Просування руфінгової компанії в США в Google Maps створило інфопривід для написання цієї статті. Усього кілька тривіальних змін дали змогу просунути компанію у Везерфорді в ТОП 1.
Відео з оптимізації бізнес-профілю компанії
У цьому відеоролику ми розібрали оптимізацію профілю GBP на прикладі кейса просування руфінгової компанії в США.
Отже, що було зроблено:
Аналіз конкурентів
Ось посилання на проведений аналіз конкурентів у видачі гугл карт для руфінгової компанії. Що ми зробили:
- створили список пошукових фраз за якими відображається у видачі локальний пакет у тематиці нашого клієнта
- Виділили 7 найцікавіших фраз і відфільтрували їх за частотністю
- За кожною фразою ми виокремили 5 конкурентів із Google Maps (за винятком компаній, що відображаються в блоці реклами)
- Створили зведену таблицю за кількістю потраплянь кожного з них у ТОП видачі
- Вибрали 5 конкурентів для подальшого аналізу на підставі кількості потраплянь у ТОП видачі
- проаналізували візуально сайти конкурентів, виписавши при цьому їхні заголовки цільових сторінок і тег H1, включно з власною компанією
- проаналізували дані й отримали таку інформацію:
Висновки
- наш сайт не поступається конкурентам ні за трафіком, ні за ключами, ні за беклінками
- наш профіль має такі ж, як і в конкурентів, відгуки та їхню середню оцінку
- усі конкуренти використовують одну й ту саму основну категрію
- 3 з 6 конкурентів не використовують додаткові категорії
- тайтл цільової сторінки конкурентів оптимізовано тільки в 1 компанії
- заголовки h1 або відсутні або слабкі
3 поради для оптимізації профілю GBP
Налаштуйте додаткові категорії
Важливість додаткових категорій під час ранжування профілю GBP дуже докладно описано мною в цій статті: https://serpstat.com/ru/blog/rejting-faktorov-dlya-prodvizheniya-v-google-business-profile/. Вивчіть її, щоб зрозуміти, наскільки вагомий внесок додаткових категорій у ранжування профілю. Тут же зазначимо таке: налаштовані додаткові категорії дадуть профілю більше охоплення (покази), що призведе до більшої кількості взаємодій, чого, власне, нам і потрібно домогтися.
Перша порада – завжди заповнюйте додаткові категорії Вашого профілю якомога релевантніше до послуг і якомога повніше.
Тайтл цільової сторінки
Між тайтлом цільової сторінки та основною категорією має бути повна відповідність. Ця відповідність забезпечується правильним вибором основного ключа. Він має увійти як у назву основної категорії, так і в тайтл цільової сторінки.
Порада друга – забезпечте повну релевантність між основною категорією і тайтлом цільової сторінки.
Основний заголовок сторінки
Дайте системі зрозуміти, що основний контент сторінки релевантний основному ключу. Пишіть його так, щоб рівень тематичного зв’язку між тайтлом і h1 був якомога сильнішим. Якщо сумніваєтеся – вживайте основний ключ або його синоніми.
Порада третя – зробіть основний заголовок сторінки якомога більш релевантним тайтлу документа.
Результати
Лише 3 зміни призвели до надзвичайно швидкого і великого зростання профілю в результатах видачі google maps. Ось дані localfalcon після 2 місяців роботи:
Оптимізувати профіль GBP