Просування в Google Maps та локальне SEO – дуже ефективні канали просування будь-яких видів послуг, що мають локацію, тобто, прив’язані до фізичного місця.
Що це?
Просування в Google Maps – це збільшення видимості компанії за основним запитом, пов’язаним з видом діяльності, у сервісі google maps, наприклад:
Локальне SEO – це просування компанії за ключами, які у видачі пошукової системи мають спеціальний елемент “МАПИ”, наприклад:
Локальне seo та просування в гугл мапах пов’язані між собою. По суті, просувається бізнес-профіль компанії, зареєстрованої в сервісі google my business.
Локальне seo та просування в мапах гугл – це, напевно, найефективніший метод просування локальних послуг!
Для яких бізнесів підходить?
Для всіх видів послуг, що мають локацію. Це може бути: кафе, кав’ярні, ресторани, адвокатські контори, нотаріуси, перукарні, магазини, аптеки, всілякі служби ремонту, всілякі курси тощо.
Що потрібно для роботи?
Для просування у google maps та локального seo потрібно:
- Фізична адреса компанії
- Сайт
Ми мали звернення від компаній, які не мали власного сайту, з проханням просунути їх у сервісі Google Maps та пошуковій видачі. На жаль, без наявності сайту – ми завжди відмовляємося від таких пропозицій. Для ефективного просування обов’язково потрібен сайт!
Послуги -що робитимемо?
Основні зусилля прикладатимемо для підвищення трасту самого бренду в цьому місці. Будемо давати якнайбільше сигналів пошуковій системі про те, що наша компанія робить, кейси та портфоліо, публікації статей, фотографій та відео. Звісно, це правильно оформляється і має не тривіальну структуру. Зазвичай перелік робіт такий:
- Збір семантики для опису послуг
- Визначення основних ключів для просування пошуку
- Доопрацювання сайту з урахуванням попереднього пункту
Для локального seo сайт повинен мати структуру, що підходить для просування
- Введення розділу БЛОГ як основного інструменту просування
- Визначення тематик постів та створення контент-плану
- Реєстрація та оформлення профілю у сервісі google my business
- SEO копірайтинг для основної сторінки профілю
- Створення бізнес-сайту в сервісі та зв’язок його з основним сайтом компанії
- Копірайтинг
- Публікації матеріалів
Для ефективного просування частота постів не повинна бути меншою, ніж 1 публікація на тиждень
- Аналітика результатів
Ціна
Вартість локального seo залежить від характеристик послуги, її конкуренції у каналі з урахуванням локації. Тому, на повний перелік робіт, наведемо середню вилку цін, щоб Ви могли якось орієнтуватися та співвідносити власні можливості з витратами на просування:
FULL
- робота з семантикою;
- доопрацювання сайту;
- робота з профілем GMB;
- копірайтинг;
- генерація контенту;
- постинг
250 – 500$
Дізнайтесь вартість локального просування Вашого бізнесу: Дізнатися про вартість просування
Кейси
Кейсів по локальному seo дуже багато. Нижче, наприклад, деякі з них. Як дрібного, так і великого бізнесу:
Дресирування собак
Виготовлення друкованих плат
А також, локальне seo просування в Google Maps застосовували в комплексній стратегії, наприклад, у цих кейсах: