Створення продаючих сайтів

Створення та просування продаючих сайтів для бізнесу: інтернет-магазинів, односторінкових сайтів (landing page), сайтів послуг.
Продаюча сторінка сайту, створена інтернет-маркетологом, здатна принести користь практично будь-який бізнес.

замовити продаючий сайт

Створення продаючих сайтів

Створення та просування продаючих сайтів для бізнесу: інтернет-магазинів, односторінкових сайтів (landing page), сайтів послуг.

замовити продаючий сайт

Продаюча сторінка сайту, створена інтернет-маркетологом, здатна принести користь практично будь-який бізнес.

Потрібен продаючий сайт?

Потрібен продаючий сайт?

Будь-якому бізнесу, який представляє себе в онлайні, потрібен продаючий сайт. При цьому багато хто пробує зробити його самостійно, використовуючи сучасні платформи і cms: wix, tilda.Далее

Продаючий сайт власноруч – це дуже погана ідея, яка, в більшості випадків, не приносить результату. Ні, безумовно сайт самостійно зробити можна. Але він буде не просувним. Він ніколи не буде серед ТОП продаючих сайтів. Найкращі сайти, що продають і приносять гарний прибуток, як правило, створювалися на папері інтернет-маркетологами. Вони, використовуючи знання в маркетингу та особливості роботи в обраних комунікаційних каналах, створюють сторінки таким чином, щоб просування продукту було максимально ефективним. Який би канал не використовувався для просування – сторінка, що продає, повинна мати, в першу чергу, релевантність до інтенту споживача. Якщо це seo або контекстна реклама – інтент виражається у вигляді споживчого попиту – пошуковим запитом. Якщо таргетована реклама або smm – це інтерес до контенту, що просувається. Для створення продаючого сайту необхідно об’єднати маркетингову складову продукту з його семантичною, графічною та візуальною сутністю. Якщо для просування продукту потрібна не одна сторінка, наприклад, у разі seo-трафіку, структура продаючого сайту буде визначальною складовою успішного веб-рішення. Без інструментів, знань і розуміння роботи пошукової системи її створити неможливо. Тому створити продаючий сайт своїми руками – погана ідея. Це стосується і односторінника або цільової сторінки. У цьому випадку визначальною буде структура продаючої сторінки сайту. Вона також створюється маркетологом на основі семантики даних, характеристик його продукту, вигідності для споживача та доказів користі чи закривання потреби. Структура односторінника з точки зору маркетингу – це реалізація стратегії 4P на одній сторінці сайту. Щоб це зробити правильно, враховуючи продаючий дизайн сайту – використовуйте грамотно послуги інтернет-маркетолога.
Створити сайт, що продає, безкоштовно без знань, інструментів і досвіду – проблематично і практично неможливо. Використовуйте для цього послуги інтернет-маркетолога.
БЕЗ “Б”

Розробка продаючего сайту

Розробка продаючого сайту

Розробка продаючого сайту пов’язана з роботою маркетолога, дизайнера і програміста. Сайти, що продають, можуть бути різного рівня складності, залежно від специфіки бізнесу і вирішуваних ним завдань.Далее

Доводиться констатувати, що більшість клієнтів під продаючим сайтом розуміють односторінковий сайт або лендінг. Але це не так. Продаючим сайтом може бути інтернет-магазин, корпоративний сайт, сайт послуг, візитка і взагалі абсолютно будь-який сайт для бізнесу. Завдання може зводитися як до прямого продажу товару, послуги, так і до непрямого, наприклад, продавати можна дзвінок або будь-якого виду контакт. Продаючий сайт від інтернет-маркетолога, з огляду на особливості продукту, що просувається, висловлює їх у вигляді, здатному “зачепити” потрібну аудиторію. В основі його конструкції міститься інформація про потреби цільової аудиторії, її болі та інтент.

    Якість продаючого сайту – його тип, кількість сторінок, визначається насамперед каналами просування, в яких веб-рішення братиме участь.
    БЕЗ “Б”

    Платформа для створення продаючих сайтів

    Платформа для створення продаючих сайтів

    Досить часто доводиться чути про продаючі сайти, зроблені на різних платформах. Але суть у тому, що не платформа визначає якість рішення. Є три основні складові, які мають працювати синхронно:

    • маркетингова частина,
    • дизайн,
    • програмна частина.

    Стає зрозумілим, що конструктор продаючих сайтів – це не основний елемент у їхньому створенні та розробці. Для виготовлення застосовуються такі системи керування вмістом (cms):

    Продаючий сайт на wix, tilda

    Продаючий сайт на wix або tilda – це рішення застосовується для перевірки легенди або попиту на продукт за допомогою таргетованої реклами в соціальних мережах.

    Призначення такого сайту – це паркування і конвертація рекламного трафіку. Якщо для просування продукту обрано соціальні мережі та рекламну активність у них, то необхідний майданчик для паркування купленого трафіку. Сайт, що продає, на тільді здобув велику популярність завдяки тому, що його можна просто і дуже швидко створити. Це, свого роду, платформа для створення продаючих сайтів за 3 хвилини. Такий лендінг дуже популярний як продаючий сайт у бізнес-молодості. Де мінімум знань і компетенції компенсується бажанням швидко заробити на таргетованій або контекстній рекламі. Такі продаючі сайти landing page, зроблені адептами бізнес-молодості, вирізняються, як правило, відсутністю структури, дизайну і тривіальним стандартним шаблоном сторінки, однакові елементи якої використовуються для просування різних продуктів. Продаючі сайти на wix або tilda легко впізнати за нехитрим виконанням як з погляду оптимізації, так і з погляду верстки. Однак ці платформи можуть бути використані в грамотних руках інтернет-маркетолога як вельми ефективний інструмент просування продуктів, товарів, послуг. Але на практиці, якщо йдеться не тільки про просування в соціальних мережах, ці платформи не використовують через їхнє погане просування в seo. Сайти, зроблені на wix або тільді, складніше просунути, ніж їхні аналоги, скажімо, на wordpress. Про це творці платформ чесно заявляють. Робота з таргетованим трафіком – це основне призначення сайту, що продає, на тільді або wix. Приклад односторінкового сайту, що продає, Ви можете подивитися в блоці наших кейсів.

    Продаючий сайт на wordpress

    Продаючий сайт на wordpress – чудове рішення для бізнесу. На відміну від wix, tilda або інших платформ, вордпрес – це найфункціональніша cms.

    За допомогою неї можна створити продаючий сайт, що задовольняє всім сучасним вимогам, що пред’являються до WEB рішень: від функціональних елементів, верстки до оптимізації. Хороший сайт, що продає, реально створити на wordpress: він буде відносно недорогим, з хорошим юзабіліті та, найголовніше, просування продаючого сайту на wordpress – це реальне завдання. Плюси вордпресу, як системи управління вмістом, у його масовості, популярності. 90% усіх сайтів у світі – це сайти, виконані на wordpress. Це, насамперед, зумовлено тим, що такі рішення чудово просуваються. А сайт, що продає для бізнесу, саме цим, насамперед, і повинен володіти. Велика кількість як платних, так і безкоштовних розширень, плагінів і тем роблять цю платформу поза конкуренцією. Навіть продаючий сайт для малого бізнесу, виконаний на вордпрес, де немає великих бюджетів на створення і просування, може принести користь і не є стримуючим фактором зростання компанії. У таке рішення має сенс вкладати гроші в перспективі розвитку навіть малого бізнесу. Це основна перевага вордпресу щодо тільди чи вікс. Але є й особливості: Ви навряд чи зможете створити продаючий сайт з нуля за 8 годин на вордпрес. Або його якість буде надзвичайно низькою. Для роботи з вордпрес потрібні знання і компетенція як у верстці, так і оптимізації. Іншими словами, цю платформу аматор грамотно використовувати не зможе. На відміну від візуального конструктора, wordpress потребує налаштування, інакше його переваги можуть стати недоліками. Ця cms використовується для сайтів послуг, візитки, односторінкового сайту або мультилендингу. Також може використовуватися для створення і просування невеликих інтернет-магазинів. Приклади продаючих сайтів для бізнесу дивіться в блоці наших кейсів.

    Продаючий сайт на opencart

    Продаючий сайт інтернет-магазину – це коли цільова сторінка інтернет-магазину (картка товару) представлена у вигляді лендінгу або сторінки, що продає.

    На ній, крім стандартних елементів картки товару, можуть бути присутніми додаткові блоки, що дають споживачеві якомога детальнішу інформацію про продукт. При цьому, така сторінка може бути оформлена у вигляді landig page, але це зовсім не обов’язково. Сторінку, що продає, робить не її віжуал, а насамперед розкриті характеристики і переваги товару або послуги, що продається. Для невеликих інтернет-магазинів як рушій, як уже було сказано, може бути використаний вордпрес. Для магазинів з відносно великою кількістю тмц – підходить opencart. Продаючий сайт на opencart популярний, насамперед, як рішення для інтернет-магазинів. Ця система абсолютно не підходить для аматорів і адептів бізнес-молодості. Щоб зробити сайт, що продає, на opencart потрібні знання в програмуванні та верстці. Адмінка цієї системи пропонує мало можливостей для внесення змін в обрану тему. Більшість компонентів, що використовуються для створення інтернет-магазину на опенкарт – платні. І тим не менше – це чи не єдина з популярних і доступних cms, на базі якої можна створити дуже якісний, надійний, безпечний і відносно швидкий інтернет-магазин. Для середньостатистичного власника бізнесу в онлайн-продажу товарів, кількість яких не вимірюється сотнями тисяч і більше – чудовий вибір. До того ж, опенкарт прекрасно масштабується (допрацьовується до потрібного функціоналу) і просувається. Можливості сайтів, що продають, на опенкарт великі. Такі рішення чудово підходять для просування за допомогою seo, контекстної реклами, а також адаптовані під використання Google Shopping. Приклади продаючих сайтів інтернет магазинів дивіться в блоці портфоліо.

    Приклади продаючих сайтів – портфоліо

    У цьому блоці представлені приклади продаючих сайтів, виконані нашою компанією. У цьому портфоліо присутні продаючі сайти landing page, послуг, інтернет-магазини, візитки. Зразки односторінкових продаючих сайтів і мультилендингів. Усі проєкти описані як кейси просування конкретних бізнесів. З урахуванням стратегії, каналів і досягнутих результатів.

    Приклади продаючих сайтів – портфоліо

    У цьому блоці представлені приклади продаючих сайтів, виконані нашою компанією. У цьому портфоліо присутні продаючі сайти landing page, послуг, інтернет-магазини, візитки. Зразки односторінкових продаючих сайтів і мультилендингів. Усі проєкти описані як кейси просування конкретних бізнесів. З урахуванням стратегії, каналів і досягнутих результатів.

    Продаючий сайт під ключ

    Продаючий сайт під ключ

    Продаючий сайт під ключ – ця профільна наша послуга. Спеціалізуємося на створенні продаючих сайтів під ключ. Маємо досвід у тематиках, з якими Ви можете ознайомитися в нашому портфоліо (дивіться попередній блок). Далее

    Якщо Ви вирішили просуватися в Інтернет – рекомендуємо замовити консультацію з інтернет-маркетологом. Описавши Ваше уявлення і завдання за проектом, Ви отримаєте відповідь на запитання: яке може бути просування у Вашому випадку? Виходячи з чого, будете точно уявляти: чи повинен бути створений продаючий сайт з нуля або він, у конкретному випадку, не потрібен. Якщо йдеться про інтернет-магазин – на чому слід фокусуватися в просуванні. Адже погодьтеся, сайт, що продає, робить не стільки дизайнер і програміст, скільки ті фахівці, які беруть участь у його просуванні: від маркетолога до сеошника або гуру з контекстної (таргетованої реклами) реклами. Розробка продаючих сайтів під ключ починається не з шаблону, теми або cms. Основа – це принципи, закладені в його просуванні. Саме тому потрібен інтернет-маркетолог, який знає особливості роботи в різних каналах: від СММ до seo. На основі цих принципів, з урахуванням маркетингової частини продукту, будується розробка продаючих сайтів під ключ. І саме тому, не можна купити сайт, що продає. Оскільки рішення, яке може працювати для просування одного продукту – може бути абсолютно марним для іншого. Сайти, що продають, не купують – їх створюють. 

    Створення односторінкового продаючого сайту

    Створення односторінкового продаючого сайту пов’язане з просуванням продукту за допомогою рекламного трафіку.

    Для просування може застосовуватися таргетована реклама або контекстна реклама. Односторінковий продаючий сайт не завжди виконує роль конверсійного майданчика. З його допомогою можна збирати необхідну аудиторію для подальшого використання. Наприклад, кількість стандартних аудиторій фейсбук дуже обмежена. Щоб налаштувати якісний таргет для продукту, що просувається – аудиторію потрібно зібрати. Як джерело (канал) може використовуватися контекстна реклама, налаштована на споживчий попит. Але не з метою продажу. Основна мета – це охопити якомога більший сегмент людей, що зацікавилися продуктом, і завести їх на сайт – “зловити” їх профілі фейсбук за допомогою pixel. На їх базі facebook дозволяє створити та розширити аудиторію для якісного таргету. У цьому випадку односторінковий продаючий сайт виконує роль колектора, як інструмент у побудові потрібної аудиторії. Тому, при створенні односторінкового продаючого сайту потрібно точно уявляти собі стратегію його просування. І забезпечити його необхідними технічними можливостями для цього.

    Продаючий сайт для послуг

    Продаючий сайт для послуг, продаючий бізнес сайт може мати структуру лендінгу або мультилендінгу.

    Але це абсолютно не обов’язкове рішення. Існує маса послуг, де таке представлення сервісу може бути поганим вибором. Пов’язаним, наприклад, з особливостями тематики. Для просування сайтів послуг зазвичай застосовують комбінацію каналів. Це може бути seo, контекстна реклама або таргетована реклама. Ця обставина має враховуватися при створенні продаючого сайту для послуг. У нашому портфоліо Ви можете знайти чимало типових кейсів просування такого роду сайтів. У кожному з яких – сайт виконував точну і відведену йому роль для комунікації з цільовою аудиторією. Наприклад, просування виробництва (послуги з виготовлення та монтажу друкованих плат) здійснюється комбінацією органічного трафіку (seo просування) і контекстної реклами в пошуковій мережі. Інший приклад просування продаючого сайту для послуг, – це просування психолога. Здебільшого, через специфіку продукту, просування проводять за допомогою соціальних мереж. Це важливо, тому що особливості просування продаючого сайту для послуг мають закладатися на етапі створення. Це стосується як функціоналу, робочих елементів, форм, так і необхідних для просування кодів, починаючи від аналітики і закінчуючи пікселем або кодом ремаркетингу.

    Створення продаючого сайту інтернет магазину

    Створення продаючого сайту інтернет магазину – не тривіальне завдання як для власника, так і фахівця в просуванні.

    За аналогією з сайтами послуг або односторінковими сайтами важливо розуміти стратегію просування інтернет-магазину, а також мати уявлення про канали залучення трафіку та особливості роботи з ними. У сучасному інтернет-магазині мало мати в наявності товар і його конкурентну ціну. Звичайно, якщо у Вас унікальна пропозиція на ринку і є попит – то це все не важливо. Але, в більшості випадків, товари у всіх однакові, як і їхня вартість. Тому на перше місце виходить здатність майданчика генерувати і конвертувати трафік. І якщо генерація трафіку – це функція фахівця з просування, то конвертація його – залежить не в останню чергу від створення продаючого сайту інтернет-магазину. Йдеться про зручність, юзабіліті та додатковий корисний контент. Звертає на себе увагу той факт, що крім стандартних характеристик товарів якихось брендів, їхнього опису, вартості, конвертація трафіку безпосередньо залежатиме від якості додаткового контенту сторінки. Це можуть бути унікальні фото, що розкривають характеристики продукту або відеоогляди. Грамотно зверстана сторінка, з докладним текстовим описом фахівця, якісні фото і відеоогляди можуть поліпшити показник у рази. І це не жарт! Ось саме це є визначенням продаючого інтернет-магазину!

    замовити продаючий сайт

    Ціна створення продаючуго сайту

    Ціна створення продаючуго сайту

    Вартість створення продаючого сайту, представлена в трьох пакетах. Їхня ціна залежить від складності проекту. У неї входить: робота інтернет-маркетолога з продуктом, семантична і технічна частина реалізації WEB-рішення. Для більшості проектів, представлених у розділі портфоліо, продаючі сайти створювалися з нуля або повністю перероблялися. Для деяких проектів ціна створення продаючого сайту входила у вартість просування і не оплачувалася окремо. Це важливий момент для бізнесу, який будує своє просування серйозно і на довго.  

    Створення односторінкового сайту

    Можливість просування у каналах:

    • таргетована реклама
    • контекстна реклама
    • локальне seo (опціонально)

    Створення сайту послуг

    Можливість просування у каналах:

    • seo просування
    • контекстна реклама
    • таргет (опціонально)

    Створення інтернет магазину

    Можливість просування у каналах:

    • seo просування
    • контекстна реклама
    • таргет (опціонально)
    • Google Shopping

    Дізнатися вартість

    Поради зі створення продаючих сайтів

    Поради зі створення продаючих сайтів

    Продукт і цільова аудиторія

    Процес створення продаючого сайту рекомендуємо починати з опису продукту і його цільової аудиторії. Далее

    Потрібно представляти тих людей, які, потенційно, можуть бути зацікавлені в продукті. Бажано знайти їхній інтент. Сформулювати основну пропозицію. Зрозуміти бар’єри й описати їх.

    Канали просування

    Знаючи аудиторію та характеристики продукту, визначити ті канали, в яких є доступ до необхідної цільової. Далее

    Часто трапляються ситуації, коли у продукту немає пошукового попиту. Це означає, що не вийде для просування використовувати пошук у google. І, по суті, основна комунікація можлива тільки в соціальних мережах. Це потрібно враховувати при створенні продаючого сайту.

    Функціонал

    Шлях користувача сайтом або сторінкою дасть розуміння того, які елементи на сторінці мають бути присутні: форми зворотного зв’язку, заявок, дзвінків. Далее

    Наявність цих елементів визначить необхідний технічний функціонал у вигляді потрібних розширень і плагінів для їх впровадження на сайт. Крім іншого, не зайвим буде визначитися з сервісними кодами, такими як піксель, коди аналітики, ремаркетингу. Можливість вивантаження фіда даних для реклами в google shopping також варто врахувати. Кожен із цих скриптів не слабо гальмує завантаження сторінки. Тому зайві на сайті точно не потрібні. Потрібні необхідні для роботи, ті, без яких продаючий сайт буде складно просувати.

    Дизайн

    Дизайн – важливий елемент у сайті, що продає. Вимоги до нього повинні виходити від інтенту цільової аудиторії Далее

    для якої будується WEB рішення. Інакше Ви ризикуєте створити сайт, який може абсолютно не бути продаючим. Він може бути красивим, подобатися Вам і вашим друзям, але він буде погано працювати. Наприклад, під час просування дешевої біжутерії було створено красиву сторінку, на яку відправлено цільовий трафік. Вона погано конвертувала, хоча за якістю комунікації все було налаштовано правильно. Зміна дизайну вирішила проблему. Суть виявилася в тому, що більша частина людей думали, що потрапили до дорогого бутіка і їх відлякував красивий контент. Висновок простий: продаючий сайт має відповідати продукту та інтенту його цільової аудиторії. Не потрібно людей, які купують біжутерію, вести на сторінки, де вона виглядає як дорога прикраса з діамантами. Їх це лякає. 

    Текст

    Текст займає одне з ключових місць для продаючого сайту. Він ґрунтується на маркетинговій частині – описі продукту, Далее

    його характеристик і вигод, які мають закривати потреби цільової аудиторії. У будь-яких каналах просування від якості тексту залежатиме вагома частина успіху. Велика помилка вважати, що для просування в соціальних мережах семантичною складовою односторінкового продаючого сайту можна знехтувати. Це абсолютно не так. Є чимало прикладів, коли seo-опімізація сторінки зменшувала вартість рекламної кампанії в соціальних мережах. І це не дивно. Адже ppc бізнес-модель реалізована майже у всіх інтернет-каналах просування. Вартість таргетованої реклами у фейсбук і контекстної реклами в гугл залежить від якості цільової сторінки. Вона перевіряється системою на релевантність. І якщо цей показник низький – Ви ніколи не отримаєте низьку вартість реклами. Тому, з урахуванням каналів просування, сторінку потрібно оптимізувати. Добре seo-оптимізований сайт, що продає, буде значно дешевшим у просуванні, ніж сторінки, зроблені без урахування семантичної складової. Враховуйте це. Дешевше витратити гроші на оптимізацію, ніж щодня переплачувати за рекламу.

    Адаптивність

    Продаючий сайт має коректно відображатися як на мобільних пристроях, так і на стаціонарних. Далее

    Різниця в роздільній здатності екрана не повинна відчуватися користувачем. Усі елементи сторінки потрібно перевіряти з урахуванням адаптивності. Особливо форми замовлень і зворотного зв’язку. Сучасні теми і шаблони для cms, по суті, враховують це і, як правило, коректно відпрацьовують. Але все одно, при створенні будь-яких продаючих сайтів виникають питання, пов’язані з тим, що частина функціоналу може губитися при перевірці роботи сайту на різного виду пристроях. Не полінуйтеся адаптувати швидкість роботи сайту для мобільних пристроїв. Гугл-бот сканує сайти саме так, нібито сторінку переглядають на телефоні. І це часто є точкою зростання для просування в seo. 

    Люди часто питають

    Люди часто питають