Просування лендінг пейдж проводимо у різних каналах. Використовуємо для цього:
- контекстну рекламу Google Ads;
- рекламу в соціальних мережах Facebook, Instagram;
- seo просування.
При виборі каналів просування слід розуміти, що лендинги, як WEB-рішення, призначені для паркування рекламного трафіку. Робити SEO просування для односторінкового сайту – не дуже хороша ідея
Послуги
Що робитимемо при просуванні landing page:
- зберемо семантику для односторінника;
- на її підставі доопрацюємо структуру паркової сторінки;
- визначимося зі стратегією та каналами;
- налаштуємо аналітику, визначимо цілі;
- для реклами в Google створимо структуру рекламної кампанії з групами оголошень та основними ключами;
- для реклами в соціальних мережах – зробимо креативи, напишемо тексти постів;
- запустимо тест;
- на підставі тесту внесемо поправки, зміни, коригування;
- запустимо рекламну кампанію
Хороших результатів при просуванні лендинг пейдж вдавалося домагатися при використанні стратегії роботи з двома каналами: де контекстна реклама в google працювала для визначення маркера аудиторії, а реклама в соціальних мережах покривала потрібну аудиторію
Кейси
Наведена вище стратегія успішно працювала у продажу нерухомості, де вдалося точно старгетувати рекламу в facebook завдяки використанню реклами в google за ключами, що містять топоніми:
Просування котеджного містечка
Також, хороші результати були отримані для просування лендінг пейдж бордшопа:
Відмінно спрацювала у просуванні компанії з виробництва електроніки, де леендінг є частиною сайту, на який відправлявся рекламний трафік:
Ця ж стратегія успішно використовувалася для просування інфобізнесу в різних тематиках.
Ціна
Вартість просування односторінкових сайтів залежить від:
ПРОДУКТ
Тематика бізнесу та особливості продукту (його характеристики, конкуренція, унікальність)
РЕЗУЛЬТАТИ
Бажані результати, очікувані клієнтом, засновані на реальному стані справ в тематиці
БЮДЖЕТ
Можливості щодо реалізації стратегії просування для отримання очікуваних результатів
Витрати на просування будуть складатися з двох бюджетів: бюджету на рекламу та бюджету на роботи з просування
Бюджет на рекламу та роботи ми зможемо Вам оперативно надати. Для цього, повідомте, будь ласка, нам про Ваш продукт і дізнайтесь вартість просування, використовуючи Вашу паркову сторінку лендінг пейдж: