Останнім часом просування в Google Maps набуває все більшої популярності серед власників місцевого локального бізнесу. Це не дивно, тому що цей канал був придуманий і реалізований Google саме для того, щоб давати більш корисну видачу користувачам, які здійснюють локальний пошук.
- Що впливає на видимість профілю GBP?
- Додаткові сигнали ранжування GBP
- Внесок факторів у ранжування GBP
- Внесок групи факторів
- ТОП 4 фактори для оптимізації просування в Google Maps
- ТОП 4 фактори для оптимізації просування в місцевій органічній видачі
- Від чого залежить успіх у просуванні локального бізнесу?
- Рейтинг факторів ранжування профілю GBP у локальному пакеті
- Фактори ранжування сайту в локальній органічній видачі
- Власні спостереження
- ТОП 5 значущих змін під час ранжування в Google Maps
- Міфи в просуванні GBP
- Висновки
Серед тематик, де це просування може бути з успіхом використане, можна виокремити насамперед усі види послуг, що мають локальний характер: ресторани, перукарні, клініки, всілякі ремонти (побутової техніки, електроніки, мобільних телефонів, комп’ютерів, кондиціонерів), станції технічного обслуговування автомобілів, персональні послуги (психологів, лікарів, дресирувальників, коучів). Але крім розмаїття бізнесів цей канал привертає до себе увагу власників своєю доступністю. Адже для того, щоб брати участь у місцевих результатах пошуку, потрібно всього-на-всього зареєструвати компанію на карті гугл і верифікувати профіль GBP. Це зробити нескладно. Але, щоб отримати високі позиції та бути в результатах пошуку на значній території – все це потрібно оптимізувати. І, щоб Ви також мали уявлення про те, як проходить локальне seo просування і від чого воно залежить, ми написали цю статтю.
Що впливає на видимість профілю GBP?
Можна сміливо стверджувати, що видимість профілю в місцевих результатах пошуку залежатиме від його ваги. Існує чотири головні складові, результуюча сила яких забезпечує ранг кожної компанії. Усі вони наведені вище.
При цьому важливим слід відзначити той факт, що google постійно працює над алгоритмом ранжування місць, удосконалюючи якість видачі. Тому, з року в рік, перелік чинників ранжування в google maps змінюється: додаються нові фактори замість старих, а також перерозподіляється значимість їх. Приміром, у 2024 році до чотирьох основних складових додалися ще три:
Додаткові сигнали ранжування GBP
Внесок факторів у ранжування GBP
Перш, ніж Ви подивитеся на кругову діаграму частки кожного з чинників, важливо розуміти таке: звідки може бути отриманий трафік, дзвінок, лід, перехід на сайт. Таких каналів при локальному seo просуванні можна виділити два:
Приклад видачі з локальним пакетом
Приклад органічної видачі
Внесок групи факторів
Як бачимо, для оптимізації просування в google maps Вашої компанії особливу увагу слід приділити чотирьом напрямам:
ТОП 4 фактори для оптимізації просування в Google Maps
Ті ж чотири напрямки можна виділити для оптимізації сайту в місцевих результатах пошуку. Однак, слід врахувати, що внесок останніх двох значно менш важливий, ніж двох перших, які загалом можуть забезпечити понад 60% зростання:
ТОП 4 фактори для оптимізації просування в місцевій органічній видачі
Від чого залежить успіх у просуванні локального бізнесу?
Резюмуючи все вищесказане, можна зробити наступний висновок, об’єднавши фактори просування в локальному пакеті і в місцевому органічному пошуку. Успіх просування залежатиме від якості роботи за п’ятьма напрямами:
Даррен Шоу (Darren Shaw) на своєму сайті (https://whitespark.ca/local-search-ranking-factors) виклав чергове дослідження, в якому брали участь близько 40 авторитетних сеошників. Їхню думку про внесок різних чинників у ранжування профілю GBP у результатах локального пошуку Дарен висловив у таблиці. Загалом було озвучено близько 150 різних складових, що входять до списку того, що дійсно впливає (і якою мірою) на отримання позицій Вашою компанією в локальному пакеті. Перші 30 наведено нижче у відкритому вигляді – як найбільш значущі. Решту Ви можете подивитися, розгорнувши список.
Рейтинг факторів ранжування профілю GBP у локальному пакеті
Ранг | Фактор | Оцінка |
---|---|---|
1 | Основна категорія GBP | 193 |
2 | Ключові слова в назві компанії GBP | 181 |
3 | Близькість адреси до точки пошуку (відстань від користувача до компанії) | 176 |
4 | Фізична адреса в місті пошуку | 143 |
5 | Видалення спам-лістингів за допомогою боротьби зі спамом | 138 |
6 | Високі оцінка відгуків Google (наприклад, 4-5) | 134 |
7 | Додаткові категорії GBP | 128 |
8 | Кількість відгуків Google (з текстом) | 117 |
9 | Підтверджений GBP | 114 |
10 | Близькість адреси до центроїда | 114 |
11 | Ключові слова в заголовку цільової сторінки GBP | 112 |
12 | Повнота заповнення GBP | 105 |
13 | Постійний приплив відгуків з плином часу (а не сплески) | 102 |
14 | Окрема сторінка для кожної послуги | 101 |
15 | Ключові слова в заголовках цільових сторінок GBP (H1, H2 тощо) | 101 |
16 | Правильне розміщення мітки на карті | 100 |
17 | Географічна (місто/район) релевантність ключових слів контенту домену | 100 |
18 | Внутрішні посилання по всьому веб-сайту | 99 |
19 | Кількість вхідних посилань на домен із локально релевантних доменів | 98 |
20 | Новизна відгуків | 98 |
21 | Кількість вхідних посилань на URL цільової сторінки GBP з локально релевантних доменів | 97 |
22 | Послідовність посилань в основних пошукових системах (Google Maps, Bing Maps, Apple Maps) | 97 |
23 | HTML NAP відповідає GBP NAP | 94 |
24 | Внутрішні посилання на цільову сторінку GBP з інших сторінок веб-сайту | 94 |
25 | Якість/авторитетність вхідних посилань на домен | 92 |
26 | Якість/авторитетність вхідних посилань на URL цільової сторінки GBP | 90 |
27 | Кількість вхідних посилань на URL цільової сторінки з тематичних доменів | 90 |
28 | Вік GBP | 90 |
29 | Ключові слова в тексті анкора вхідних посилань на URL цільової сторінки GBP | 89 |
30 | Обсяг пошукових запитів за назвою компанії | 89 |
Фактори ранжування сайту в локальній органічній видачі
Ранг | Фактор | Оцінка |
---|---|---|
1 | Окрема сторінка для кожної послуги | 163 |
2 | Внутрішні посилання по всьому веб-сайту | 149 |
3 | Якість/авторитетність вхідних посилань на домен | 148 |
4 | Географічна (місто/район) релевантність ключових слів контенту домену | 146 |
5 | Ключові слова в заголовку цільової сторінки GBP | 140 |
6 | Кількість вхідних посилань на домен із локально релевантних доменів | 137 |
7 | Тематична релевантність ключових слів (продукт/послуга) на всьому веб-сайті | 135 |
8 | Обсяг якісного контенту на сторінках послуг | 134 |
9 | Обсяг якісного контенту на всьому сайті | 132 |
10 | Ключові слова в тексті якоря вхідних посилань на домен | 128 |
11 | Різноманітність вхідних посилань на домен | 127 |
12 | Мобільний/адаптивний веб-сайт | 125 |
13 | Кількість вхідних посилань на домен із галузевих доменів | 124 |
14 | Ключові слова в заголовках цільових сторінок GBP (H1, H2 тощо) | 119 |
15 | Ступінь фокусування веб-сайту на певній ніші | 119 |
16 | Ключові слова в заголовках усього веб-сайту | 117 |
17 | Ключові слова в заголовках (H1, H2 і т.д.) по всьому веб-сайту | 110 |
18 | Веб-сайт використовує HTTPS за замовчуванням | 106 |
19 | Різноманітність анкорного тексту залежно від домену | 106 |
20 | Фізична адреса в місті пошуку | 105 |
21 | Якість/авторитетність вхідних посилань на URL цільової сторінки GBP | 105 |
22 | Час завантаження сторінок усього веб-сайту | 103 |
23 | Авторитет домену веб-сайту | 102 |
24 | Ключові слова в тексті анкора вхідних посилань на URL цільової сторінки GBP | 101 |
25 | Кількість вхідних посилань на домен | 101 |
26 | Постійний приплив посилань з плином часу (а не сплески) | 101 |
27 | Внутрішні посилання на цільову сторінку GBP з інших сторінок веб-сайту | 99 |
28 | Кількість вхідних посилань на URL цільової сторінки з галузевих доменів | 98 |
29 | Різноманітність вхідних посилань на URL цільової сторінки GBP | 97 |
30 | Ключові слова в доменному імені | 95 |
Власні спостереження
Ознайомившись з інформацією вище і пропустивши її через призму власного досвіду, виділимо таке:
ТОП 5 значущих змін під час ранжування в Google Maps
Міфи в просуванні GBP
Висновки
На підставі всього вищевикладеного можна зробити такі висновки: система дедалі більше підштовхує нас до того, що просування в Google Maps стає дедалі залежнішим від якості сайту, підштовхуючи власників бізнесу до створення якісніших WEB-рішень, спрямованих у бік кінцевого споживача. Безумовно, контент повинен мати географічну релевантність, даючи тим самим сигнал про те, що і де компанія надає. Цитуванню віддається дедалі більша увага, підштовхуючи власників бізнесу до просування не просто своїх послуг, а бренду. Зв’язку його з місцем і сервісами. Іншими словами, акцент у просуванні зміщується в бік класичного брендового seo-просування. І це, на мій погляд – непогано.
Інші тематичні статі
Сайт Клінінгової Компанії – Яким Повинен Бути?
Серед усього розмаїття інформації зі створення, розробки та оптимізації сайтів власникові вельми непросто визначитися з…
ТОП 3 Поради Щодо Оптимізації Профілю GBP
Просування руфінгової компанії в США в Google Maps створило інфопривід для написання цієї статті. Усього…
15 Порад Емігрантам для Просування Клінінгу в США
З усього різноманіття комунікаційних каналів для просування клінінгової компанії підходять далеко не всі. У цій…