Багато власників клінінгового бізнесу в США мріяли б отримати 100+ лідів на місяць. Але як? Усе просто – зробіть те, що зробили ми разом із нашим клієнтом – Wow Now Cleaning. Все по пунктах докладно буде викладено нижче!
Про проект
Сімейний бізнес у Тампа, штат Флорида. Компанія з українським корінням звернулася по допомогу в розвитку сайту. На момент початку співпраці у них був домен. І навіть був сайт, зроблений власними силами, як то кажуть: як могли. Потрібно відзначити, що у цього клієнта відмінно організовані бізнес-процеси, навіть ті, які безпосередньо не стосуються прибирання: менеджери, адміністратори оперативно і точно надавали інформацію. Що, звичайно, дуже важливо на етапі створення Веб-сайту.
Задачі
Це перший наш клієнт у США, який мислив не категоріями швидких результатів. У процесі обговорення стало зрозуміло, що проект глобальний і дуже цікавий не тільки з погляду локального просування в Google Maps, а й з погляду побудови сильного бренду. І в цьому інтернет-маркетолог може сильно допомогти і прискорити процес. Отже, завдання були такі:
- Передбачити в структурі сайту можливість використання клієнтів Wow Now за франшизою, яку клієнт буде реалізовувати в інших містах та інших штатах, поширюючи її по США.
- Локально просунути точку GBP у Тампа.
- Допомогти організувати та інтегрувати в сайт бізнес-точки компанії в інших містах.
Як вирішували задачу
У нас був досвід роботи в тематиці клінінгу як у США, так і в Європі. Один із наших кейсів: просування клінінгової компанії. Врахували попередній досвід і ті помилки, з якими стикалися раніше. Сайт потрібно було повністю змінити, тому почали зі структури.
Структура сайту
Основною проблемою цієї тематики є те, що власники хочуть у власних послугах вказати якомога більше своїх сервісів, роблячи під кожен із них окрему сторінку. Але аналіз конкурентів і ТОПу показує, що це велика помилка. За деякими, здавалося б, тривіальними фразами (сервісами, наприклад deep cleaning) важко отримати ТОП, якщо за цим сервісом буде створена окрема сторінка. Такого роду семантику набагато простіше просувати, якщо припаркувати її на сторінку house cleaning. Враховуйте це при побудові власних сайтів.
Отже, було створено дві структури з різним підходом у просуванні. Ось вони:


І одна, і друга структура застосовується у ТОПів у тематиці клінінгу. Різниця в тому, що перший варіант – локальний, з акцентом на просування основного ключа (топоніма), другий варіант – більш регіональний. Кожна локація в такій структурі має рівні перспективи для просування. Обговоривши всі «за» і «проти», вирішено було зупинитися на першому варіанті структури сайту.
Дизайн та вибір теми
Клієнт надав бренд-бук, у якому дизайнер розробив корпоративний стиль компанії для постів у соціальних мережах. Ця інформація і лягла в основу майбутнього дизайну WEB-сайту. Ми внесли незначні зміни в макет і затвердили три типи сторінок: головна, сервіси та сторінки блогу. У підсумку, сайт вийшов такий: Wow Now Cleaning. Скріншот головної сторінки наводимо нижче:

Як тему для Word Press використали тему FixTeam від Ancora Themes. Результатом клієнт залишився задоволений. Сайти, зроблені нами на цій темі, завжди мали високу конверсійну здатність. Що і підтвердилося в підсумку.
Основні заходи з просування
Просування локального бізнесу в США включає в себе такий перелік основних заходів:
- Генерація та публікація контенту – нові сторінки в блог
- Постинг в основні соціальні мережі – Facebook, LinkedIn, Instagram, Yelp, GBP
- Підключення сайту і точки в GBP до ресурсу оновлення даних – NAP (name, adress, phone)
Після того, як сайт було завантажено на хостинг – одразу ж пішли ліди. Основним джерелом генерації трафіку була точка в GBP. Ще б пак: компанія мала середню оцінку 5 при 135 відгуках, що для будь-якого міста в США є досить непоганим показником. До того ж, слід зазначити важливу обставину: компанія не «крутила» відгуки. Тільки фідбек від реальних клієнтів. Від себе додам: завжди приємно працювати з бізнесом, який з трепетом ставиться до своєї репутації. Результати не змушують на себе чекати.
Для синхронізації бізнесу з каталогами було обрано сервіс manta.com. Якщо будете з ним працювати – врахуйте його головний недолік – це дуже повільне оновлення даних (від 2-3 тижнів). Проте, за ціною-якістю – він, напевно, у списку найкращих сервісів.
Кожна стаття в блог поширювалася в усі соціальні мережі та великі каталоги (наприклад, Yelp). Ось повний перелік мереж, які підтримуються і активно ведуться: Facebook, Instagram, LinkedIn, Yelp, GBP, Thumbtack, TikTok, Pinterest, YouTube, X. Щотижня випускається відео на YouTube. У цій тематиці дуже непогано себе проявляє Instagram. Ця мережа здатна давати ліди.
Окремо слід згадати про контекстну рекламу. Наші послуги з налаштування Google Ads заслуговують на увагу та окремий кейс. І ось чому: маючи бюджет на рекламу – 10$ на день, у нас вийшло налаштувати її так, що клієнт щодня отримував від 1 до 9 лідів! Середня вартість ліда – 2,5$. Це при тому, що вартість ліда в даній тематиці в даному місці в Google Guarantee ~ 40$. При цьому ліди з контексту високої якості: 80% з них ставали клієнтами. Як налаштування контексту використовували стратегію: максимум конверсій з метою рекламної кампанії – потенційні клієнти.
Результати
Зазначимо відразу, що наведена статистика – це результати просування компанії за один місяць. З моменту вивантаження сайту на хостинг минуло сім тижнів. Наводжу дані аналітики:

Отже, за 28 днів ми отримали 109 лідів. Як видно, заголовок цього кейса абсолютно правдивий. Ми нічого не вигадували і не прикрашали. Хоча це можна було б зробити за рахунок лідів (дзвінків), отриманих безпосередньо з локального пакета видачі. До цієї цифри слід було б додати ~ 30 дзвінків. Ми це не робимо навмисне, тому що ранжування точки за один місяць істотно змінити в даній тематиці в даному місці з даним бюджетом складно. Але ми продовжуємо працювати і, можливо, за якийсь час оновимо цей кейс, продемонструвавши зростання компанії в GBP.
Висновок
Клієнт не очікував, що у нас вийде так швидко досягти результату. Ми не прогнозували його. Сам проект дуже цікавий франшизою. Ми продовжуватимемо роботу і сподіваємося бути корисними власниками компанії якомога довше. У будь-якому разі, наші погляди на стратегію в просуванні збігаються, а плани досить довгострокові.