Просування інтернет-магазину послуга

продвижение интернет-магазина

Послуга просування інтернет-магазину включає 2 основні канали. Це збільшення продажів за рахунок збільшення цільового трафіку за допомогою:

  • збільшення обсягу органічного трафіку в пошуковій системі – seo просування;
  • купівля пошукового трафіку – контекстна реклама для просування інтернет-магазину

Принциповою відмінністю просування інтернет-магазину, наприклад, від сайту послуг, є більше семантичне ядро ​​за рахунок більшої кількості продуктів, і, відповідно, більший обсяг цільових сторінок та роботи з ними. Але не завжди інтернет-магазини можуть включати великі каталоги товарів. Тоді, наприклад, структурно рішення можуть відрізнятися значно, а щодо робіт – ці відмінності невеликі.

Якщо інтернет-магазин має фізичну локацію та веде діяльність офлайн – до перерахованих каналів дуже ефективно підключити локальне SEO та просування в Google Maps

Просування інтернет-магазину в seo

Один з найважливіших каналів, що конвертуються – це seo трафік. Роботи щодо його збільшення називають seo-просуванням. Для різних інтернет-магазинів (продукти, тематики) можна використовувати різні стратегії зростання. Всі вони, так чи інакше, пов’язані з внутрішньою оптимізацією (оптимальне використання існуючих сторінок для поліпшення позицій у результатах видачі), оптимізації структури рішення, генерацією як контенту (нових сторінок) та їх оптимізації, так і поліпшення зовнішніх факторів ранжування (створення профілю посилання).
Умовно канал є безкоштовним. За трафік платити не доведеться. Але не все так радісно: послуга просування інтернет-магазину в SEO не безкоштовна і не дешева.

Приклад органічної видачі

На прикладі видно, що seo видача – це перші позиції на сторінці видачі. Цей блок знаходиться нижче блоку контекстної реклами та спеціальних елементів. Може включати від 3 і більше (залежно від запиту) посилань на одній сторінці пошукової видачі.

Просування інтернет-магазину в seo, має важливий момент – це не швидкий спосіб покращення продажів. Застосування цього каналу будується на системній роботі: постійній роботі як з сайтом, контентом, так і з профілем посилання

Як видно з прикладу вище, над результатами seo-видачі є блок спецелементів – мапи. Цей блок формується пошуковою системою залежно від запиту та фізичного розташування пристрія, з якого проводиться запит. Не всі запити можуть мати такий блок. Але ті, які мають, можуть використовуватися для локального seo просування. Ця послуга показана тим інтернет-магазинам, які мають фізичну присутність та працюють як онлайн, так і офлайн.

Приклад видачі з елементом мапи

Просування інтернет-магазину – контекстна реклама

Контекстною рекламою при просуванні інтернет-магазину можна успішно вирішувати поставлені завдання. Канал не безкоштовний, на відміну seo, т.я. трафік доведеться купувати у пошукової системи, наприклад, у гугл, проте він має одну дуже важливу перевагу: налаштована контекстна реклама може одразу наводить клієнта. Тобто, давати швидкий результат.

Блок контекстної реклами в пошуковій видачі

Для інтернет-магазину дуже добре себе зарекомендувала, поруч із пошуковою рекламою в google, реклама в гугл-покупках: коли зв’язується робота сайту з системою Google Merchant Center. У цьому каналі часто набагато нижче конкуренція і дешевше трафік, ніж пошукова реклама. До того ж, трафік із гугл-покупок може непогано конвертуватися.

Блок Google покупок у пошуковій видачі

Стратегія просування інтернет-магазину

Комбінації наведених каналів, а також підключення соціальних мереж (як сигнал для пошукової системи) визначають стратегію просування інтернет-магазину. Не завжди оптимальним є швидке рішення, наприклад, контекстна реклама у конкурентних тематиках, чи тематиках, де контекст зовсім неможливий (якщо брати заборонені реклами види діяльності: реклама азартних ігор, адулт-індустрія, медичні препарати, зброю тощо. ) це можуть бути, наприклад, сервісні центри з ремонту ПК. У цій ніші реклама можлива лише для авторизованих сервісних центрів, а от локальне SEO для таких компаній є дуже ефективним та правильним з погляду маркетингу та продажу. Що і визначатиме стратегію просування для такого роду сайтів (нехай і не інтернет-магазинів, але логіка, гадаю, зрозуміла). І найважливіше, що треба розуміти, обмірковуючи власну стратегію просування: що чим більше каналів залучено у процес – то більше сил і коштів треба докласти для генерації контенту. Найбільша проблема, як з’ясувалося, у просуванні інтернет-магазинів є не витрати на рекламу, а витрати, пов’язані зі створенням унікального контенту та роботами щодо його просування. І якщо у своїх бажаннях ми можемо десь посунутись, то розуміння того, що за контент (статтю, фото, відеоролики) доведеться платити, потрібно усвідомити. А відповідно, чим більше каналів – тим більше контенту – тим більше бюджет.

Чим більше каналів включено в стратегію просування – тим більше контенту доведеться генерувати. Відповідно, на це потрібен бюджет

Тому кількість каналів повинна відповідати можливостям для їх ведення та просування в них.

Вартість

Вартість послуг з просування інтернет-магазину в seo сильно залежить від продукту (продуктів), тематики та завдань, що ставляться. Однак, орієнтовна вартість може бути виражена у кількох варіантах співробітництва.

Вартість просування інтернет-магазину – пакет послуг

NORMAL

для невеликих інтернет-магазинів. Внутрішня оптимізація інтернет-магазину, контекстна реклама

250-350$

OPTIMAL

Аудит, внутрішня, зовнішня оптимізація, побудова профілю посилання, локальне seo

350-600$

ULTRA

Включає роботу з усіма можливими інструментами та каналами
просування

600-1500$

Вартість пакетів просування вказана орієнтовна. Зв’яжіться з нами, щоб дізнатися про вартість Вашого інтернет-магазину!

Дізнайтесь про вартість просування Вашого інтернет-магазину:

Дізнатися про вартість просування

Консультація безкоштовна, проте вона дасть Вам можливість краще зрозуміти свою проблему та правильно докласти зусиль для того, щоб її вирішити. З досвіду, ми отримали багато подяк від тих потенційних клієнтів, з якими не працювали, а просто висловилися і допомогли їм грамотно розподілити свій ресурс, Без Б.