Про проект
Просування нерухомості кейс. Житловий комплекс із 5 будинків розташований у селі Іванковичі, Васильківського району Київської області.
- весь комплекс (5 будинків) має спільну в’їзну групу – асфальт, автоматичні ворота
- на кожній ділянці є невеликий госп. блок із навісом для машини
- майданчик перед будинком викладений плиткою
- 11 км від Києва Одеською трасою
З якими завданнями прийшов клієнт для просування
- збільшити кількість переглядів
- підняти продажі
Як вирішували поставлене завдання
Перше, з чим ми зіткнулися – відсутність розуміння у замовника «хто цільова аудиторія?» “Полтавського двору”. Чому потенційному покупцеві потрібно купити будинок саме у цьому котеджному містечку.
Тому, перш за все, ми вирушили на об’єкт і на власні очі побачили будинки, які потрібно було продати.
Виписали всі плюси та мінуси, які помітили.
Наступним етапом ми вивантажили пошукові запити з Google, щоб дізнатися: що взагалі люди шукають у тематиці купівлі заміської нерухомості та хто наші конкуренти у цій тематиці.
Ми отримали:
- Опис продукту
- Опис цільової аудиторії
- Конкурентів у Google
Решта стала справою техніки, а саме:
- розробка сайту
- рекламних креативів
- проведення кампанії
Рекламну кампанію розбили на три етапи:
- Запустили контекстну рекламу в Google, припаркувавши трафік на створений лендінг
- Зібрали аудиторію за допомогою Facebook pixel, а також lookalike аудиторію
- Запустили рекламну кампанію у Facebook та Instagram
Після перших переглядів з’ясували, на що звертають увагу потенційні покупці. Скоригували наші рекламні повідомлення та креативи.
Також змонтували новий рекламний ролик із використанням дрону.
Приклади рекламного контенту:
Ретаргетинг
Протестували серію креативів і вибрали найклікабельніші:
Також використовували короткі відеоролики:
Яких результатів вдалося досягти
В результаті проведення рекламної кампанії один будинок було продано та один зарезервований (будинки здаються поетапно).
Загалом рекламна кампанія показала ефективність. Проте, клієнт вирішив не платити за подальшу рекламу, т.к. реєстрації на перегляди стали надходити з органіки (безкоштовно).
З якими проблемами зіткнулися у роботі
Основна проблема – відділ продажу. Він не справлявся із відпрацюванням заявок. Оскільки об’єкт нерухомості знаходиться за містом, довелося записувати всіх бажаючих на один день та проводити спільні перегляди, що негативно впливало на продаж.