Послуги контекстної реклами

контекстная реклама

Послуги контекстної реклами надаємо з урахуванням наявності сайту, бюджету та очікуваних результатів від рекламної активності. Якість сайту, чи якість цільових сторінок, має значення у веденні рекламної кампанії, т.к. є одним з основних елементів, що несуть внесок у вартість кліка і, відповідно, вартість реклами. Тому є низка рекомендацій для рекламодавця, які допоможуть зробити контекст більш ефективним та дешевим.

 Чим краща посадкова сторінка – тим дешевше реклама!

Налаштування. Що потрібно знати?

Що потрібно знати, щоб зробити контекстну рекламу ефективнішою? Зведемо питання, що часто ставляться до наступного списку:

Що потрібно для початку роботи?

Сайт (лендінг), бюджет на рекламу та бюджет на роботи, чітко сформулювати завдання, час.

Скільки коштує контекстна реклама?

Важливо розуміти, що вартість рекламної кампанії складається із двох сум:

  • витрати на обліковий запис Google Ads або оплата трафіку Google;

Ці витрати можна з високою часткою ймовірності прорахувати, якщо зібрати семантичне ядро ​​для контекстної реклами і прикинути орієнтовний обсяг трафіку по ньому.

  • бюджет на налаштування та ведення рекламної кампанії

Ці витрати залежать від складності проекту, обсягів рекламної активності та конкуренції. Наприклад, зрозуміло, що одна справа налаштовувати рекламну кампанію для 1 продукту і зовсім інша – налаштовувати та вести рекламну кампанію у Google Merchant Center

Як зменшити вартість контексту?

Вартість реклами залежить від трьох факторів: якості сторінки, ставки, якості оголошення. Останні два фактори завжди знаходяться у полі наших можливостей. А ось якість сторінки, без доопрацювань та масштабування, знаходиться на стороні клієнта. Тому, щоб зробити рекламу дешевшою – рекомендуємо делегувати повноваження щодо зміни та оптимізації паркових сторінок. Так, це коштує грошей, але на практиці це окупається, т.к. за рахунок якості сторінки можна зменшити вартість у 2 та більше разів.

Щоб просуватися дешевше потрібно вкладати гроші не тільки в канали просування та послуги, а й у WEB-рішення

Послуги. Що робитимемо?

  • зберемо семантику;
  • створимо структуру рекламної кампанії – групи оголошень, кампанії;
  • напишемо оголошення;
  • проаналізуємо посадкові сторінки;
  • якщо потрібно, доопрацюємо сайт;
  • для інтернет-магазинів підключимо торгові компанії, налаштувавши роботу Merchant Center. Для цього, якщо потрібно, доопрацюємо сайт, створимо фід даних, завантажимо його та підключимо до Google Ads;
  • проведемо тестовий запуск;
  • проаналізуємо результати та покращимо

Послуги контекстної реклами, проведені грамотно, здатні давати велику користь бізнесу. Є низка прикладів, котрим пошукова реклама є єдиним каналом просування. І результатів її роботи вистачає на зріст. Звичайно, в більшості випадків контекст – потужний інструмент, який входить у стратегію просування в діджітал. Наприклад, можете ознайомитися з нашими кейсами:

Портфоліо Google Ads

Вартість

Вартість послуг з контекстної реклами дуже індивідуальна, та як різні продукти, сайти, завдання. Щоб можна було орієнтуватися для оцінки бюджету на просування, вартість можна виразити у вигляді середньої вилки цін, розуміючи ціну як мінімальну для початку роботи та середню вартість за проектами.

FULL

  • робота з семантикою;
  • доопрацювання сайту;
  • створення структури рекламного облікового запису;
  • налаштування торгових кампаній;
  • налаштування базової аналітики;
  • ведення реклами

100 – 500 $

Щоб не зливати гроші на рекламу і не відкривати для себе роль скликування та мінус-слів – грамотно вибирайте агентство контекстної реклами!

Звертайтеся, щоб дізнатися, скільки коштують послуги контекстної реклами для Вашого проекту!

Дізнатися вартість реклами