Просування стартапу в Інтернет

продвижение стартапа

Просування стартапу в Інтернет, як правило, вимагає миттєвої реакції на результати рекламної кампанії: швидкої зміни націлення та покращення комунікаційних повідомлень.

Просування стартапу має особливості, перш за все, у розумінні того, що сам стартап – це якийсь експеримент, що вимагає швидкої відповіді на питання адекватності пропонованого продукту на ринку

Тобто, це, як правило, ідеї, на яких намагаються заробити гроші без 100% упевненості у тому, що це можливо. Самі проекти часто дотаційні, мають інвесторів, мають не найбільший бюджет та створюються за рахунок якоїсь інновації у певній тематиці. Як правило, потрібно тестувати ідеї для цільової аудиторії або знаходити цю аудиторію під новий продукт. Часто і те, і інше. Заодно, виходячи з реакції ца (цільової аудиторії), оперативно доопрацьовувати сам товар і позиціонувати його.

Де просувати стартап

Для швидкого отримання зворотного зв’язку та сигналів від цільової – основними каналами є:

  • реклама в соціальних мережах – smm
  • контекстна реклама на пошуку, якщо продукт має певний споживчий попит

Просування стартапу в smm

Таргетована реклама в соціальних мережах, для просування стартапів, добре підходить, т.к. дає миттєву зворотню реакцію. Достатньо запустити фото-відео- банер на передбачувану цільову і вже за кілька годин можна зробити висновок: заходить для цих людей Ваш продукт (послуга) чи ні. Якщо говорити про рекламу у Facebook, то для активності достатньо зняти невеликий ролик або серію фото для тестового запуску рекламної кампанії.

Реклама в соціальних мережах для просування стартапів, по суті, є головним каналом для продуктів, у яких відсутній споживчий попит

Що необхідно для просування стартапу в smm

Це мінімальний список того, що необхідно для просування стартапу в соціальних мережах:

  • Акаунт у соціальній мережі де планується активність, наприклад, заповнена бізнес-сторінка у facebook або профіль у Instagram
  • Ресурс, куди трафік із соціальної мережі паркуватимемо, бажано з можливістю підключення аналітики, наприклад, це може бути лендінг пейдж або сайт
  • Контент, який просуватимемо, тобто, фото-відеоматеріал
  • Бюджет на тестовий запуск. Він сильно залежить від продукту та оголошень. Чим більше – тим більше інформації та аудиторій можна перевірити – вищий шанс знайти потрібну

Просування стартапу у Facebook, Instagram

Як правило, це рекламна таргетована в цих каналах. Для успішної рекламної кампанії потрібен унікальний контент: якість фото або відео. Від його якості залежатиме вартість та ефективність реклами. Це основна складова націлення. Докладніше про формати можна прочитати тут:

Просування стартапу в google

Для продуктів з існуючим попитом споживачів добре підходить контекстна реклама в google ads. Цей канал чудово працює і дає можливість оперативно отримувати результати, якщо продукт потрібний на ринку.

Що необхідно для просування в Google Ads

Для цього потрібно мати лише дві речі:

  • Сайт або лендінг-пейдж
  • Бюджет на рекламу

Просування стартапу – вартість

Ціна залежить від того, що саме ми збираємось робити. Варіантів два:

  • Є лише ідея, яку слід реалізувати (перевірити), тобто, створити сайт (лендинг), сторінку, зв’язати їх, налаштувати аналітику, згенерувати контент для просування, запустити тест, врахувати його результати, провести рекламну кампанію – повний пакет послуг;
  • Вже зроблено сайт, є сторінка, є контент, цікавить лише просування всього того, що вже створено – комунікаційний пакет

Просування стартапу – ціна

FULL

  • створення сайту, сторінок;
  • генерація контенту;
  • копірайтинг;
  • рекламна активність у каналах

від 500$

Light

  • копірайтинг;
  • налаштування рекламних кампаній;
  • ведення рекламних кампаній;
  • оцінка результатів

250 – 500$

Кейси

При просуванні стартапу в Інтернет, щоб не обманювати очікувань, важливо розуміти, що позитивний результат має, у кращому разі, кожен 10-й проект

У цьому випадку кількість факапів більша, ніж якісних кейсів. Ознайомтеся з кейсом просування стартапу, який у результаті переріс у великий бізнес-проект:

Коротко про стартап – це якісний приклад, коли практично без фінансових витрат пілотний проект виріс у справжній бізнес. Основний канал просування – націлення на facebook. Вартість просування, на період тесту, становила 5 $ на день. Людина, яка приймала дзвінки, змушена була відключати телефон, т.я. кількість дзвінків та заявок перевищувала його можливості в обслуговуванні бажаючих. Що ми робили:

  • Сайт
  • Сторінку у facebook
  • Генерація контенту
  • Таргетована реклама

По частоті – кожні 2 тижні знімали новий матеріал для просування: фотографії та відеоролики. Щомісяця – новий промо-ролик. Не всі вони заходили. Половина контенту не пішла. Половина – ТОП. Вартість взаємодії – тисячні цента, вартість переходу – десяті частини долара. Причина низької вартості – дешева цільова та унікальний контент.

Замовте просування Вашого стартапу

Будемо раді надати будь-яку консультацію та допоможемо перетворити стартап на бізнес!

Краще проконсультуватися і не спустити гроші на просування, ніж зробити це і занапастити робочу ідею!

Проконсультуватися безкоштовно