Про проект
Просування бордшопу кейс. SVOBODA – найбільший прокат гірськолижного спорядження у Києві. На момент початку співпраці проект позиціонувався як “прокат сноубордів”. Початок роботи був із звернення: “зробіть якісну рекламу на пошуку”. За 2 роки вдалося просунути не лише прокат, а й напрямок продажу гірськолижного спорядження та одягу. На даний момент SVOBODA – це не тільки прокат сноубордів, лиж, а й магазин, інтернет-магазин з продажу гірськолижного обладнання для зимових видів спорту.
З якими завданнями прийшов клієнт для просування
Мікро завдань було вирішено дуже багато. Макро-завдання ставилися такими:
- збільшити кількість обладнання, що видається прокатом
- на початку співпраці були низькі продажі магазину, тому друге завдання звучало так: значно збільшити продаж гірськолижного спорядження
Яких результатів вдалося досягти
- сезон 2017-2018 був відпрацьований як тест у цій тематиці. Однак результатом замовник залишився задоволеним, тому було вирішено сформувати план робіт на 2018-2019 рік
- одним із пунктів плану було впровадження в сайт системи онлайн-бронювання гірськолижного спорядження, що й було успішно виконано
- сезон 2018-2019 показав такі результати
- на скріншоті онлайн трафік у сезоні 2018-2019 року. Зростання, щодо попереднього сезону склало ~50%. Акцент у роботі на сезон 2019-2020 було зроблено на обсяг органічного трафіку. Для його збільшення працювали над контентом (написання, оптимізація статей). Ось результат роботи в сезоні 2019-2020 в порівнянні з попереднім в органічному пошуку (~ 30% зростання в каналі):
- Роботи зі збільшення органічного трафіку продовжились у сезоні 2020-2021. Для порівняння з попереднім сезоном (2019-2020), наводжу скріншот продажів за грудень:
- 62% зростання у найтрастовіший місяць
- в сезоні 2020-2021 вдалося продати рекордну кількість сноубордів, збільшивши оборот за цією товарною групою в ~5 разів
- на скріншоті нижче трафік у сезонах 2019-2020, 2020-2021. Зростання 239%. Зростання за кількістю конверсій 208%.
- крім цього, робота в соц. мережах – facebook, instagram – дала відмінний результат із продажу одягу, збільшивши обсяг на 200%. Всюди використовували власний контент (статті, фото, відео)
- результати щодо цього проекту можна продовжувати перераховувати, їх багато, але думаю, що цікавіше опублікувати те, що робили, щоб рухатися у напрямку зростання проекту
Як вирішували поставлене завдання
Роботи, пов’язані з сайтом:
генерація текстового контенту для просування та його оптимізація
- написання статей, що використовували Serpstat, як інструмент вивчення попиту та конкурентності запитів
внутрішня оптимізація web-рішення
- оновлення cms інтернет-магазину
- доопрацювання функціоналу, пов’язаного з онлайн-бронюванням спорядження
- робота над структурою
- аналіз конкурентів за допомогою Serpstat
- доопрацювання мобільної версії
- вирішення проблем, пов’язаних зі швидкістю завантаження як ПК версії, так і мобільної версії сайту
- налаштування генерації фіда даних, для використання в Google Ads- контекстна реклама київ
- налаштування автоматичної генерації карти сайту, для покращення індексації
- оптимізація зображень
зовнішня оптимізація
- просування pr-статтями
- склейка трастових тематичних доменів
- робота з анкор-листом
фотозйомка товарів
зйомка відеооглядів товарів
Роботи, пов’язані з роботою в соц. мережах
- анонси нових колекцій – використовуючи фото, відео контент
- просування заходів, змагань, а також їх pr
- просування відеооглядів та фотосесій нових колекцій
Роботи, пов’язані з контекстною рекламою
- робота з семантикою в KeyCollector, використовуючи дані Serpstat
- налаштування кампаній та груп оголошень
- оптимізація роботи оголошень та рекламних кампаній
Для постійної генерації фото-відео матеріалу організували студію у приміщенні бордшопу
Короткий підсумок
За 4 роки роботи з бордшопом вдалося обороти магазину наблизити до оборотів прокату. У перший рік співпраці продаж магазину був невеликим, по суті, цей підрозділ не приносив грошей. Розвивши інтернет-майданчики вдалося ці продажі довести до стану, коли у сезоні 2020-2021 більшість ходового товару закінчилася у січні місяці. Тобто. за 2 місяці до закінчення сезону. Так само варто відзначити, що цифри онлайн продажів – це лише продажі через інтернет, без урахування того, наскільки зросли продажі офлайн. Для розуміння, в 1 робочий день сезону телефони магазину починали дзвонити з 8 ранку і закінчували дзвонити під ранок наступного дня. Якщо в перші дні дзвінки ще рахували (було близько 200 дзвінків на день), то наступні дні роботи цього вже ніхто не робив. Телефони не замовкали практично цілодобово.