Top-10-tips-for-local-seo

ТОП 10 порад для просування клінінгу, ремонту побутової техніки, руфінгу, HVAC у США

Друзі, сьогодні я хочу поділитися своїми рекомендаціями щодо локального просування компаній, що працюють у сфері Home Services у США. Ніша послуг для дому охоплює безліч тем, а саме: Cleaning, Appliance Repair, Handyman, HVAC, Moving, Roofing, Home Remodeling, Pool Construction та багато інших. Цей матеріал для всіх, хто хотів би використовувати локальне seo для свого просування.

1. Ім’я, назва, бренд

При виборі бренду враховуйте такі рекомендації:

  1. Уникальність. Назву Вашої компанії, ім’я бренду рекомендую робити унікальним. Як приклад, це може бути конструкція: «Ваше ім’я + основний сервіс». Наприклад, FILIPPOV CLEANING. Також непогано використовувати таку конструкцію: «Ваше ім’я + основний сервіс + місце». Наприклад, FILIPPOV CLEANING IN NEW YORK.
  2. Тематичність. Якщо Ви використовуєте якесь слово як бренд – перевірте видачу гугл за цим словом. Ідеально, якщо там не буде сторінок. Погано, якщо будуть конкуренти з іншої тематики.

Основні помилки при виборі імені бренду:

  • Плагіат. Це коли копіюють назву відомої компанії. Так робити не потрібно. Це нічого доброго не дасть.
  • Нетематичність. Це коли назва використовується вже іншими компаніями в іншій тематиці.

2. Домен

Важливість вибору домену для локальної компанії важко переоцінити. Власне, рекомендація така:

  • використовувати конструкцію «Ім’я бренду + ГЕО». Якщо зайнято — шукати схожі варіанти. Як рекомендація, завжди можна до обраного імені додати «llc». Як правило, шанси, що такий домен вільний, значно збільшуються.
  • перевірте хоча б для себе обраний домен у класифікаторі для орієнтиру на тематичність. Звичайно, ми не знаємо, який класифікатор використовує для цього google, але можна хоча б перевірити домен за допомогою класифікатора в Chrome, посилання таке: chrome://topics-internals/ .

3. Структура сайту

Основні помилки:

  • безструктурні WEB-сайти. Часто сайти невеликих компаній абсолютно не мають структури – все звалено в одне місце, безладно перелінковано, немає задуму та ідеї. Це груба помилка, яка робить зв’язку «сайт-точка в GBP» не просувною.
  • довгі посадкові сторінки сервісів. Пошукова система точно оцінює інтент шукаючих, тому контент сторінок повинен відповідати. Не робіть сторінки послуг довгими простирадлами. Це шкодить як ранжуванню, так і не покращує конверсію.
  • тупе копіювання великих брендів. Як правило, це робиться без урахування своїх власних можливостей з просування. Сторінок нароблено, а як це просувати – невідомо.
  • малоінформативні сторінки. Уникайте малоінформативних сторінок. Вони будуть тягнути сайт вниз.

Притклад хорошої структури: Wow Now Cleaning. А ось приклад поганої структури: https://morganappliancerepair.com/.

4. Внутрішні ресурси сайту

Не лінуйтеся створювати корисний контент, оптимізувати його і отримувати по ньому трафік. Пам’ятайте, що посилання зі сторінок з трафіком набагато кращі і безпечніші за більшість дешевих зовнішніх посилань, а часто і дорогих. Не лінуйтеся вести блог – це велика точка зростання.

Пример Блога

5. Соціальні мережі

Соціальні мережі – це невід’ємний атрибут бренду. Використовуйте їх у роботі, пов’язуйте сайт, точку в GBP зі своїми соціальними мережами. Це дасть позитивний ефект. Обов’язково зареєструйтеся в bbb.org. Це додасть вашому бренду ваги. Пошукова система це неодмінно оцінить.

Пример футера с социальными сетями

6. NAP

NAP — це ім’я, адреса, телефон. При локальному просуванні Ви точно використовуєте постинг. Обов’язково стежте за ідентичністю основних даних NAP. Їх невідповідність в різних місцях може зіграти злий жарт.

Пример NAP

7. Місце в GBP

Вибір адреси при реєстрації точки в GBP має дуже важливе значення. Проблема в тому, що прорахувати це неможливо. Тільки тест може допомогти це зрозуміти, а тому поки не зареєструєш – не дізнаєшся. І все ж рекомендації є:

  • не завжди «жирні» місця з першого погляду є найкращими. По-перше, може виявитися, що вони зовсім не такі вже й перспективні, а по-друге, там, де велика конкуренція, важко пробитися в ТОП. І можна довго чекати ліди.
  • Навпаки, іноді безперспективні, на перший погляд, адреси є дуже хорошими, особливо для молодих компаній. І все ж, все потрібно перевіряти і тестувати.
  • При виборі місця я рекомендую заглянути в теплову карту Yelp. Іноді це може допомогти.
Тепловая карта YELP

8. Магічне SEO

Друзі, я точно знаю, що чудес на світі не буває. Локальне seo просування в США – це просування бренду в місцевих результатах пошуку. Ніяких чарівних таблеток немає. Це дуже точна наука. Не ведіться на пропозиції від арабів та індусів, які обіцяють вам «золоті гори» та ліди по $2. Це неможливо. Працюйте системно, використовуйте стратегію локального просування. І результат прийде.

9. Дешеві посилання

Більшість з цим обов’язково зустрінеться. На seo ринку в США завжди знайдуться ті, хто запропонує Вам збільшити свій авторитет за допомогою посилань за $5. Категорично відхиляйте такого роду пропозиції.

Куплені посилання ніколи не дадуть Вам позитивного результату.
Alexander MuratoffAlexander Muratoff (Без “Б”)

Навпаки, Ви зіткнетеся з проблемами, вирішення яких не буде дешевим. Для молодих проектів – це смерть. Ось класичний приклад того, як покупка посилань на сайт, який давав ліди, обвалила рішення і зробила його непросувним. Не робіть так.

обвал показов из-за покупки ссылок

10. Системна робота

Кожного разу, коли ми беремо новий проект, є сумніви щодо його швидкого зростання. Тільки занадто самовпевнені люди не сумніваються у своїх діях. І кожен раз, практика показує, що системна рутинна робота завжди призводить до позитивних результатів просування. Тут ключове слово «завжди». Це і дає мотивацію. Будуйте системну роботу, розумно експериментуйте, ставте на перше місце в просуванні бренд. І результат прийде. Без «Б».

Наскільки корисним був цей пост?

Натисніть на зірочку, щоб оцінити його!

Середня оцінка 0 / 5. Підрахунок голосів: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.