Послуги з просування стартапу

Надаємо послуги з просування стартапів. Проконсультуйтеся з інтернет-маркетологом щодо Вашої бізнес-ідеї!

Отримати консультацію

продвижение стартапа - Без Б
продвижение стартапа

Послуги з просування стартапу

Надаємо послуги з просування стартапів.

Отримати консультацію

Проконсультуйтеся з інтернет-маркетологом щодо Вашої бізнес-ідеї!

Мета

Мета

Просування стартапу має свою мету. Вона полягає в перевірці ідеї, що лежить в основі проєкту, її перспективи переходу в бізнес. Це, свого роду, експеримент. Сценаріїв у нього завжди два: або проєкт закривається – не зайшов, або в стартапі видно перспективу для подальшого фінансування і виведення його на інший рівень.

Щоб з’ясувати, чи зможе перерости стартап у повноцінний бізнес – потрібно його просунути. На цьому етапі рекомендуємо використовувати знання людей, які мають досвід просування продуктів у потрібній тематиці. Послуги інтернет-маркетолога, знайомого з тематикою, можуть бути визначальним фактором успішності проекту. Найскладніше – це заходити в нішу, не знаючи особливостей роботи в ній. У підсумку – це може навіть не призведе до факапу, але точно спричинить чимало витрат часу і грошей на просування, щоб прийти до тих дій, які даватимуть результат. Обов’язково враховуйте фактор тематики і пошуку фахівця, який має досвід роботи в ній. Це завжди дешевше й ефективніше, ніж “набивання гуль” і отримання власного досвіду. Тим більше, якщо знань в інтернет-маркетингу недостатньо. Тому, щоб не витрачати час, а відповідно, і гроші – працюйте з фахівцями, які мають кейси в тематиках просування стартапів або бізнесів, аналогічних Вашому. Так просто швидше й дешевше оцінити його перспективи.

Етапи

Етапи

Можна виділити основні етапи просування стартапу: аналіз вихідних даних, розробка стратегії просування, створення комунікаційних майданчиків, комунікація. Як комунікацію, як правило, використовують рекламу.

Найчастіше – це контекстна реклама або таргетована реклама в соціальних мережах. Зазвичай, для ефективної таргетованої реклами потрібно мати якісний відео контент. А це не дешево. Тому, як правило, більшість ідей перевіряються за допомогою споживчого попиту на продукт. Для цього чудово підходить контекстна реклама в пошуковій мережі google. Її переваги такі: її можна швидко налаштувати, запустити і, за наявності релевантної цільової сторінки, відповідь на питання затребуваності та фінансових витрат на просування можна отримати за кілька тижнів рекламної активності. Весь процес зі створенням цільової сторінки і налаштуванням реклами може займати від місяця до трьох. За цей час можна точно визначити потенціал проєкту і його можливість бути основою можливого бізнесу.

Вивчення ідеї

Першим кроком при вивченні стартапу для його просування є аналіз самої ідеї проєкту.

Це охоплює розуміння суті та унікальності пропонованого продукту або послуги, його конкурентних переваг. Опис цільової аудиторії та основні повідомлення для неї лягають в основу комунікаційної стратегії. На підставі її реалізації ми очікуємо отримати відповідь на питання затребуваності продукту і вартості його просування. На цьому етапі важливо побудувати легенду, яка потребує перевірки. Що більше чинників, занесених в аналіз, під час її побудови буде враховано, починаючи від спостережень і закінчуючи даними аудиту спеціального софту, – то якіснішою й адекватнішою буде легенда. А це основа побудови очікувань і зваженого підходу до просування стартапу.

Створення стратегії

Стратегія просування стартапу визначає канали, всередині яких проводитиметься активність.

Як правило – це контекстна реклама в пошуковій мережі або таргетована реклама в соціальних мережах. Є стратегії, де обидва канали працюють разом. Наприклад, за допомогою контекстної пошукової реклами потрібна аудиторія переходить на цільову сторінку, де вона, як наслідок, може бути відмічена pixel – тобто, потрапляє в інструмент налаштування реклами в соціальній мережі. На підставі цих даних таргетолог може більш якісно будувати комунікацію. На людей, які не входять до стандартної аудиторії у фейсбук. Цей приклад описує стратегію просування стартапу, коли контекстна реклама працює не на продаж, а на маркер аудиторії для подальшого просування в соціальній мережі.

Розробка посадкової
сторінки

Створення сайту для стартапу може стати визначальним під час його просування.

Яка б активність не була запланована в рамках стратегії – якість посадкової сторінки впливатиме на вартість просування стартапу. Цільова сторінка має бути оптимізована під основні комунікаційні канали. Велика помилка – створення неоптимізованих лендінгів для стартапу. Основна причина таких дій – розрахунок на комунікацію в соціальних мережах. Це груба помилка: вважати, що якість цільової сторінки для реклами в соц мережах – не важлива. Це не так! Що для контекстної реклами, що для таргетованої реклами цільова сторінка має бути оптимізована. Принцип оптимізації – один і той самий. Заснований на релевантності. Алгоритми роботи систем дуже схожі, оскільки вони працюють у рамках однієї бізнес-моделі – ppc бізнес-модель. Якість цільової сторінки, сайту або лендінг-пейдж здатна впливати на вартість рекламної кампанії до 10 разів. І це не жарт!

Запуск рекламної
кампанії

Реклама – основний тип комунікації для просування стартапу.

Результати рекламної активності, в рамках стратегії просування, покажуть затребуваність продукту або послуги. Ці результати або підтвердять легенду – або її спростують. По суті, від якості реклами, її налаштування та ведення залежить “життя” проєкту. Важливо розуміти, що реклама – це лише останній крок у просуванні для стартапів. І, незважаючи на його важливість, результат буде визначено з огляду на весь перелік кроків у просуванні проєкту. Як правило, за негативного результату часто власники міняють фахівців з ведення реклами в каналах. І найчастіше, крім додаткових витрат, це нічого не дає. Тому що проблема здебільшого перебуває не в площині комунікації, а, наприклад, у площині побудови легенди. Вона може бути слабо обґрунтована або не мати суттєвих підстав для успіху. Але підтвердити це або спростувати можна тільки запустивши тест. При цьому пройшовши всіма етапами: від ідеї до реклами стартапу.

Замовити просування стартапу

Замовити просування стартапу

Замовте просування стартапу, заповнивши лише два поля у формі нижче.Читати далі

Давайте почнемо з консультації: Ви розкажіть про свою ідею, а наш інтернет-маркетолог, вислухавши Вас, запропонує варіанти можливої співпраці.

    Рекомендуємо почати розкрутку стартапу з консультації. Це корисно всім: Ви розумітимете – з ким Ви працюєте, а ми, своєю чергою, уявлятимемо завдання Вашого проєкту.

    Кейси

    У цьому блоці представлені кілька наших кейсів із просування стартапів. Ознайомтеся з ними, можливо вони будуть вам корисні.

    Кейси

    У цьому блоці представлені кілька наших кейсів із просування стартапів. Ознайомтеся з ними, можливо вони будуть вам корисні.

    SEO-просування для стартапу – чому не потрібно використовувати

    SEO-просування для стартапу – чому не потрібно використовувати

    SEO просування – не найкращий вибір для просування стартапу. Адже мета його просування – визначити: чи може стартап перерости в успішний бізнес (чи варто його розвивати, вкладати гроші та докладати зусиль). Читати далі

    Завжди є висока ймовірність, що проєкт “не зайде”. А seo просування розраховане на тривалий період роботи. У підсумку, використовуючи цей канал, ми можемо витратити час і ресурси на те, що, в підсумку, виявиться не затребуваним. Тому цього робити не варто. Нам потрібно якнайшвидше визначитися з тим: чи зможе стартап перерости в бізнес-проект. Набагато швидше і дешевше зробити це за допомогою реклами, купивши потрібний обсяг трафіку і оцінивши його конвертованість. Так ми швидко зможемо оцінити перспективи проекту. Якщо ж просування стартапу виявиться успішним і проєкт матиме всі шанси розвиватися, то він, ймовірно, потребуватиме іншої стратегії просування, де seo знайдеться місце. Тоді витрати на сео просування: послуги seo фахівця, витрати на контент і бюджет на лінкбілдинг – можуть принести користь. Але це вже виходить за рамки просування стартапу і відноситься до просування бізнесу. Тому що потягне за собою масштабування стратегії, створення нового сайту і генерації контенту для його просування. І в цьому випадку, seo просування – дійсно може бути актуальним. Тому seo – не пріоритетний канал для просування стартапу.
    Для просування стартапу seo – не найкращий вибір. Цей канал надто дорогий, щоб відповісти на запитання: чи є перспектива в ідеї розвинутися в бізнес – чи її немає.
    Без “Б”

      Комплексний підхід у просуванні стартапу

      Комплексний підхід у просуванні стартапу

      Використовуємо комплексний підхід у просуванні стартапу. Застосовуємо різні стратегії та інструменти для досягнення цілей проєкту, починаючи з маркетингової частини і закінчуючи рекламною активністю. Адаптуємо просування під специфіку продукту і тематики.

      Отримати консультацію