Перейти до вмісту (натисніть Enter)
Просування сайтів послуги

Просування сайтів послуги

Агентство інтернет-реклами – БЕЗ Б

  • Головна
  • Портфоліо
  • Послуги
    • Просування сайтів
    • Просування інтернет-магазину
    • Просування лендінг пейдж
    • Просування стартапу
    • Просування в Google Maps
    • Створення сайтів
    • Контекстна реклама
  • Блог
  • Контакти
  • Українська
  • Русский
SMM-просуванняВідеопродакшнКонтент-фотографСтворення сайтів

Просування стартапу – полювання з Ігорем Влащенком

Про проект

Просування стартапу кейс. 2017 року до нас на курси контекстної реклами Без “Б” потрапив Ігор Влащенко. Як виявилося, він займається організацією дозвілля, а саме: проводить полювання на фазану у Києві. Пройшовши навчання, він умовив нас взятися за просування його бізнесу. Зізнатись чесно, ми мало вірили в успіх з цілого ряду причин. Основна – невеликий, можна сказати, мізерний, бюджет на просування. Намагалися відмовитись, але Ігор був наполегливий. І незважаючи на те, що дана тематика дуже неоднозначна – погодилися спробувати, за умови, що якщо не зайде в 1-й місяць – тягнути кота за хвіст не будемо – потиснемо один одному руки.

З якими завданнями прийшов клієнт для просування

Завдання ставилося одне:

  • збільшити кількість звернень і, як результат, заявок на полювання.

 

Яких результатів вдалося досягти

Якось, осіннього ранку, пролунав дзвінок телефону. Було 9-00. Дзвонив Ігор. Після фрази: “Алло! Доброго ранку, країно!”, Ігор сказав: “….. спасибі, Ви зробили мене знаменитим”. Він приймав величезну кількість заявок, які прагнуть вийти на полювання. Багатьом відмовив, бо дати найближчого місяця були розписані. І це після тестового запуску реклами на FB. Зізнатись, ми самі не очікували такого результату.

 

Просування стартапу кейс – як вирішували поставлене завдання

У замовника нічого не було: ні сайту, ні сторінки, ні контенту. Тому домовилися, що якщо працюємо з просування – починаємо системно генерувати контент. Паралельно створили сторінку у facebook. Ідея бидла примітивна і проста до болю:

  • знімали фото та відео-ролик полювання, приклади нижче:

  • запустили тестовий старт на facebook
  • бюджет – 200$ на місяць на обліковий запис
  • результат тесту всіх здивував, тому вирішили зробити сайт та вивчити аудиторію, оптимізувати рекламу

Ігор Влащенко - сайт

  • тематика низькоконкурентна і низькочастотна, але все ж таки семантику для сайту зібрали і під неї оптимізували сайт (використовували KeyCollector, Serpstat)
  • через 3 місяці сайт почав сам генерувати пошуковий трафік
  • для сегментації аудиторії використовували Pixel
  • добилися вартості взаємодії з постом ~ 0,002 $

 

facebook-кейс

Відеоролики знімали з вигоранням попередніх. Раз на 14 днів оновлювали контент, що просувається.

 

З якими проблемами зіткнулися у роботі

Біда всіх стартапів – це бюджет. Невеликий бюджет не давав можливості якісно відпрацювати цільову навіть в одному каналі.

Друга проблема – це вигоряння аудиторії. Два роки аудиторія працювала. На третій рік – вигоріла.

 

Короткий підсумок

Стартап, який переріс у бізнес. На даний момент – Ігор Влащенко та полювання на фазана – релевантні словосполучення. За допомогою не хитрих інструментів, контенту та правильно обраного націлення вдалося розкрутити незвичайний бізнес. Однак, у підсумку, аудиторія, яка добре конвертувалася, вигоріла, і співпрацю довелося призупинити. Замовник отримав більше, ніж очікував. До того ж, навіть зараз, виконана раніше робота, продовжує давати результат. Органіка пошуку та фейсбуку постійно постачають новими заявками, нехай і не в такому обсязі.

Схожі проєкти

sfu

Просування університету – Sigmund Freud University

11 Січня, 2021
фотосъемка архитектуры и интерьеров

Фотозйомка архітектури та інтер’єру

20 Травня, 2021
Коттеджный городок Полтавский Двор

Просування нерухомості – котеджне містечко “Полтавський двір”

11 Січня, 2021

Про нас

Контентний метод просування для брендів, компаній, організацій – єдиний можливий крок до того, щоб розібратися у своїх продуктах, грамотно їх позиціонувати, знаходити основні повідомлення для потрібної цільової аудиторії і, як наслідок, професійно будувати комунікацію. Без контенту комунікувати неможливо. Натомість правильні статті, оптимізовані для сайту, відео та фото для соціальних мереж, поряд з їх якістю та потрібними інсайтами у змісті, здатні давати результат та визначати зростання компаній.

Последние посты

  • структура сайта для seo продвижения
    Просування сайтів послуга

    Структура сайту для просування seo

    22 Вересня, 2022
  • Как продвинуть ресторан
    Копірайтинг, контент-маркетинг

    Як просунути ресторан

    24 Червня, 2021
  • Продвижение интернет-магазина в Google My Business
    Просування інтернет-магазину

    Просування інтернет-магазину в Google My Business

    9 Червня, 2021

Контакти

info@no-b.kiev.ua

+38067502232

Київ, Предславинська 13А

© Авторське право 2023 Просування сайтів послуги. Elegant Portfolio | Розроблена Rara Theme.Працює на WordPress.