Про проєкт
Компанія Teodor Appliance Repair – сімейний бізнес, який знаходиться в Тампі, штат Флорида, США з 2016-го року. Компанія звернулася за послугою просування в гугл картах.
Вихідні дані на кінець травня 2024 року:
- Молода точка в сервісі GBP (Goole Business Profile) у Тампі, яка щойно пройшла верифікацію. Без активності, відгуків, постів
- Малоінформативний односторінковий сайт без трафіку
- Проєкт у роботі з червня 2024 року
При створенні структури враховували трафікоутворювальні сторінки в перелінковці так, щоб сконцентрувати на них максимальну вагу. Сайт було запущено в останніх числах червня. За 30 днів вдалося створити нове рішення (загальна кількість сторінок – 280):
Задачі
Збільшити кількість звернень за допомогою:
- просування локації в місті Тампа, штат Флорида (GBP)
- зростання видимості сайту в органічній видачі
Як вирішували задачу
З огляду на вихідні дані: наявність неоптимізованого лендінгу, щойно зареєстрованої компанії в картах гугл – прийняли рішення створити сайт з оптимізацією основних сторінок під сервіси та локації. Наявність блоку сервісів на сайті є обов’язковою з точки зору більшості оптимізаторів. Це сучасна тенденція відзначена нами в статті: що потрібно знати для просування в Google Maps
Створення сайту
Виконали наступі дії. Перший етап:
- Провели аналіз конкурентів і тематики
- Зібрали семантику за допомогою Serpstat, сформували семантичне ядро
- Зібрали структуру майбутнього сайту (використовували 3 хаби: сервіси, локації та бренди)
- Розробили структуру груп сторінок
Другий етап:
- Розробили дизайн сторінок
- Виконали верстку головної сторінки, сервісів, локацій, брендів
Ось url проєкту, що просувається: https://appliancerepairteodor.com/. Щойно опублікували сайт і відкрили його до індексації – побачили різкий сплеск видимості:
Через тиждень почали отримувати перші заявки.
Просування
Роботи включали в себе такий порядок дій:
Оптимізація профілю GBP
- Змінили ім’я в профілі
- Заповнили головну та додаткові категорії
- Повністю заповнили профіль компанії
- Налагодили процес отримання відгуків
Створення нових сторінок на сайті
Зібравши низькочастотні запити щодо проблем для кожного сервісу, було визначено список необхідних статей. Почали писати статті з частотою – 1 стаття на тиждень. Це було інфоприводом для постингу.
Постинг у GBP і місцеві каталоги
Як інструмент постингу використовували інструмент – Serpstat Local SEO. Пости робили відповідно до виходу нових матеріалів на сайті – 1 раз на тиждень.
Результати
Перші результати ми отримали через кілька днів після індексації сайту – надійшли перші ліди. У липні сайт приніс 7 заявок, у серпні – 8 заявок. Не враховуючи дзвінків, точну кількість яких не вимірювали, але коллтрекінг відзначив сплеск звернень із невідомих каналів.
Зростання видимості в Google Maps
Нижче представлені основні показники видимості локації в Тампі в липні-серпні 2024 року.
Зростання відвідуваності профілю конвертувалося також у дзвінки. Тенденція їх збільшення на скріншотах нижче:
Зростання органічного трафіку
Ми почали отримувати ліди з сайту практично одразу ж після його індексації. Це можна бачити на скріншоті:
Отримали таку статистику відвідуваності:
Почали отримувати низькочастотний трафік на сторінки з тематичними статтями:
На момент написання статті проект перебуває в роботі. Працюємо над збільшенням сторінок локацій, можливість чого була закладена на етапі створення сайту. Уже створено другу точку в GBP у St. Petersburg, готуємося до створення наступних точок у Sarasota та Orlando.
Висновки
- За допомогою нашої стратегії локального просування за 2 місяці було значно покращено видимість сайту в результатах місцевої пошукової видачі.
- Основні трафікоутворювальні сторінки почали генерувати трафік, що збільшило рейтинг локації в локальному пакеті та призвело до зростання позицій компанії в гугл картах.
- Звернення через 60 днів роботи стали регулярними, що призвело до щоденного отримання клієнтів. Поки це число – від 1 до 3 на день.
- Таке швидке зростання стало можливим завдяки динамічному зростанню сайту і грамотному зв’язку його з профілем компанії в GBP.
- У веб-рішення закладали ідею просування великої кількості локацій, що і буде реалізовано в майбутньому.