Просування ресторану кейс – про проект
Кейс просування ресторану – літньої тераси, лаунж бара та ресторана, що знаходиться на території лижно-спортивного комплексу на Протасовому Яру.
Власне, місце розташування визначає можливості та обмеження закладу.
Ресторан знаходиться на місці лижної траси, тож працює з початку травня до початку жовтня.
Основне навантаження на заклад припадає у вечірній та нічний час у вихідні дні.
У будні та обідній час заклад має невелику посадку або простоює.
Окремо зазначимо, що бронювання столиків здійснюється лише за телефоном.
Літня тераса, лаунж-бар і ресторан.
Заклад знаходиться на території лижно-спортивного комплексу на Протасовому Яру.
З якими завданнями звернувся клієнт
- Мала кількість відвідувачів вдень
- Нерівномірне завантаження ресторану у вихідні дні
- Невідповідність адреси закладу для заїзду. Тераса розташована на вул.Протасів Яр, 23. Але фізично потрапити до неї можна тільки з вулиці Амосова, 10 ґрунтовою дорогою.
Ідеї та способи просування
Упорядкували існуючі рекламні майданчики:
- сторінку в Google My Business. Дуже добре, якщо ресторан має бізнес-сайт. У такому разі локальне просування може бути досить ефективне;
- сторінку у Facebook;
- сторінку в Instagram.
Розробили контент-план заходів:
- афіші запланованих івентів, заходів;
- рекламні ролики.
Наприклад, проблему про те, що заклад важко знайти вирішили так: зробили ролик, у якому показали шлях від Амосова 10 на терасу.
- У підписі кожного посту ми докладно описували як до нас можна потрапити, як зробити броню тощо.
- На підставі питань, що найбільш часто ставляться, ми склали вітання і використовували його в автовідповідях при першому зверненні
- Далі, за допомогою таргетованої реклами в facebook і Instagram були протестовані різні варіанти контенту, що залучає:
1.Наприклад, онлайн голосування за один з фільмів, який показується на кіносеансах просто неба. Приклади постів:
2.Проведення різних музичних заходів, Dj сетів, лайвів та ін.
3.Рекламні ролики акції «40% знижка на все меню кухні з 12 до 16 у будні дні», показані аудиторії в радіусі 2х км від закладу, дозволили залучити співробітників найближчих офісів на обіди вдень.
Рекламна активність велася у двох напрямках:
- Охоплення для залучення нових відвідувачів. У середньому за сезон ми охоплювали 100 тисяч унікальних користувачів
- Утримання існуючих передплатників. У середньому за сезон нам вдавалося залучати та утримувати 2 000 нових передплатників
Приклади використовуваного фото-контенту:
Бюджет на рекламовану рекламу на місяць не перевищував 300 $.
Яких результатів вдалося досягти
За три сезони, один із яких розпочався в умовах першої хвилі пандемії 2020 року, клієнт зміг збільшити посадку втричі.
Варто зазначити, що таких результатів неможливо було б досягти без проведення офф-лайн заходів і 100% залучення до процесу власника.
Докладніше про просування ресторанів, кафе, барів за посиланням: