Просування руфінгової компанії в США пов’язане безпосередньо з локальним просуванням або просуванням у google maps. Ці послуги можуть надаватися, залежно від розміру фірми, дуже локально (у межах одного міста), регіонально (у межах одного регіону, наприклад штату – кілька міст) або в межах кількох штатів – у всій країні, тобто – практично в усіх штатах.
Основна характеристика цього бізнесу – регіональність.
Про проєкт
До нас у роботу потрапив сайт компанії Mid-Cities – це локальна руфінгова компанія, що надає послуги з ремонту та будівництва дахів у містах San-Antonio і Weatherford, а також у всіх невеликих містечках неподалік цих місць.
Основне завдання – збільшити видимість компанії в Google Maps.
Видимість профілів на початок роботи:
У Weatherford видимість профілю GBP за основним ключем “roofing contractor” була практично нульовою.
Аудит
Як завжди, починаємо з вивчення вихідних даних. Ділимо їх на дві складові:
- аудит сайту
- аудит профілів у GBP (два профілі у двох містах)
Аудит сайту
Біглий аудит сайту виявив одразу величезну кількість проблем, пов’язаних як з технічними складовими його роботи, так і з семантичними. З основних виділимо наступне:
- відсутність якісної опрацьованої структури (просто набір сторінок, бездарно пов’язаних між собою)
- відсутність робочої карти сайту – про частину сторінок пошуковик просто не знав
- некоректна генерація головної сторінки
- велика кількість помилок у внутрішніх посиланнях
- погані заголовки
- відсутність правильної html-розмітки сторінки – як наслідок безструктурного рішення
- спам у тексті за основними ключами
- спам за заголовками на важливих трафікоутворювальних сторінках
Власне, список можна продовжувати – у цьому рішенні всі проблеми, які могли б бути з погляду seo-оптимізації, були присутні. Детально з результатами аудиту можна ознайомитися в цьому документі: аудит Mid-Cities.
Аудит профілів GBP
На відміну від сайту, помилок у заповненні профілів та їх наповнення було значно менше. З основних:
- були відсутні додаткові категорії
- спам за основним ключем
- неправильна прив’язка до сайту
- у точці в San-Antonio – мало відгуків
Перелік виконаних робіт
На підставі цих двох аудитів було складено план робіт. Детальніше про нього – у вищенаведеному файлі. Тут наведемо їхній перелік і послідовність:
Підготовчий етап
Привести сайт до вигляду, зазначеного на малюнку (створення структури):
На малюнку: 3 ізольованих семантичних поля, впровадження двох незалежних блогів для кейсів, створення правильної системи URL для постингу.
Висновки:
- Просування може здійснюватися для кожного відділу silo незалежно: для основної семантики сайту – БЛОГ; для точки Weatherford – кейси для Weatherford; для точки San Antonio – кейси для San Antonio;
- Вирішити всі технічні проблеми: дублі тайтлів, описів, заголовків, сторінок, розібратися з неіснуючими URL;
- Максимально повно заповнити профілі GBP двох точок, включно з можливістю зміни імені
Просування
Перелік необхідних дій було детально розписано після аудиту. Наводимо основні кроки.
Створення сторінок
Щотижня створити дві сторінки кейсів: для просування точки 1 і точки 2 (Weatherford і San-Antonio).
Створення публікацій у GBP
Щотижня створити дві публікації для GBP різних локацій.
Список каталогів для локального просування в США
Apple Maps | Nextdoor | MapQuest | eLocal | ShowMeLocal |
Trustpilot | BBB | ezlocal | Stadtbranchenbuch | |
Yelp | TripAdvisor | Data Axle | Hotfrog | Superpages |
bing | Waze | Neustar | Insider Pages | Tupalo |
Google Assistant | TomTom | Yellow Pages | iGlobal | USCity |
Siri | Navmii | acompio | Judy’s Book | us-info |
Alexa | Uber | Chamber of Commerce | Manta | Yalwa |
Microsoft Cortana | Whereto? | Citysearch | My Local Services | |
BAIDU | CitySquares | n49° | ||
Foursquare | Petal Search | DexKnows | Pages24 |
Продублювати в каталоги пости з GBP для кожної локації, попередньо зареєструвавши компанії в них.
Отримання крауд-посилань із форумів
Отримати 20-30 посилань із місцевих форумів на рівні штату.
Створення статей за НЧ для roofing
Написати 20 статей протягом 6 місяців з питань руфінгу і викласти їх на сайт.
Фотографії
Використовувати фотографії з EXIF тегами. Як основні теги використовуємо координати місць для кожного міста.
Результати
За два місяці роботи, незважаючи на складнощі в приведенні сайту, можна сказати, в робочий стан, був досягнутий наступний прогрес видимості профілів GBP.
Дані аналізу сервісу localfalcon за основним ключем:
Як бачимо з наведених звітів, точка в Weatherford зросла дуже значно. Практично всю область поруч із нею вона покрила, причому в ТОП-1. Це сталося щойно ми суттєво переробили структуру сайту і трохи поправили налаштування самого профілю.
На відміну від Weatherford, точка в San-Antonio не показала абсолютно динаміку зростання. Не в останню чергу через те, що за суттєвий період роботи місце має дуже мало відгуків. І це, безсумнівно, те, над чим слід працювати.
Ми не можемо впливати на проблеми бізнесу, але можемо зробити все, щоб поліпшити комунікацію. Тому, з місцем у San-Antonio вирішено було вчинити так: дати якомога більше позитивних сигналів через сайт. І подивитися на динаміку результатів. І ось, що ми побачили через місяць:
Як бачимо, видимість місця набула явної динаміки до поліпшення.
Рейтинг профілю зростає. Ймовірно, ми робимо все правильно, тому продовжили в тому ж дусі. І ось замір видимості компанії ще через 1,5 місяці:
Ми бачимо, що незважаючи на невелику кількість відгуків, наше місце вельми непогано ранжується, що можна вважати чудовим результатом. Безсумнівно, його можна поліпшити, якщо продовжити роботу в тому ж дусі. Що ми й будемо робити.
Проблеми
Під час роботи ми зіткнулися з вельми суттєвими проблемами. По суті, ми були за крок від провалу. Річ у тім, що верстка сайту в цьому проєкті не була на нашому боці. І клієнт просто не міг домогтися оперативної реакції від підрядника для внесення змін на сторінку.
Крім усього іншого, довелося значно змінити сайт. По суті, ми створювали нове рішення. І в цьому-то і полягала проблема. Адже, в більшості випадків, простіше зробити заново, ніж проводити ремонт і заклеювати дірки у того, що просто неактуально. На щастя, ми знайшли розуміння на стороні розробника і все-таки впровадили частину з нашої структури. Однак, справу може бути ще покращено, якщо взяти до уваги всі наші зауваження.
Висновки
Вкотре переконуємося, що проєкт практично будь-якої якості може бути просунутий в Google Maps. За системної роботи, правильного сайту, постингу можна істотно змінити стан справ з нуля – до відчутного рівня протягом трьох-шести місяців. І просування руфінгової компанії в США при цьому не виняток. Цей кейс усе вищесказане підтверджує.
Звертайтеся, будемо раді допомогти просунути Ваш локальний бізнес!