Перейти до вмісту (натисніть Enter)
Просування сайтів послуги

Просування сайтів послуги

Агентство інтернет-реклами – БЕЗ Б

  • Головна
  • Портфоліо
  • Послуги
    • Просування сайтів
    • Просування інтернет-магазину
    • Просування лендінг пейдж
    • Просування стартапу
    • Просування в Google Maps
    • Створення сайтів
    • Контекстна реклама
  • Блог
  • Контакти
  • Українська
  • Русский
SMM-просуванняВідеопродакшнКонтент-фотограф

Просування ресторану

Просування ресторану, кафе, бару в онлайн безпосередньо пов’язане з можливістю виробляти контент потрібного формату, якості та кількості.

Контент для ресторану

Коли мова заходить про контент для ресторанів, перше, що спадає на думку звичайно ж фотографії страв з меню, усіляких делікатесів і напоїв з винної карти, і бару.
На перший погляд все виглядає логічно, адже кухня у нас чудова, подача чудова, а фотографії викликають мимовільне слиновиділення і самі просяться в соціальні мережі, але тут тонуть в океані банальності, перетворюючись на звичайний інформаційний шум.

Контент для ресторанів
Типовий контент для ресторану.
Фото: Роман Сурков

Знайти та втілити нетривіальні, по-справжньому гарні ідеї для просування ресторану допоможе контент-маркетинг.

 

Способи, методи просування ресторану

Способи та методи просування безпосередньо залежать від комунікаційних каналів, які, у свою чергу, висувають вимоги до контенту.

Контент-маркетинг

Контент для ресторанів відрізняється від інших видів контенту насамперед тим, що вирішує специфічні маркетингові завдання, притаманні ресторанному бізнесу

Тому перш ніж почати щось постити у соціальних мережах, давайте проведемо невеликий аналіз, який має враховувати:

  • місце, де знаходиться ресторан;
  • потенційну цільову аудиторію;
  • конкурентів (їх сильні та слабкі сторони);
  • слабкі сторони (бар’єри для відвідувачів);
  • сильні сторони (можливі драйвери)

В результаті має вийти список маркетингових завдань, які потрібно вирішити.
Визначити маркетингові завдання та знайти точки зростання допоможе класичний маркетинг-мікс:

Маркетіг-мікс
Класичний маркетинг-мікс – 4P (від англ price, product, place, promotion)

Маркетингові завдання можуть бути сформульовані наприклад:

  • виділити ресторан серед конкурентів;
  • залучити більше відвідувачів;
  • забезпечити рівномірне завантаження закладу
  • створити емоційний зв’язок цільової аудиторії з брендом;

Визначити маркетингові завдання та знайти способи їх вирішення – значить створити маркетингову стратегію.

Грубі помилки в маркетинговій стратегії дуже складно, а іноді взагалі неможливо вирішити за допомогою комунікації.

Якщо маркетингові завдання визначені, можна переходити до створення комунікаційної стратегії.

 

Стратегія

Комунікаційна стратегія визначає те, де і як ви хочете сказати цільової аудиторії.
На цьому етапі ми визначаємо:

  • основні повідомлення;
  • типи контенту;
  • канали комунікації
Контент маркетинг
Контент маркетинг. Схематичне зображення зв’язку шляху споживача та каналів комунікації.

Нижче розберемо приклад.

 

Просування ресторану кейс

Ситуація
Літня тераса «Від заходу сонця до світанку» – ресторан у центрі Києва, з чеком трохи вищий за середній. Заклад з прекрасним видом на місто, особливо красивим у вечірній та нічний час.
Основне навантаження на заклад припадає на вечір п’ятниці та вихідні дні.
У будні ресторан, здебільшого, простоює.

Що потрібно клієнту

  • залучити гостей у денний час;
  • залучити гостей у будні дні

Клієнт хоче сказати:

“Від заходу сонця до світанку” – ідеальне місце для романтичного побачення і “туси” з компанією

*Це і буде нашим основним повідомленням.

Дія
Маркетингова частина:

  • організація DJ сетів у будні дні;
  • кінопокази просто неба по середах;
  • акція «-40% знижки на все меню кухні з 12-16 годин у будні»

Комунікаційна частина:

  • створимо унікальну SMM-концепцію, що поєднує бренд із основною аудиторією;
  • сайт;
  • запустимо медійну кампанію

Тепер, коли ми визначилися з основним повідомленням, можна переходити до створення контент-плану.

 

Контент-план

Контент-план, по суті, звичайний список у якому розписано:

  • тип контенту;
  • формат контенту;
  • місце розміщення контенту;
  • час розміщення контенту

Контент-план може мати рубрикатор та календар:

Контент-план для ресторанів
Приклад контент-плану ресторану

Тепер ми можемо точно сказати: скільки і якого контенту знадобиться для просування нашого ресторану в обраних соцмережах.

Доцільно планувати контент для ресторану на квартал, а мати запас готового контенту на місяць.

Просування ресторану у Facebook

Просування ресторану у фейсбуці дуже популярне серед рестораторів, в тому числі, завдяки зручному функціоналу цієї мережі, який дозволяє:

  • публікувати меню (на жаль, ця вкладка не відображається на смартфонах і доступна тільки на десктопах);
  • створювати геолокацію;
  • налаштувати кнопку “зателефонувати” або “надіслати повідомлення”;
  • залишити відгуки та відображати рейтинг;
  • створювати та просувати заходи;
  • гнучко налаштовувати та управляти таргетованою рекламою;
  • використовувати розширені можливості управління рекламою в Instagram
  • використовувати вбудований сервіс автопостингу Creator Studio (включаючи Instagram)

Приклад

Для просування ресторану підготуємо сторінку:

  • зробимо яскраву обкладинку з відео;
  • заповнимо інформацію та створимо геометку, вона стане нам у нагоді для інстаграма;
  • не забуваємо включити та заповнити на сторінці розділ “меню”
  • обов’язково налаштуємо автовідповіді в месенджері, це чудово полегшить нам життя

Просування ресторанів - messanger
Просування ресторанів - messanger
Просування ресторанів - messanger

Подумаємо про контент для промо та постів. Виходячи з контент-плану, на місяць нам знадобляться:

  • 13 відео по 30 секунд для просування DJ;
  • 3 ролики по 30 с для просування кіносеансів;
  • 13 фотографій для афіш заходів;
  • 1 фотографія для спецобслуговування;
  • 1 матеріал від спонсорів;
  • 4 проморолики по 30 сек – “Акція – 40% знижка на меню кухні”;

Всього:

  • 20 роликів,
  • 15 фото,
  • 19 текстів для постів

Віддаємо перевагу відеоконтенту як самому залучаючому

Весь контент ми адаптуємо до трьох каналів:

  • Facebook;
  • Instagram;
  • Google My Business – просування сайтів послуга

Далі налаштовуємо автопостинг заходів та просування постів. Слідкуємо за відгуками, коментарями та питаннями у месенджер.

Приклад контенту для Facebook

Приклади контенту для Facebook

Приклади контенту для Facebook

Приклади контенту для Facebook

Приклади контенту для Facebook

Приклади контенту для Facebook

Просування ресторану в Інстаграм

У нашому випадку, просування в інстаграм практично нічим не відрізняється від просування у facebook, за винятком того, що потрібно адаптувати формат відео та фото.
Хронометраж відео зменшуємо до 15 секунд, співвідношення сторін фото робимо 1:1, тобто квадратними. Не забуваємо про сторіс.

Приклад контенту для Instagram

Приклад контенту для ресторану - Instagram

Приклад контенту для ресторану - Instagram

Приклад контенту для ресторану - Instagram

Приклад контенту для ресторану - Instagram

Приклад контенту для ресторану - Instagram
Приклади публікацій лояльної аудиторії ресторану

Детальніше ознайомитися з кейсом просування ресторану, бару можна перейшовши за посиланням:


Просування ресторану бізнес-сторінки Google

Бізнес сторінка Google – один із найпотужніших інструментів просування локального бізнесу – просування сайтів київ. За допомогою Google My Business ви зможете:

  • відзначити свій заклад на картах, це допомагає вашим клієнтам знайти дорогу до вас;
  • створити веб-сайт;
  • розмістити меню;
  • створювати заходи;
  • розміщувати оголошення про пропозиції та акції;
  • розміщувати ваші фотографії та відео, а також фото та відео ваших відвідувачів, це створює додатковий трафік на сторінку вашого ресторану;
  • ваші відвідувачі можуть залишати відгуки, які допомагають клієнтам визначитися під час вибору вашого закладу

Систематично, публікуючи фото та відео контент у Google My Business, ви отримуватимете трафік абсолютно безкоштовно!
Також, за допомогою бізнес-сторінки google, можна запускати контекстну рекламу – просування сайтів київ.
Ми будемо використовувати бізнес-сторінку Google для наступних завдань:

  • залучення трафіку, для цього створюватимемо заходи, розміщуватимемо акції, пропозиції та інший контент;
  • створимо сайт з меню, описом нашого закладу, також додамо телефон та адресу, щоб люди, які знайшли нас на гугл картах, бачили повну інформацію і могли з нами зв’язатися або залишити відгук;
  • додамо адресу ресторану на гугл карти, щоб клієнти могли прокласти маршрут до нашого ресторану

Для подальшого просування нам знадобиться фото та відеоконтент.
Тут цілком доречно використовувати фото страв із меню, а також контент із рубрик:

  • Live;
  • Dj на терасі;
  • Промо

Також ми створюватимемо заходи.
Тому що будь-який свіжий контент на бізнес-сторінці збільшує цільове охоплення аудиторії.

Приклад використання Google My Business для просування ресторану

Google My Business у пошуковій видачі Google
Так виглядає інформація Google My Business у пошуковій видачі Google
Фото для Google My Business
Фото, розміщені гостями, на сторінці Google My Business
Геометка ресторану на картах Google
Геометка ресторану на картах Google допоможе гостям знайти ваш заклад

Відгуки відвідувачів у Google My Business

Відгуки відвідувачів у Google My Business
Відгуки відвідувачів у Google My Business

Залишаючи відгуки, відвідувачі закладу допомагають покращити продукт. По-перше, вони формують рейтинг, створюючи додатковий трафік, а по-друге, вказують на точки зростання.
Сервіс Google My Business – дуже важлива частина комунікації.

Як бачимо, вся комунікація побудована на вдалому інсайті, а саме: люди ходять до ресторану тусити!

Висновки

Осмислене використання зв’язки “маркетинг-контент-комунікація” дозволяє досягати відчутних результатів із мінімальним бюджетом на рекламу.
Наприклад:
Використовуючи досить просту стратегію, ми охоплюємо понад 100 000 унікальних користувачів на місяць, витрачаючи близько 250 $ на місяць на просування постів та промо. При цьому аудиторія передплатників збільшується на понад 2000 передплатників за сезон. Тривалість сезону 5 місяців, з травня до вересня.

Ресторан до просування
Фото ресторану в 2018 році
Ресторан у 2020 році
Фото того ж ресторану в 2020

А як у вас із контентом для ресторану?

Як просувати ресторан?

Тільки контентний метод просування може дати відчутні результати. Тому що основою просування ресторану є якісний оптимізований під комунікаційні канали контент. Без гарних фото їжі, промо-роликів, відеозаходів, фото лояльних клієнтів, позитивних відгуків у сучасних реаліях покращити ресторанний бізнес неможливо. А соціальні мережі, що вимагають перерахованого контенту, дуже добре підходять для комунікації із широкою цільовою аудиторією. І від того, наскільки якісною буде комунікація, у тому числі за видом та формою контенту, залежатиме результат боротьби між Вами та конкурентами на етапі залучення клієнтів. І стає зрозумілим, що в цій боротьбі переможе те, хто робитиме контент, що залучає, “чіпляє”: відеоролики, фотографії, якісні пости.

Замовити рекламу

Схожі проєкти

Просування торгової марки – ТМ “ШАЛАНДА”

11 Січня, 2021
От заката до рассвета

Просування ресторану – ресторан “От заката до рассвета”

14 Січня, 2021

Просування стартапу – полювання з Ігорем Влащенком

11 Січня, 2021

Про нас

Контентний метод просування для брендів, компаній, організацій – єдиний можливий крок до того, щоб розібратися у своїх продуктах, грамотно їх позиціонувати, знаходити основні повідомлення для потрібної цільової аудиторії і, як наслідок, професійно будувати комунікацію. Без контенту комунікувати неможливо. Натомість правильні статті, оптимізовані для сайту, відео та фото для соціальних мереж, поряд з їх якістю та потрібними інсайтами у змісті, здатні давати результат та визначати зростання компаній.

Последние посты

  • структура сайта для seo продвижения
    Просування сайтів послуга

    Структура сайту для просування seo

    22 Вересня, 2022
  • Как продвинуть ресторан
    Копірайтинг, контент-маркетинг

    Як просунути ресторан

    24 Червня, 2021
  • Продвижение интернет-магазина в Google My Business
    Просування інтернет-магазину

    Просування інтернет-магазину в Google My Business

    9 Червня, 2021

Контакти

info@no-b.kiev.ua

+38067502232

Київ, Предславинська 13А

© Авторське право 2023 Просування сайтів послуги. Elegant Portfolio | Розроблена Rara Theme.Працює на WordPress.