Просування стартапу в Інтернет, як правило, вимагає миттєвої реакції на результати рекламної кампанії: швидкої зміни націлення та покращення комунікаційних повідомлень.
Просування стартапу має особливості, перш за все, у розумінні того, що сам стартап – це якийсь експеримент, що вимагає швидкої відповіді на питання адекватності пропонованого продукту на ринку
Тобто, це, як правило, ідеї, на яких намагаються заробити гроші без 100% упевненості у тому, що це можливо. Самі проекти часто дотаційні, мають інвесторів, мають не найбільший бюджет та створюються за рахунок якоїсь інновації у певній тематиці. Як правило, потрібно тестувати ідеї для цільової аудиторії або знаходити цю аудиторію під новий продукт. Часто і те, і інше. Заодно, виходячи з реакції ца (цільової аудиторії), оперативно доопрацьовувати сам товар і позиціонувати його.
Де просувати стартап
Для швидкого отримання зворотного зв’язку та сигналів від цільової – основними каналами є:
- реклама в соціальних мережах – smm
- контекстна реклама на пошуку, якщо продукт має певний споживчий попит
Просування стартапу в smm
Таргетована реклама в соціальних мережах, для просування стартапів, добре підходить, т.к. дає миттєву зворотню реакцію. Достатньо запустити фото-відео- банер на передбачувану цільову і вже за кілька годин можна зробити висновок: заходить для цих людей Ваш продукт (послуга) чи ні. Якщо говорити про рекламу у Facebook, то для активності достатньо зняти невеликий ролик або серію фото для тестового запуску рекламної кампанії.
Реклама в соціальних мережах для просування стартапів, по суті, є головним каналом для продуктів, у яких відсутній споживчий попит
Що необхідно для просування стартапу в smm
Це мінімальний список того, що необхідно для просування стартапу в соціальних мережах:
- Акаунт у соціальній мережі де планується активність, наприклад, заповнена бізнес-сторінка у facebook або профіль у Instagram
- Ресурс, куди трафік із соціальної мережі паркуватимемо, бажано з можливістю підключення аналітики, наприклад, це може бути лендінг пейдж або сайт
- Контент, який просуватимемо, тобто, фото-відеоматеріал
- Бюджет на тестовий запуск. Він сильно залежить від продукту та оголошень. Чим більше – тим більше інформації та аудиторій можна перевірити – вищий шанс знайти потрібну
Просування стартапу у Facebook, Instagram
Як правило, це рекламна таргетована в цих каналах. Для успішної рекламної кампанії потрібен унікальний контент: якість фото або відео. Від його якості залежатиме вартість та ефективність реклами. Це основна складова націлення. Докладніше про формати можна прочитати тут:
Просування стартапу в google
Для продуктів з існуючим попитом споживачів добре підходить контекстна реклама в google ads. Цей канал чудово працює і дає можливість оперативно отримувати результати, якщо продукт потрібний на ринку.
Що необхідно для просування в Google Ads
Для цього потрібно мати лише дві речі:
- Сайт або лендінг-пейдж
- Бюджет на рекламу
Просування стартапу – вартість
Ціна залежить від того, що саме ми збираємось робити. Варіантів два:
- Є лише ідея, яку слід реалізувати (перевірити), тобто, створити сайт (лендинг), сторінку, зв’язати їх, налаштувати аналітику, згенерувати контент для просування, запустити тест, врахувати його результати, провести рекламну кампанію – повний пакет послуг;
- Вже зроблено сайт, є сторінка, є контент, цікавить лише просування всього того, що вже створено – комунікаційний пакет
Просування стартапу – ціна
FULL
- створення сайту, сторінок;
- генерація контенту;
- копірайтинг;
- рекламна активність у каналах
від 500$
Light
- копірайтинг;
- налаштування рекламних кампаній;
- ведення рекламних кампаній;
- оцінка результатів
250 – 500$
Кейси
При просуванні стартапу в Інтернет, щоб не обманювати очікувань, важливо розуміти, що позитивний результат має, у кращому разі, кожен 10-й проект
У цьому випадку кількість факапів більша, ніж якісних кейсів. Ознайомтеся з кейсом просування стартапу, який у результаті переріс у великий бізнес-проект:
Коротко про стартап – це якісний приклад, коли практично без фінансових витрат пілотний проект виріс у справжній бізнес. Основний канал просування – націлення на facebook. Вартість просування, на період тесту, становила 5 $ на день. Людина, яка приймала дзвінки, змушена була відключати телефон, т.я. кількість дзвінків та заявок перевищувала його можливості в обслуговуванні бажаючих. Що ми робили:- Сайт
- Сторінку у facebook
- Генерація контенту
- Таргетована реклама
По частоті – кожні 2 тижні знімали новий матеріал для просування: фотографії та відеоролики. Щомісяця – новий промо-ролик. Не всі вони заходили. Половина контенту не пішла. Половина – ТОП. Вартість взаємодії – тисячні цента, вартість переходу – десяті частини долара. Причина низької вартості – дешева цільова та унікальний контент.
Замовте просування Вашого стартапу
Будемо раді надати будь-яку консультацію та допоможемо перетворити стартап на бізнес!
Краще проконсультуватися і не спустити гроші на просування, ніж зробити це і занапастити робочу ідею!