портфоліо, публікації статей, фотографій та відео. Звісно, ​​це правильно оформляється і має не тривіальну структуру. Зазвичай перелік робіт такий:

  • Збір семантики для опису послуг
  • Визначення основних ключів для просування пошуку
  • Доопрацювання сайту з урахуванням попереднього пункту

    Для локального seo сайт повинен мати структуру, що підходить для просування

  • Введення розділу БЛОГ як основного інструменту просування
  • Визначення тематик постів та створення контент-плану
  • Реєстрація та оформлення профілю у сервісі google my business
  • SEO копірайтинг для основної сторінки профілю
  • Створення бізнес-сайту в сервісі та зв’язок його з основним сайтом компанії
  • Копірайтинг
  • Публікації матеріалів

    Для ефективного просування частота постів не повинна бути меншою, ніж 1 публікація на тиждень

  • Аналітика результатів

Ціна

Вартість локального seo залежить від характеристик послуги, її конкуренції у каналі з урахуванням локації. Тому, на повний перелік робіт, наведемо середню вилку цін, щоб Ви могли якось орієнтуватися та співвідносити власні можливості з витратами на просування:

FULL

  • робота з семантикою;
  • доопрацювання сайту;
  • робота з профілем GMB;
  • копірайтинг;
  • генерація контенту;
  • постинг

250 – 500$


Дізнайтесь вартість локального просування Вашого бізнесу:

Дізнатися про вартість просування

Кейси

Кейсів по локальному seo дуже багато. Нижче, наприклад, деякі з них. Як дрібного, так і великого бізнесу:

Дресирування собак

Виготовлення друкованих плат

А також, локальне seo просування в Google Maps застосовували в комплексній стратегії, наприклад, у цих кейсах: