Послуги контекстної реклами для просування бізнесу. Спеціалізуємося на просуванні сайтів послуг, лендінгів, інтернет-магазинів. Послуги налаштування контекстної реклами в гугл, що дають результат у просуванні сайтів.
Послуги налаштування контекстної реклами в гугл, що дають результат у просуванні сайтів.
Налаштування контекстної реклами гугл
Налаштування контекстної реклами гугл
Налаштування контекстної реклами в гуглі – потужний інструмент просування сайтів, інтернет-магазинів, лендінгів. Будь-який продукт, який має пошуковий попит, можна просунути за допомогою реклами в google ads. Далее
У самому інструменті гугл існує можливість використовувати не тільки пошукову мережу. Контекстно-медійна реклама у вигляді ремаркетингу або адаптивних оголошень також вельми ефективна. Для власників інтернет-магазинів налаштування контекстної реклами в google пов’язане з роботою Google Shopping через google merchant center. Це окремий плейсмент, що дає можливість потрапити у верхній блок пошукової видачі. Налаштування таргетингу для цього блоку відбувається на підставі метатегів сторінки та її контенту (заголовків). Замовити налаштування контекстної реклами в Google Shopping не так просто: адже для цього потрібна технічна можливість сайту – здатність генерувати і надавати дані системі google merchant center (генерація фіда даних). Крім цього, важливою обставиною є оптимізація цільових сторінок магазину. Тому кожна зі сторінок, що потрапляють до фіду даних, має бути seo-оптимізована, починаючи від картинки (зображення), її альтернативної назви і закінчуючи основними метатегами та заголовками. Приватний інтернет-маркетолог може допомогти з цією не тривіальною справою. Помилки, пов’язані з налаштуванням такої реклами в гугл, можуть, у підсумку, дорого обійтися. Просування локального бізнесу пов’язане з просуванням місця компанії в google maps. Таке налаштування контекстної реклами з оплатою за результат доступне власникам як дрібного, так і середнього бізнесу, що надає локальні послуги. Наявність сайту або лендінгу, оптимізованого під конкретний сервіс, поряд із грамотним налаштуванням контекстної реклами може стати визначальним фактором для успішного існування компаній не тільки в Україні, а й в Америці або Європі. Знаючи принципи роботи колишньої системи гугл адВордс, а це реалізація ppc-бізнес моделі, можна з успіхом просувати практично будь-який бізнес, що має невеликий бюджет, сайт і бажання розвиватися. Але таке налаштування контекстної реклами в гугл вимагає знання і компетенції не тільки в галузі роботи системи, а й відповідних навичок у створенні конвертованих цільових сторінок – важливого елемента для отримання ліда за допомогою контексту.
Запорука успіху при налаштуванні контекстної реклами в google лежить в області оптимізацій цільових сторінок (сайтів або лендінгів)
Послуги з налаштування та ведення контекстної реклами в Інтернеті пропонують як компанії, агентства, так і приватні фахівці. Але більшість власників, особливо невеликих компаній, роблять спроби налаштувати контекстну рекламу самостійно. Далее
Маючи певний рівень компетенції – це можна зробити. Але на практиці, навіть для нескладних проєктів, ефективне налаштування контекстної реклами в такий спосіб проводиться не може. Добре, якщо зі старту рекламної активності пішли дзвінки і ліди. Але частіше, щоб налаштувати цей процес, потрібно докласти чимало зусиль, пов’язаних з тим, щоб забезпечити релевантність реклами і визначити конверсійні фрази. А це не тривіальне завдання для самостійного просування. Таким чином, налаштування і ведення контекстної реклами слід розглядати як одну послугу. З тієї ж причини: часто просто не виходить “зльоту” потрапити в потрібну цільову. Для цього потрібен час, щоб провести оцінку результатів тестового запуску. Використовуйте підрядників, які мають досвід роботи з Вашою тематикою. Це значно прискорить процес просування. Такий фахівець з налаштування контекстної реклами вже має інформацію про семантику, що конвертує, в потрібній ніші. Тому йому буде значно простіше дати результат або знайти необхідні точки зростання, що блокують отримання лідів. Інтернет-агентство контекстної реклами, як правило, заточене на роботу з банерною рекламою – це контекстно-медійна мережа, яку часто використовують у стратегії просування бренду як активність, що йде разом із телевізійною рекламою. Такі агентства працюють з великим бюджетом, але це не означає, що їхні фахівці можуть бути ефективними при веденні контекстної реклами для інтернет-магазинів або сайтів, що продають. Для великого бізнесу або просування бренду разове налаштування контекстної реклами вельми затребуване. Але ефективне просування сайтів, невеликих компаній, бізнесів, що розвиваються, вимагає професійного налаштування контекстної реклами. Бажано фахівцями, які мають досвід роботи в тематиці. Це потрібно враховувати під час вибору підрядника для ведення та налаштування контекстної реклами в інтернеті.
Віддавайте перевагу тим фахівцям, які мають досвід ведення і налаштування контекстної реклами у вашій тематиці
Налаштування контекстної реклами для бізнесу
Налаштування контекстної реклами для бізнесу – це один з основних каналів залучення цільового трафіку та отримання клієнтів з Інтернету.
Особливо це актуально для фірм, що надають послуги або невеликих компаній, які просувають свій бізнес в онлайн. Від якості налаштування контекстної реклами для бізнесу, що не має великих бюджетів на просування, залежить успіх. Крім професіоналізму в налаштуванні та веденні контексту потрібна наявність правильної цільової сторінки, здатної конвертувати трафік. Її створення виходить за межі компетенції фахівця з налаштування контекстної реклами. А вартість контексту буде безпосередньо від неї залежати. Враховуйте це, просуваючи свій бізнес. Успіх такого просування в Інтернеті рівною мірою залежить від комунікації і від майданчика. Сайт повинен бути релевантним і мати можливість конвертувати трафік!
Налаштування контекстної реклами для інтернет-магазина
Налаштування контекстної реклами для інтернет-магазину, як правило, пов’язане з роботою двох кампаній: кампанії в пошуковій мережі та в мережі Google Shopping.
Важливо, щоб сторінки, на які буде спрямований трафік, були оптимізовані. Особливо це стосується мережі гугл покупки. Оскільки налаштування контекстної реклами для інтернет-магазину, в даному випадку, проводиться системою google ads автоматично, на підставі метатегів, заголовків і контенту сторінки. Що вищий ступінь оптимізації – то якісніший таргетинг і дешевше залучення клієнта на сайт. Цю ж рекомендацію можна дати і для пошукової мережі. SEO-оптимізовані сторінки, які виступають у ролі цільових, під час контекстної реклами мають високий ступінь релевантності, що забезпечує високі показники якості та рейтинг як групи оголошень, так і акаунта загалом. Що безпосередньо впливає на вартість кліка і кількість цільового трафіку.
Налаштування контекстної реклами лендінга
Налаштування контекстної реклами для лендінгу має свої особливості, пов’язані з тим, що одна сторінка не може бути якісно оптимізована
під велику групу ключових слів. Цей факт потрібно враховувати всім, хто планує просуватися в google ads, маючи в якості цільової сторінки – лендінг пейдж. Реклама на лендінгу може бути дуже ефективною, якщо сторінка й основний кластер запитів – група ключових слів – мають високий ступінь релевантності з точки зору системи. Це легко досягти для одного продукту, або послуги, що має одне конкретне призначення. Якщо ж продуктів кілька, або вони описуються різною семантичною формою, що має різне призначення, – то не всі можливі ключові слова під час просування варто використовувати, оскільки для більшої частини з них буде важко отримати високі показники якості, що неминуче призведе до збільшення вартості кліка, іноді дуже значного. Тому, створюючи односторінковий сайт – закладайте модель просування. Щоб налаштування контекстної реклами на лендінг привело до максимальної ефективності рекламної кампанії.
Приклад налаштування контекстної реклами – Кейси
Цей блок містить приклади налаштування контекстної реклами, описані в кейсах проєктів, які ми просуваємо. Тут представлені приклади просування за допомогою контекстної реклами інтернет-магазинів, сайтів послуг, виробництв, великих брендів. Використовувалися різні канали залучення трафіку для досягнення поставлених цілей. Знайомтеся з кейсами з просування за допомогою контекстної реклами. Можливо Ви знайдете тематику, в якій у нас є компетенція.
Приклад налаштування контекстної реклами – Кейси
Цей блок містить приклади налаштування контекстної реклами, описані в кейсах проєктів, які ми просуваємо. Тут представлені приклади просування за допомогою контекстної реклами інтернет-магазинів, сайтів послуг, виробництв, великих брендів. Використовувалися різні канали залучення трафіку для досягнення поставлених цілей. Знайомтеся з кейсами з просування за допомогою контекстної реклами. Можливо Ви знайдете тематику, в якій у нас є компетенція.
Налаштування контекстної реклами під ключ вигідне для молодого бізнесу, який не має ще сайту, або тих компаній, які активно не просувалися в онлайн. Налаштування контекстної реклами під ключ передбачає створення цільових сторінок або сайту, який братиме участь у процесі просування.Далее
Таким чином, ми маємо можливість від самого початку створити релевантну сторінку, структуру сайту та акаунту під ту семантику, яка буде використовуватися як таргетинг. І як наслідок, це позитивно впливатиме на вартість кліка і зменшення загальних витрат на рекламу. На практиці виникали випадки, коли для ведення рекламної кампанії доводилося повністю переробляти сайт через те, що реклама на наявні цільові сторінки була малоефективною через їхню низьку якість. Показник якості останньої не давав змоги отримувати конкурентні ціни на рекламу. Налаштування контекстної реклами під ключ такого роду проблеми враховує на етапі планування і розробки сайту і стратегії просування. У результаті, це виявляється вигідно як для клієнта – він не витрачає бюджет на просування, не маючи хорошого конвертуючого майданчика, так і для виконавця, оскільки збільшує шанси швидше досягти потрібного результату (без істотних доопрацювань майданчиків паркування трафіку).
Етапи налаштування контекстної реклами
Етапи налаштування контекстної реклами
Складання семантичного ядра
Збір ключових фраз – складання семантичного ядра для контекстної реклами – основний етап таргетингу. Багато хто помилково вважає,
що кількість ключових фраз впливає на якість контекстної реклами. Це не так. Важливим під час складання семантичного ядра для контекстної реклами є той факт, що воно має бути якомога більш конверсійним. За фразами, використовуваними при налаштуванні контексту, повинен знаходитися клієнт. І друге, чим більше фраз – тим більший бюджет. Тому ми рекомендуємо виходити з того, що семантика повинна відповідати можливостям і бути максимально ефективною з точки зору конверсії.
Оптимізація посадкових сторінок
Оптимізація посадкових сторінок для контекстної реклами – один із важливих чинників успіху. Контент цільових сторінок має відображати
інтент користувача, з одного боку, а з іншого – цільова сторінка має бути релевантною ключу із семантичного ядра для контекстної реклами. Що вищі ці показники – то вищий показник якості сторінки. А від нього залежатиме вартість контекстної реклами. Якщо не хочете переплачувати за контекст, вигравати у конкурентів і отримувати трафік за ціною дешевше, ніж конкуренти, – працюйте з посадковими сторінками. До того ж, від того, чи релевантний контент цільовій сторінці, залежатиме і конверсія. Не тільки трафік – запорука успіху. Продає, зрештою, майданчик.
Налаштування контекстної реклами
Грамотне налаштування контекстної реклами дає можливість бізнесу швидко отримати клієнта. Це основна перевага
контекстної реклами перед іншими каналами просування. Від налаштування контекстної реклами, як і від посадкової сторінки, залежатиме ефективність рекламної кампанії. Залежно від типу сайту і специфіки тематики, налаштування і ведення контексту може сильно відрізнятися. Одна справа рекламувати сайт послуг, інша – інтернет-магазин, з великою кількістю ТМЦ. Це потрібно враховувати особливо тим, хто думає, що налаштування контекстної реклами самостійно може принести користь без знань і досвіду. Це не так. Такий інструмент, як контекстна реклама, може бути ефективним тільки в руках професіонала.
Контекстна реклама може бути запущена навіть без сайту. В якості посадкової сторінки може використовуватися сторінка соціальних мереж, каналу в youtube або сторінка агрегатора. Залежно від переслідуваних завдань. Важливо розуміти, що, наприклад, для просування локального бізнесу контекстна реклама без сайту може бути суперефективним інструментом.
Нагадаємо, що в цьому разі йдеться про просування локації, тобто фізичного місця розміщення на карті. Зовсім недавно інструмент Google Ads пропонував локальне просування, як один з можливих типів рекламних кампаній. Зараз же цей тип з інтерфейсу виключений, але може бути налаштований за допомогою об’єктів рекламних оголошень. Це справді дуже ефективний інструмент, що дає змогу фірмі, приміром із надання послуг, з’явитися в локальному пакеті видачі за потрібними ключовими словами. Це, як правило, завжди топоніми. Така реклама дає звернення, минаючи сайт компанії. Користувач, бачачи оголошення в локальному пакеті з рейтингом компанії від Google Business Profile, відразу здійснює дію у вигляді дзвінка. Така проста і пряма конверсія завжди дуже ефективна: велика частка таких звернень переходить у продажі або заявки. І якщо під час запуску контекстної реклами без сайту на сторінки соціальних мереж та інше ми навряд чи можемо розраховувати на продажі, то в разі локального просування – все стає реальним. Дійсно, таким чином ми у свій практиці просували чимало локацій компаній. Поряд із локальним seo контекстна реклама без сайту здатна давати відчутні результати, особливо для фірм, що надають локальні послуги.
Для фірм, що надають локальні послуги, налаштування контекстної реклами без сайту, поряд із локальним seo, суперефективний інструмент просування бізнесу.
Ціна
Ціна
Прайс на контекстну рекламу дуже суб’єктивний, залежить від складності налаштування контексту. Просування великого інтернет-магазину і маленького сайту послуг – різні за складністю завдання, ціна налаштування контекстної реклами для яких може відрізнятися на порядок і навіть більше. Нижче представляємо пакети – ціни на послуги контекстної реклами, щоб Ви мали уявлення про їхній порядок.
Вартість контекстної реклами складається з двох бюджетів: бюджету на оплату трафіку (Google аккаунт) і бюджету на налаштування та ведення реклами в Google Ads. Ми не використовуємо формальний підхід у роботі з проєктами, які потрапили до нас за заявкою просування за допомогою контекстної реклами. У ціну налаштування контекстної реклами ми включаємо маркетингову частину роботи та ймовірну можливість просування за допомогою seo або локального seo. Ці два канали повинні завжди працювати разом. Чим вищий рівень оптимізації посадкової сторінки – тим нижча вартість контекстної реклами на неї. Це золоте правило, яке комунікується нами всім нашим рекламодавцям. Усі без винятку клієнти хочуть платити дешевше. І їх можна зрозуміти. Але на контекстну рекламу потрібно дивитися не тільки з точки зору витрат, а й з точки зору того, що вона приносить і як окупається. Адже який сенс вкладати в рекламу 1000 грн, якщо ці гроші ніяк не конвертуються. Підхід має бути таким: ми вклали 1000$ на місяць, а отримали 2000$ і десятки лояльних клієнтів. Вартість контекстної реклами порівнюйте з користю, яку вона принесла. Звідси й обирайте партнерів, агенції або приватного маркетолога, які мають досвід роботи з Вашим продуктом, позитивний бекграунд у вигляді кейсів і хорошу репутацію (відгуки). Як правило, такі фахівці не найдешевші на ринку – їхня ціна налаштування контекстної реклами буде не найнижчою.
Якщо ваш проєкт просувається за допомогою контексту, але його результати залишають бажати кращого – потрібен аудит контекстної реклами. Він виявить проблемні місця в роботі з обліковим записом і вкаже на основні точки зростання при просуванні Вашого продукту. Надаємо аудит контекстної реклами для власників сайтів послуг, лендінгів та інтернет-магазинів. Вартість аудиту залежить від складності рекламного акаунта. Дізнайтеся вартість аудиту для Вашого проєкту!
Як у будь-якого каналу залучення трафіку, у контекстної реклами є свої переваги і недоліки. Але одне те, що в більшості тематик цей інструмент, за умови грамотного використання, може приносити істотну користь – роблять його поза конкуренцією порівняно з іншими комунікаційними каналами.
Переваги контекстної реклами
доступна як великому так і дрібному бізнесу
немає технічних обмежень для сайтів
плата за кліки (немає трафіку – немає оплати)
можливе налаштування навіть без наявності цільової сторінки
Недоліки контекстної реклами
для більшості тематик перегрітий канал
спеціальні умови та ціни для великих гравців
не простий інструмент для самостійного налаштування
для ефективного просування потрібен зв’язок з іншими продуктами Google
Люди часто запитують
Люди часто запитують
Що таке контекстна реклама?
Контекстна реклама – це реклама, яка показується користувачеві в контексті чого-небудь, наприклад, пошукового попиту, вираженого пошуковим запитом, або відповідно до інтересів. У текстовому, графічному та відео форматах. Місця показу: текстові оголошення в пошуковій видачі гугл, банери в контекстно-медійній мережі google, відео на сторінках youtube, всі види оголошень у соціальних мережах.
Що таке PPC реклама?
PPC реклама – реклама (pay per click), за якої рекламодавець платить за кліки за його оголошенням. Існує поняття PPC-бізнес моделі, яка лежить в основі роботи системи Google Ads. Не плутати PPC рекламу і PPC бізнес-модель. Це різні поняття.
Як зменшити вартість контекстної реклами?
Щоб зменшити вартість контекстної реклами потрібно створити максимальну релевантність між ключовим словом, оголошенням і посадковою сторінкою. Як правило, перші дві характеристики можуть бути оптимізовані в рекламному кабінеті. Релевантність посадкової сторінки потрібно забезпечити, провівши її оптимізацію під ключ, що просувається.
Як налаштувати контекстну рекламу?
Щоб налаштувати контекстну рекламу, необхідно виконати такі кроки: для пошукової реклами: визначити мету реклами, дослідити ключові слова, створити рекламні оголошення, встановити бюджет і розклад їхнього показу, відстежувати й аналізувати результати; для банерної реклами: визначити мету реклами; дослідити аудиторію; створити графічні або відеооголошення; встановити бюджет і розклад їхнього показу; відстежувати й аналізувати результати.
Скільки коштує контекстна реклама?
Вартість контекстної реклами складається з витрат на налаштування реклами та рекламного бюджету (наприклад, оплата рекламної активності в google ads або facebook ads). На формування бюджету рекламної кампанії впливає вибір платформи показу реклами, конкуренція, ніша, обрані ключові слова або аудиторії, ставка, рекламне оголошення, а також цільова сторінка (опціонально).
Що входить до послуг контекстної реклами?
До послуг контекстної реклами входить налаштування таргетингу рекламної кампанії, створення оголошень, вибір плейсментів для показу, а також налаштування додаткових об’єктів і розширень для оголошень, вибір і реалізація стратегії просування в каналі залежно від тематики, попиту на продукт (послугу), бюджету на рекламу.
Скільки коштує один клік у Google?
Мінімальна вартість одного кліка в Google вимірюється в одній сотій від валюти, яка обрана як валюта акаунта. Якщо валютою акаунта є долар, то мінімальна вартість кліка 0,01$. Якщо валюта акаунта гривня – то мінімальна вартість кліка 0,01 грн. Вартість кліка, залежно від тематики, попиту на продукт і конкуренції, може змінюватися від 1 копійки (цента) до тисяч або десятків і так далі тисяч гривень (доларів, євро).
Навіщо бізнесу контекстна реклама?
За допомогою контекстної реклами бізнес може вирішувати такі завдання: швидко отримати пошуковий трафік на сайт, підняти рівень знання бренду, розширити або створити власну аудиторію потенційних клієнтів.
Замовити послуги контекстної реклами
Залиште Ваші контакти, ми передзвонимо й обговоримо деталі!
Заказать услуги контекстной рекламы
Оставьте Ваши контакты, мы перезвоним и обсудим детали!
Замовити сайт
Залиште Ваші контакти, ми передзвонимо й обговоримо деталі!
Заказать продающий сайт
Оставьте Ваши контакты, мы перезвоним и обсудим детали!
Проконсультуйтеся з фахівцем
Проконсультуйтеся з інтернет-маркетологом! Більшість помилок відбувається через незнання, але при цьому за них доводиться платити. Консультація допоможе Вам уберегти себе від нерозумних витрат!
Проконсультируйтесь со специалистом
Проконсультируйтесь с интернет-маркетологом! Большинство ошибок совершается по не знанию, но при этом за них приходится платить. Консультация поможет Вам уберечь себя от неразумных расходов!
Проконсультуйтеся з фахівцем
Проконсультуйтеся з фахівцем з просування інтернет-магазинів! Більшість помилок відбувається через незнання, але при цьому за них довелося заплатити. Консультація допоможе Вам від цього себе вберегти, розставивши пріоритети в просуванні так, щоб це було ефективно.
Проконсультируйтесь со специалистом
Проконсультируйтесь со специалистом по продвижению интернет магазинов! Большинство ошибок совершается по не знанию, но при этом за них пришлось заплатить. Консультация поможет Вам от этого себя уберечь, расставив приоритеты в продвижении так, чтобы это было эффективно.