Что Нужно Знать для Продвижения в Google Maps?

Що Потрібно Знати для Просування в Google Maps?

Останнім часом просування в Google Maps набуває все більшої популярності серед власників місцевого локального бізнесу. Це не дивно, тому що цей канал був придуманий і реалізований Google саме для того, щоб давати більш корисну видачу користувачам, які здійснюють локальний пошук.

Серед тематик, де це просування може бути з успіхом використане, можна виокремити насамперед усі види послуг, що мають локальний характер: ресторани, перукарні, клініки, всілякі ремонти (побутової техніки, електроніки, мобільних телефонів, комп’ютерів, кондиціонерів), станції технічного обслуговування автомобілів, персональні послуги (психологів, лікарів, дресирувальників, коучів). Але крім розмаїття бізнесів цей канал привертає до себе увагу власників своєю доступністю. Адже для того, щоб брати участь у місцевих результатах пошуку, потрібно всього-на-всього зареєструвати компанію на карті гугл і верифікувати профіль GBP. Це зробити нескладно. Але, щоб отримати високі позиції та бути в результатах пошуку на значній території – все це потрібно оптимізувати. І, щоб Ви також мали уявлення про те, як проходить локальне seo просування і від чого воно залежить, ми написали цю статтю.

Що впливає на видимість профілю GBP?

Налаштування профілю Google Business Profile
Відгуки клієнтів
Якість сайту
Зовнішні посилання на сторінки сайту

Можна сміливо стверджувати, що видимість профілю в місцевих результатах пошуку залежатиме від його ваги. Існує чотири головні складові, результуюча сила яких забезпечує ранг кожної компанії. Усі вони наведені вище.

При цьому важливим слід відзначити той факт, що google постійно працює над алгоритмом ранжування місць, удосконалюючи якість видачі. Тому, з року в рік, перелік чинників ранжування в google maps змінюється: додаються нові фактори замість старих, а також перерозподіляється значимість їх. Приміром, у 2024 році до чотирьох основних складових додалися ще три:

Додаткові сигнали ранжування GBP

Поведінкові сигнали користувача
Сигнали, пов’язані з цитуванням місця
Персоналізовані сигнали (історія пошуку, пошук локації)

Внесок факторів у ранжування GBP

Перш, ніж Ви подивитеся на кругову діаграму частки кожного з чинників, важливо розуміти таке: звідки може бути отриманий трафік, дзвінок, лід, перехід на сайт. Таких каналів при локальному seo просуванні можна виділити два:

Локальний пакет
Органічний пошук

Приклад видачі з локальним пакетом

Выдача с локальным-пакетом
Видача з локальним пакетом

Приклад органічної видачі

Органическая выдача
Органічна видача

Внесок групи факторів

Рейтинг групи факторів
Рейтинг групи факторів ранжування в локальному пошуку

Як бачимо, для оптимізації просування в google maps Вашої компанії особливу увагу слід приділити чотирьом напрямам:

ТОП 4 фактори для оптимізації просування в Google Maps

Оптимізація профілю GBP
Внутрішня оптимізація цільової сторінки
Відгуки потрібної кількості та якості
Зовнішні посилання сайту

Ті ж чотири напрямки можна виділити для оптимізації сайту в місцевих результатах пошуку. Однак, слід врахувати, що внесок останніх двох значно менш важливий, ніж двох перших, які загалом можуть забезпечити понад 60% зростання:

ТОП 4 фактори для оптимізації просування в місцевій органічній видачі

Внутрішня оптимізація цільової сторінки
Зовнішні посилання сайту
Поведінкові фактори
Сигнали з GBP

Від чого залежить успіх у просуванні локального бізнесу?

Резюмуючи все вищесказане, можна зробити наступний висновок, об’єднавши фактори просування в локальному пакеті і в місцевому органічному пошуку. Успіх просування залежатиме від якості роботи за п’ятьма напрямами:

Внутрішня оптимізація сайту
Оптимізація профілю GBP
Побудова посилального профілю
Отримання відгуків
Поліпшення поведінкових факторів користувачів

Даррен Шоу (Darren Shaw) на своєму сайті (https://whitespark.ca/local-search-ranking-factors) виклав чергове дослідження, в якому брали участь близько 40 авторитетних сеошників. Їхню думку про внесок різних чинників у ранжування профілю GBP у результатах локального пошуку Дарен висловив у таблиці. Загалом було озвучено близько 150 різних складових, що входять до списку того, що дійсно впливає (і якою мірою) на отримання позицій Вашою компанією в локальному пакеті. Перші 30 наведено нижче у відкритому вигляді – як найбільш значущі. Решту Ви можете подивитися, розгорнувши список.

Рейтинг факторів ранжування профілю GBP у локальному пакеті

РангФакторОцінка
1Основна категорія GBP193
2Ключові слова в назві компанії GBP181
3Близькість адреси до точки пошуку (відстань від користувача до компанії)176
4Фізична адреса в місті пошуку143
5Видалення спам-лістингів за допомогою боротьби зі спамом138
6Високі оцінка відгуків Google (наприклад, 4-5)134
7Додаткові категорії GBP128
8Кількість відгуків Google (з текстом)117
9Підтверджений GBP114
10Близькість адреси до центроїда114
11Ключові слова в заголовку цільової сторінки GBP112
12Повнота заповнення GBP105
13Постійний приплив відгуків з плином часу (а не сплески)102
14Окрема сторінка для кожної послуги101
15Ключові слова в заголовках цільових сторінок GBP (H1, H2 тощо)101
16Правильне розміщення мітки на карті100
17Географічна (місто/район) релевантність ключових слів контенту домену100
18Внутрішні посилання по всьому веб-сайту99
19Кількість вхідних посилань на домен із локально релевантних доменів98
20Новизна відгуків98
21Кількість вхідних посилань на URL цільової сторінки GBP з локально релевантних доменів97
22Послідовність посилань в основних пошукових системах (Google Maps, Bing Maps, Apple Maps)97
23HTML NAP відповідає GBP NAP94
24Внутрішні посилання на цільову сторінку GBP з інших сторінок веб-сайту94
25Якість/авторитетність вхідних посилань на домен92
26Якість/авторитетність вхідних посилань на URL цільової сторінки GBP90
27Кількість вхідних посилань на URL цільової сторінки з тематичних доменів90
28Вік GBP90
29Ключові слова в тексті анкора вхідних посилань на URL цільової сторінки GBP89
30Обсяг пошукових запитів за назвою компанії89

Переглянути всі фактори

РангФакторОцінка
31Тематична релевантність ключових слів (продукт/послуга) на всьому веб-сайті88
32Кількість вхідних посилань на домен із галузевих доменів87
33Обсяг якісного контенту на сторінках послуг86
34Ключові слова у відгуках Google85
35Посилання на об’єкти, специфічні для місця розташування, на цільовій сторінці GBP82
36Ступінь фокусування веб-сайту на певній ніші82
37Ключові слова в тексті якоря вхідних посилань на домен81
38Перехід за посиланнями з результатів пошуку за відповідними пошуковими термінами / з географічно релевантних місць розташування79
39Позитивний тон у тексті відгуку78
40Кількість оцінок Google (без тексту)78
41Мобільний/адаптивний веб-сайт78
42Назва компанії в тексті вхідних посилань на URL цільової сторінки GBP78
43Правильні асоціації категорій в агрегаторах і джерелах цитування першого рівня78
44Кількість посилань із локально релевантних доменів78
45Внутрішні посилання з цільової сторінки GBP на інші сторінки веб-сайту77
46Авторитет сторонніх сайтів, на яких розміщені огляди76
47Різноманітність вхідних посилань на URL цільової сторінки GBP76
48Кількість сигналів залученості на GBP (прокрутка списку, натискання фотографій, читання відгуків, читання запитань і відповідей, натискання на повідомлення тощо)76
49Показник клікабельності за результатами пошуку (загальний)75
50Різноманітність вхідних посилань на домен74
51Популярність у ключових галузевих доменах74
52Ключові слова в заголовках усього веб-сайту73
53Час завантаження цільової сторінки GBP73
54Обсяг якісного контенту на всьому сайті73
55Напрямки проїзду до бізнес-кліків73
56Послідовність цитування на ключових сайтах (Yellowpages, Yelp, D&B, CityGrid)72
57Кліки на кнопку Зателефонувати71
58Ключові слова в заголовках (H1, H2 і т.д.) по всьому веб-сайту71
59Веб-сайт використовує HTTPS за замовчуванням71
60Кількість вхідних посилань на домен71
61Узгодженість посилань на агрегатори даних (Infogroup, Localeze, Foursquare/Factual)71
62Назва компанії в анкорному тексті вхідних посилань на домен70
63Різноманітність анкорного тексту до URL-адреси цільової сторінки GBP70
64Кількість посилань із галузевих доменів70
65Кількість позитивних відгуків Google69
66Кількість вхідних посилань на URL цільової сторінки GBP69
67Високі числові рейтинги авторитетних рецензентів (наприклад, Yelp Elite, Google Local Guides тощо)68
68Різноманітність анкорного тексту до домену68
69Якість/авторитетність неструктурованих посилань (газетні статті, записи в блогах, урядові сайти, галузеві асоціації)68
70Ключові слова в URL цільової сторінки GBP67
71Обсяг контенту на цільовій сторінці GBP67
72Авторитет домену веб-сайту67
73Відвідування магазину відстежуються за допомогою визначення місця розташування в мобільному додатку Android або Google Maps66
74Якість/Авторитетність структурованих посилань65
75Наявність обґрунтувань “згадок веб-сайту” в результатах локального пошуку63
76Ключові слова в доменному імені63
77Кількість неструктурованих посилань (газетні статті, записи в блогах)ичество неструктурированных ссылок (газетные статьи, записи в блогах)62
78Кількість оглядів на галузевих сайтах61
79Час завантаження сторінок усього веб-сайту61
80Повноваження сторінки URL цільової сторінки GBP61
81Наявність послуг GBP60
82Якість/Релевантність фотографій60
83Поліпшення/повнота цитат60
84Наявність атрибутів “Ідентифікує як” на GBP59
85Встановлені правильні години на GBP59
86Різноманітність сторонніх сайтів, на яких присутні огляди59
87Кількість сторонніх традиційних оглядів (наприклад, Yelp, TripAdvisor, Yellowpages тощо)59
88Постійний приплив посилань з плином часу (а не сплески)59
89Кількість сторонніх неструктурованих оглядів (наприклад, блоги, газети, журнали)57
90Кількість структурованих посилань (IYP, агрегатори даних)56
91Присутність компанії у списках найкращих і схожих, складених експертами55
92Наявність оглядових обґрунтувань у результатах локального пошуку54
93Кількість фотографій з мітками Google Vision-AI, що відповідають ключовим словам54
94Високі числові сторонні рейтинги (наприклад, 4-5)54
95Ключові слова в URL-адресах по всьому веб-сайту54
96Наявність обґрунтувань “надає” в результатах локального пошуку53
97Кількість відгуків від авторитетних рецензентів (наприклад, Yelp Elite, Google Local Guides тощо)52
98NAP у схемі/JSON-LD на URL цільової сторінки GBP52
99Місцевий код в GBP51
100Ключові слова в сторонніх оглядах49
101Незв’язані згадки бренду49
102Ключові слова в атрибутах ALT зображення на цільовій сторінці GBP48
103Ключові слова в тексті, що оточує посилання на цільову сторінку GBP47
104Послідовність цитування в інших джерелах цитування47
105Постійний випуск контенту з плином часу (а не сплески)45
106Кількість фотографій загалом на GBP44
107Наявність атрибутів, отриманих за допомогою краудсорсингу44
108Ключові слова в тексті, що оточує посилання на домен44
109Тривалість часу очікування на GBP42
110Ключові слова в послугах в GBP41
111Наявність відповідей власників на більшість відгуків40
112Кількість виконаних послуг у відгуках Google40
113Наявність вихідних посилань на авторитетні тематично релевантні сайти40
114Користувацькі атрибути, додані в GBP39
115Вбудована карта Google для визначення місця розташування на цільовій сторінці GBP39
116Ключові слова в атрибутах ALT зображення по всьому веб-сайту38
117Акредитовано BBB38
118Ключові слова в метаописі цільової сторінки GBP37
119Тривалість часу перебування на цільовій сторінці GBP37
120Ключові слова в продуктах GBP36
121Відвідування магазину відстежуються за допомогою сторонніх маяків або технологій визначення місця розташування36
122Кількість бронювань через партнерів Google Booking36
123Наявність XML-карти сайту34
124Докладний розділ запитань і відповідей Google із поширеними запитаннями від власників32
125Зіставлення домену облікового запису Google з доменом цільової сторінки GBP31
126Ключові слова в іменах файлів зображень на цільовій сторінці GBP30
127Встановлення зон обслуговування в GBP29
128Кількість повідомлень через Google Мій Бізнес Повідомлення29
129Наявність обґрунтувань публікацій Google у результатах локального пошуку27
130Кількість продуктів в GBP27
131Ключові слова в метаописах по всьому веб-сайту27
132Частота публікацій в GBP26
133Кількість бронювань через функцію бронювання GBP26
134Наявність URL-адреси призначення25
135Ключові слова в постах GBP24
136Кількість відео на GBP24
137Ключові слова в іменах файлів зображень на всьому веб-сайті24
138Надійний фотограф / Google Business View Photography23
139Участь в Adwords, Adwords Express, Hotel Finder або інших платних продуктах Google23
140Кількість опублікованих постів у GBP22
141Функцію бронювання GBP увімкнено20
142Кількість транзакцій, ідентифікованих через партнерів за кредитними картками20
143Кількість запитань, поставлених у Google Q&A19
144Функцію обміну повідомленнями GBP увімкнено18
145Ключові слова в Google Q&A18
146Сума транзакцій, ідентифікованих через партнерів за кредитними картками16
147Ключові слова у відповідях власників на відгуки12
148Ключові слова в описі GBP11
149Фотографії з геотегами, завантажені в GBP2

Фактори ранжування сайту в локальній органічній видачі

РангФакторОцінка
1Окрема сторінка для кожної послуги163
2Внутрішні посилання по всьому веб-сайту149
3Якість/авторитетність вхідних посилань на домен148
4Географічна (місто/район) релевантність ключових слів контенту домену146
5Ключові слова в заголовку цільової сторінки GBP140
6Кількість вхідних посилань на домен із локально релевантних доменів137
7Тематична релевантність ключових слів (продукт/послуга) на всьому веб-сайті135
8Обсяг якісного контенту на сторінках послуг134
9Обсяг якісного контенту на всьому сайті132
10Ключові слова в тексті якоря вхідних посилань на домен128
11Різноманітність вхідних посилань на домен127
12Мобільний/адаптивний веб-сайт125
13Кількість вхідних посилань на домен із галузевих доменів124
14Ключові слова в заголовках цільових сторінок GBP (H1, H2 тощо)119
15Ступінь фокусування веб-сайту на певній ніші119
16Ключові слова в заголовках усього веб-сайту117
17Ключові слова в заголовках (H1, H2 і т.д.) по всьому веб-сайту110
18Веб-сайт використовує HTTPS за замовчуванням106
19Різноманітність анкорного тексту залежно від домену106
20Фізична адреса в місті пошуку105
21Якість/авторитетність вхідних посилань на URL цільової сторінки GBP105
22Час завантаження сторінок усього веб-сайту103
23Авторитет домену веб-сайту102
24Ключові слова в тексті анкора вхідних посилань на URL цільової сторінки GBP101
25Кількість вхідних посилань на домен101
26Постійний приплив посилань з плином часу (а не сплески)101
27Внутрішні посилання на цільову сторінку GBP з інших сторінок веб-сайту99
28Кількість вхідних посилань на URL цільової сторінки з галузевих доменів98
29Різноманітність вхідних посилань на URL цільової сторінки GBP97
30Ключові слова в доменному імені95

Переглянути всі фактори

РангФакторОцінка
31Перехід за посиланнями з результатів пошуку за відповідними пошуковими термінами / з географічно релевантних місць розташування95
32Постійний випуск контенту з плином часу (а не сплески)94
33Показник клікабельності з результатів пошуку (загальний)94
34Час завантаження цільової сторінки GBP93
35Кількість вхідних посилань на URL цільової сторінки GBP з локально релевантних доменів92
36Назва компанії в анкорному тексті вхідних посилань на домен91
37Внутрішні посилання з цільової сторінки GBP на інші сторінки веб-сайту91
38Популярність у ключових галузевих доменах91
39Посилання на об’єкти, специфічні для місця розташування, на цільовій сторінці GBP88
40Обсяг пошукових запитів за назвою компанії88
41Ключові слова в URL-адресах по всьому веб-сайту86
42Ключові слова в URL цільової сторінки GBP85
43Різноманітність анкорного тексту для URL-адреси цільової сторінки GBP82
44Авторитет сторонніх сайтів, на яких розміщені огляди80
45Обсяг контенту на цільовій сторінці GBP80
46Назва компанії в анкорному тексті вхідних посилань на URL цільової сторінки GBP80
47Близькість адреси до точки пошуку (відстань від користувача до компанії)77
48HTML NAP відповідає GBP NAP75
49Якість/авторитетність неструктурованих посилань (газетні статті, записи в блогах, урядові сайти, галузеві асоціації)74
50Ключові слова в тексті, що оточує посилання на домен73
51Наявність XML-карти сайту72
52Кількість сторонніх неструктурованих оглядів (наприклад, блоги, газети, журнали)70
53Наявність вихідних посилань на авторитетні тематично релевантні сайти69
54Кількість вхідних посилань на URL цільової сторінки GBP69
55Присутність компанії у списках найкращих і схожих, складених експертами69
56Кількість посилань із локально релевантних доменів68
57Різноманітність сторонніх сайтів, на яких присутні огляди65
58Послідовність посилань в основних пошукових системах (Google Maps, Bing Maps, Apple Maps)65
59Кількість посилань із галузевих доменів65
60Повноваження сторінки URL цільової сторінки GBP63
61Кількість неструктурованих посилань (газетні статті, записи в блогах)63
62Ключові слова в атрибутах ALT зображення по всьому веб-сайту58
63Незв’язані згадки бренду58
64NAP у схемі/JSON-LD на URL цільової сторінки GBP57
65Якість/Авторитетність структурованих посилань57
66Послідовність цитування на ключових сайтах (Yellowpages, Yelp, D&B, CityGrid)55
67Високі числові рейтинги Google (наприклад, 4-5)55
68Кількість оглядів на галузевих сайтах54
69Кількість сторонніх традиційних оглядів (наприклад, Yelp, TripAdvisor, Yellowpages тощо)52
70Ключові слова в атрибутах ALT зображення на цільовій сторінці GBP52
71Узгодженість посилань на агрегатори даних (Infogroup, Localeze, Foursquare/Factual)52
72Ключові слова в назві компанії GBP50
73Ключові слова в тексті, що оточує посилання на цільову сторінку GBP49
74Основна категорія GBP48
75Правильні асоціації категорій в агрегаторах і джерелах цитування першого рівня47
76Кількість структурованих посилань (IYP, агрегатори даних)46
77Високі числові сторонні рейтинги (наприклад, 4-5)45
78Ключові слова в іменах файлів зображень на всьому веб-сайті45
79Поліпшення/повнота цитат45
80Ключові слова в іменах файлів зображень на цільовій сторінці GBP44
81Близькість адреси до центроїда43
82Ключові слова в сторонніх оглядах42
83Позитивний настрій у тексті відгуку41
84Послідовність цитування в інших джерелах цитування41
85Ключові слова в метаописі цільової сторінки GBP38
86Акредитовано BBB38
87Постійний приплив відгуків з плином часу (а не сплески)37
88Кількість власних відгуків Google (з текстом)36
89Ключові слова в метаописах по всьому веб-сайту36
90Тривалість часу перебування на цільовій сторінці GBP36
91Високі числові рейтинги авторитетних рецензентів (наприклад, Yelp Elite, Google Local Guides тощо)35
92Новизна відгуків35
93Вбудована карта Google для визначення місця розташування на цільовій сторінці GBP35
94Якість/Релевантність фотографій33
95Ключові слова у відгуках Google33
96Підтверджений GBP32
97Повнта заповнення GBP31
98Наявність обґрунтувань “згадок веб-сайту” в результатах локального пошуку31
99Додаткові категорії GBP30
100Кількість фотографій з мітками Google Vision-AI, що відповідають ключовим словам29
101Кількість відгуків від авторитетних рецензентів (наприклад, Yelp Elite, Google Local Guides тощо)27
102Вік GBP24
103Участь в Adwords, Adwords Express, Hotel Finder або інших платних продуктах Google22
104Кількість сигналів залученості на GBP (прокрутка списку, натискання фотографій, читання відгуків, читання запитань і відповідей, натискання на повідомлення тощо)21
105Зіставлення домену облікового запису Google з доменом цільової сторінки GBP21
106Кліки на кнопку Зателефонувати21
107Тривалість часу очікування на GBP21
108Наявність “Надає” обґрунтувань у результатах локального пошуку20
109Напрямки проїзду до бізнес-кліків20
110Наявність оглядових обґрунтувань у результатах локального пошуку19
111Правильне розміщення мітки на карті19
112Кількість позитивних відгуків Google19
113Місцевий код на GBP16
114Видалення спам-лістингів за допомогою боротьби зі спамом16
115Кількість власних оцінок Google (без тексту)16
116Кількість фотографій загалом на GBP15
117Кікількість продуктів в GBP15
118Кількість виконаних послуг у відгуках Google15
119Відвідування магазину відстежуються за допомогою визначення місця розташування в мобільному додатку Android або Google Maps15
120Наявність відповідей власників на більшість відгуків13
121Кількість бронювань через партнерів Google Booking13
122Докладний розділ запитань і відповідей Google із поширеними запитаннями від власників12
123Наявність обґрунтувань “згадок веб-сайту” в результатах локального пошуку12
124В GBP встановлені правильні години12
125Частота публікацій в GBP11
126Наявність атрибутів, отриманих за допомогою краудсорсингу11
127Наявність послуг GBP11
128Користувацькі атрибути, додані в GBP11
129Відвідування магазину відстежуються за допомогою сторонніх маяків або технологій визначення місця розташування11
130Кількість транзакцій, ідентифікованих через партнерів за кредитними картками11
131Встановлення зон обслуговування у GBP10
132Ключові слова у відповідях власників на відгуки10
133Кількість повідомлень через Google Мій Бізнес Повідомлення9
134Ключові слова в послугах у GBP8
135Сума транзакцій, ідентифікованих через партнерів за кредитними картками8
136Функцію бронювання GBP увімкнено7
137Ключові слова в постах GBP7
138Наявність URL-адреси призначення7
139Надійний фотограф / Google Business View Photography7
140Ключові слова в описі GBP6
141Ключові слова в продуктах GBP6
142Наявність атрибутів “Ідентифікує як” на GBP6
143Кількість запитань, поставлених у Google Q&A6
144Кількість відео на GBP6
145Кількість бронювань через функцію бронювання GBP5
146Функцію обміну повідомленнями GBP увімкнено4
147Ключові слова в Google Q&A4
148Кількість опублікованих постів у GBP3
149Фотографії з геотегами, завантажені в GBP1

Власні спостереження

Ознайомившись з інформацією вище і пропустивши її через призму власного досвіду, виділимо таке:

ТОП 5 значущих змін під час ранжування в Google Maps

Системне, постійне, плавне отримання нових відгуків. Є стійка тенденція до того, що google почав звертати увагу не тільки на кількість і якість відгуків, а й на тенденцію в їх отриманні. Практика показує, що видимість профілю GBP і його позиції значно поліпшуються, якщо профіль отримує регулярні відгуки. Не стрибкоподібні, а плавні, постійні, з плином часу. Наприклад, 7 відгуків, отриманих 1 раз на місяць буде гірше, ніж 7 разів отримати по одному відгуку протягом 30 днів.
Песимізація профілів із лендінгами. Точки на карті, у профілях яких зазначені односторінкові сайти, а не сайти, стають дедалі важчими в просуванні. Причина тому – фактор, пов’язаний із кількістю внутрішніх посилань на сайті, який дедалі більше набирає траст. Що ніяк не вийде реалізувати на landing page. Є думка, що цей фактор пов’язаний з page rank сторінок або ймовірністю відвідування сторінки, що одне й те саме по суті.
Перевага великим WEB-рішенням. По суті – це висновок із попереднього пункту. Більша кількість грамотно перелінкованих сторінок – це те, що хотіла б бачити система. Якщо цю думку розвинути, то google хотів би бачити сайти, що охоплюють тематику якомога ширше, а не ті, що являють собою кілька сторінок із пропозицією щодо послуг.
Збільшення впливу зворотних посилань. Якщо ще кілька років тому під час просування в Google Maps цим фактором можна було знехтувати, то зараз він вельми важливий, при цьому його роль у ранжируванні істотно збільшилася. Дані опитування говорять про збільшення на 260%, що погодьтеся – чимало. Але тут важливо зрозуміти, що система хотіла б бачити місцевий авторитет. Їй точно подобаються посилання з сайтів, розташування бізнесу яких знаходяться поруч з Вами.
Сторінка під кожну послугу. Ця обставина також випливає з пункту 2. Наявність добре описаних і оптимізованих сторінок послуг дають значні дивіденди при локальному просуванні. При цьому “вихлоп” виходить подвійний: як у результатах ранжування профілю GBP у локальному пакеті, так і в результатах місцевої органічної видачі.

Міфи в просуванні GBP

Фотографії з геотегами, завантажені в GBP. Це було б дуже дивним, якби хоч коли-небудь приносило результат. Суть у тому, що всі exif-теги будуть вирізані з фотографій під час їхнього завантаження. Тому, не варто обтяжувати себе, додаючи їх до кожної фотографії профілю.
Ключові слова в текстових зонах профілю. Багато старих профілів GBP містять у короткому і довгому описі ключові слова, роль яких, насправді, наближається до нуля. А ось спамність профілю – збільшується. Робіть опис для людей, не намагайтеся обдурити систему.
Ключові слова у відповідях до відгуків. Відповідайте людям природно. Ми в розмові не вживаємо сутності у відповідях на подяку. Так само слід чинити і в онлайн.
Реклама компанії в мережі Google Ads або Google Local Ads. Ще один міф, який не додає ваги Вашому профілю. Реклама в Google – окремий канал залучення клієнтів. Не плутайте його з локальним просуванням.
Частота постингу. Якщо раніше система відгукувалася на пости в профіль компанії, то зараз це не працює. Постинг у просуванні може використовуватися, але на траст профілю GBP Вашої компанії він не вплине.

Висновки

На підставі всього вищевикладеного можна зробити такі висновки: система дедалі більше підштовхує нас до того, що просування в Google Maps стає дедалі залежнішим від якості сайту, підштовхуючи власників бізнесу до створення якісніших WEB-рішень, спрямованих у бік кінцевого споживача. Безумовно, контент повинен мати географічну релевантність, даючи тим самим сигнал про те, що і де компанія надає. Цитуванню віддається дедалі більша увага, підштовхуючи власників бізнесу до просування не просто своїх послуг, а бренду. Зв’язку його з місцем і сервісами. Іншими словами, акцент у просуванні зміщується в бік класичного брендового seo-просування. І це, на мій погляд – непогано.

Інші тематичні статі