Перейти до вмісту (натисніть Enter)
Логотип интернет-маркетолога Без Б

Інтернет-маркетолог

Агентство інтернет-реклами – БЕЗ Б

  • Головна
  • Портфоліо
  • Послуги
    • Створення сайтів
    • Просування сайтів
    • SEO просування у США
    • Просування в Google Maps
    • Просування інтернет-магазину
    • Просування лендінг пейдж
    • Просування стартапу
    • Контекстна реклама
  • Блог
  • Контакти
  • Українська
  • Русский
    Контекстна рекламаКонтент-фотограф

    Просування торгової марки – ТМ “ШАЛАНДА”

    Про проект

    Просування торгової марки – ТМ “ШАЛАНДА”. У 2016 році був створений монобрендовий інтернет магазин, який продає червону ікру торгової марки “ШАЛАНДА”. Ікра ТМ “ШАЛАНДА” чудово продавалася офлайн: магазини, супермаркети. Регулярна активність у ЗМІ забезпечила високий рівень знання бренду. З офлайн проблем не було.

     

    З якими завданнями прийшов клієнт для просування

    З урахуванням вищесказаного, клієнт очікував на високий рівень продажів онлайн. Очікування не виправдалися, тому було поставлено завдання:

    • просунути інтернет-магазин ТМ “ШАЛАНДА”, збільшити кількість продажів, а також збільшення звернень від оптових покупців: ресторанів, кафе, інше;
    • необхідно було зібрати ЦА для проведення масової рекламної активності онлайн, як наслідок, була потрібна генерація фото-контенту як для онлайн, так і для оффлайн заходів.

     

    Яких результатів вдалося досягти

    За час співпраці за допомогою інструментів контекстної реклами Google Ads вдалося досягти 11 015 конверсій. Вартість 1 конверсії, з урахуванням коефіцієнта конверсій ~ 17%, дорівнювала 15,11 грн, що, безперечно, було відмінним результатом для продукту, ціна якого потрапляла в luxury сегмент. Нижче скріншот аналітики за рік співпраці.

    Аналітика Шаланда

     

    Як вирішували поставлене завдання

    Для збільшення цільового трафіку в пошуковій мережі Google:

    • зібрали семантичне ядро та провели аналіз конкурентів за основними запитами. Використовували інструменти: Key Collector, Google та Serpstat
    • на підставі цих даних визначили семантичне поле, за яким зібрали структуру облікового запису Google Ads
    • запустили тест та відмінусували явні “баги” у семантиці
    • встановили аналітику, налаштували вирву продажів за ресурсом
    • визначили KPI, т.к. тестовий запуск дав ціну конверсії ~ 157грн.

    • ще раз сегментували запити та перезбирали структуру облікового запису
    • оптимізували вартість кліку в групах об’яв і бюджет кампаній на основі даних аналітики
    • ввели коригування ставки протягом доби
    • разом із відділом реклами клієнта написали понад 500 рекламних оголошень
    • збалансували CTR груп оголошень, кампаній та, відповідно, облікового запису

     

    Для збору сайту ЦА та її сегментації використовували інструменти Google Analytics.

    Фото зйомку провели, організувавши студію, використовуючи наше обладнання у виділеному офісному приміщенні клієнта.

     

    З якими проблемами зіткнулися у роботі

    З перших днів роботи стало зрозуміло, що сайт був зроблений без урахування необхідності його подальшого просування.

    • Основна проблема – відсутність необхідної структури ресурсу. Про це клієнт був повідомлений, але, на жаль, масштабування сайту не схвалив. Довелося працювати з тим, що було без урахування структури рішення.
    • Суворе дотримання бренд-буку зупинило роботу частини рекламних повідомлень, оголошень, банерів, що добре працюють
    • Бажання замовника використати інструменти контекстного просування для вирішення завдань, які таким чином не вирішувалися: провести підтримку ТБ активності банеркою в контекстно-медійній мережі з очікуванням на продаж від останньої
    • Бажання продавати сезонний продукт цілий рік з урахуванням відсутнього попиту

     

    Короткий підсумок

    Із поставленими завданнями впоралися. Цілей клієнта було досягнуто.

    Схожі проєкти

    Просування аграрної компанії – ТОВ АГРОТЕХНІКА

    8 Січня, 2021

    Просування бордшопу – бордшоп SVOBODA

    12 Січня, 2021
    Продвижение производства

    Просування виробництва – VERIKOM

    22 Червня, 2021
    • Phone+380675022332
    • Emailinfo@no-b.kiev.ua
    • AddressКиїв, Предславинська 13А

    Задайте питання
    Зазвичай ми відповідаємо швидко

      Iнтернет-маркетолог | Без “Б”
      вулиця Предславинська, 11-13, Київ, 03150
      Бізнес центр Slavyanskiy
      Пн-Птн: 10:00 – 18:00
      Сб-Нд: закрито
      Відкрити у Google Maps

      SEO просування у США
      Просування в Google Maps
      Просування сайтів послуг

      Консультація по просуванню у США

        Консультация по продвижению в США

          Замовити послуги контекстної реклами

          Залиште Ваші контакти, ми передзвонимо й обговоримо деталі!

            Заказать услуги контекстной рекламы

            Оставьте Ваши контакты, мы перезвоним и обсудим детали!

              Замовити сайт

              Залиште Ваші контакти, ми передзвонимо й обговоримо деталі!

                Заказать продающий сайт

                Оставьте Ваши контакты, мы перезвоним и обсудим детали!

                  Проконсультуйтеся з фахівцем

                  Проконсультуйтеся з інтернет-маркетологом!
                  Більшість помилок відбувається через незнання, але при цьому за них доводиться платити.
                  Консультація допоможе Вам уберегти себе від нерозумних витрат!

                    Проконсультируйтесь со специалистом

                    Проконсультируйтесь с интернет-маркетологом!
                    Большинство ошибок совершается по не знанию, но при этом за них приходится платить.
                    Консультация поможет Вам уберечь себя от неразумных расходов!

                      Проконсультуйтеся з фахівцем

                      Проконсультуйтеся з фахівцем з просування інтернет-магазинів!
                      Більшість помилок відбувається через незнання, але при цьому за них довелося заплатити.
                      Консультація допоможе Вам від цього себе вберегти, розставивши пріоритети в просуванні так, щоб це було ефективно.

                        Проконсультируйтесь со специалистом

                        Проконсультируйтесь со специалистом по продвижению интернет магазинов!
                        Большинство ошибок совершается по не знанию, но при этом за них пришлось заплатить.
                        Консультация поможет Вам от этого себя уберечь, расставив приоритеты в продвижении так, чтобы это было эффективно.