Сайт для клининговой компании

Сайт Клінінгової Компанії – Яким Повинен Бути?

Серед усього розмаїття інформації щодо створення, розробки та оптимізації сайтів власнику досить непросто визначитися з тим, що саме з величезного переліку факторів є дійсно важливим для зростання його бізнесу. У даному випадку мова піде про сайт клінінгової компанії:

Основи

Перед тим, як створювати або переробляти веб-рішення, важливо розуміти, яке завдання має вирішувати сайт. Таких завдань для клінінгу може бути не так вже й багато:

Паркування соціального трафіку в SMM
Паркування трафіку з контекстної реклами Google Ads
Генерація SEO трафіку
Генерація трафіку з Google Maps
Підвищення довіри до бренду

Сайт повинен відповідати обраним комунікаційним каналам.

Якщо ми розглянемо клінінгові послуги з точки зору бізнесу, то ми прийдемо до того, що цей бізнес є локальним. Тобто, існує географічна прив’язка компанії до місця надання послуг. Навіть якщо клінінгова компанія велика, що працює в багатьох містах – вона все одно є локальною в рамках усіх тих місць, де надає послуги. Цю важливу обставину слід виокремити і будувати подальші міркування, ґрунтуючись на ній:

Клінінгові послуги мають локальний характер. Вони прив’язані до місця. Це основна їхня характеристика.
Без “Б”

Клінінговий сайт для SMM

Для SMM клінінгової компанії не обов’язково мати повноцінний сайт. Важливо, щоб цільова сторінка, на яку переходитиме потенційний клієнт, добре конвертувала і містила саме тут інформацію, заради якої користувач натиснув на кнопку рекламного повідомлення, щоб ознайомитися з пропозицією детальніше. Для цієї мети підійде лендінг.

Лендинг для SMM
Приклад клінінгового лендингу для SMM

Ви можете зробити його яким завгодно, аби він конвертував, тобто перетворював трафік на звернення. Мінуси лендингу лише в тому, що він підходить тільки для активності в соціальних мережах. І більше ні для чого.

Сайт для Google Ads

Якщо Ви плануєте використовувати контекстну рекламу для отримання звернень у клінінгу, то до створення сайту потрібно підходити більш професійно. Даний канал вимагає оптимізовану сторінку під групу пошукових запитів (ключових слів). Тому лендінг-пейдж без оптимізації під них не буде працювати належним чином. Ви просто будете переплачувати за рекламу, оскільки якість цільової сторінки впливатиме на загальний показник якості групи оголошень, кампанії, що призведе до значного подорожчання реклами.

Для рекламної активності google ads бажано мати сайт, оптимізований під цей рекламний канал. Кількість сторінок на ньому повинна відповідати кількості просувних сервісів і послуг. Це може бути мультилендінг або шаблонний сайт для клінінгової компанії. Важливим має залишатися наступне: кожна сторінка – це окрема послуга. І просуваючи її, ми використовуємо один запит або групу високорелевантних між собою запитів.

Форма обращения на сайте
Форма для заявок посадкової сторінки

Чи можна використовувати лендінг для контекстної реклами клінінгу?

Якщо лендінг пейдж оптимізований під один основний ключ (одну послугу), то контекстна реклама може бути налаштована для ефективної роботи саме для цієї послуги. Проблема лише в тому, що клінінгова компанія має цілий список послуг. І зробити сторінку, однаково релевантну для всіх них, не вийде. Тому для однієї послуги оптимізований лендінг може працювати, але якщо Ви хочете просувати цілий список послуг, то односторінкового сайту недостатньо.

Лэндинг пейдж клининговой компании
Лендінг пейдж клінінгової компанії

Наприклад, Ви даєте рекламу клінінговій компанії в США за ключем house cleaning. У цьому випадку лендінг має бути оптимізований під цей основний ключ. Йдеться, насамперед, про оптимізацію title, h1-h4. Тоді, використовуючи маску house cleaning, можна ефективно налаштувати рекламу. У всякому разі, сторінка не буде стримуючим фактором як за її вартістю, так і за її релевантністю.

Але якщо Ви на цю сторінку захочете купити трафік, що описується ключем window cleaning, – Ви переплачуватимете за нього (і може бути вельми багато, в рази), оскільки оптимізувати лендінг однаково якісно під ці дві фрази буде важко. Це мають бути дві різні сторінки.

Клінінговий сайт для SEO

У SEO ми повинні завжди орієнтуватися на результати місцевої видачі. Важливо розуміти наступне: не варто конкурувати з усім інтернетом або з усім регіоном. Важливо перемогти конкурентів, які знаходяться поруч з Вами. Потрібно зібрати якомога більше місцевого трафіку, тому враховуйте це при створенні сайту. Ймовірно, Ви захочете оптимізувати його за топонімом. Наприклад, якщо Ваша клінінгова компанія в США працює в Чикаго – слід приділити особливу увагу ключу house cleaning in Chicago. Те саме стосується сервісів. Використовуйте якомога більше місцевих сигналів при оптимізації.

Структура сайту для клінінгової компанії

Як мінімум, сайт для клінінгу повинен мати кілька хабів. Це можуть бути:

послуги (це перелік послуг Вашої компанії, напевно, найважливіший тематичний блок)
місця (area), де ці послуги надаються (наприклад, якщо ми маємо cleaning service in chicago, то райони цього міста можуть скласти цей хаб)
корисні статті (це матеріали, оптимізовані під інформаційні запити в тематиці клінінгу)
кейси (сюди можуть входити виконані прибирання, з переліком наданих послуг, невеликим фотозвітом або відеороликами)
відгуки (публікуйте відгуки про компанію не тільки з google, використовуйте всі можливі сервіси, наприклад trustindex, yelp, trustpilot)
Хаб с кейсами клининговой компании
Хаб із кейсами клінінгової компанії

Важливо також визначитися з просувними сторінками. Крім головної сторінки це можуть бути сервіси. Буде чудово, якщо Ваші статті з блогу будуть високо ранжуватися і приносити трафік. Це дозволить сайту рости. Саме таку стратегію я і рекомендую використовувати. Єдиний нюанс – це нешвидко. Наберіться терпіння.

Зовнішні посилання

Я б не рекомендував купувати їх. Так робить більшість людей у США, купуючи дешеві посилання у індусів або арабів. Це ні до чого доброго не приведе. Я не дарма написав про те, що посилання повинні бути правильними. Гугл знає, що Ваш бізнес місцевий. І цитування повинно мати також локальний характер. Немає проблем отримати перші беклінки з каталогів.

Список внешних директорий (каталогов) в США
Каталоги (зовнішні директорії) у США

Благо для клінінгу в США таких дуже багато, починаючи від Yelp і закінчуючи yellowpage.

Контент

Ковер до уборки
Килим на веранді до прибирання
Ковер после уборки
Килим на веранді після прибирання

З одного боку Ви подумаєте: що можна зняти в прибиранні будинку? Це ж не красиві ресторанні страви чи тому подібне, але насправді, клінінг – чудова тематика для генерації якісного контенту. Людям подобається оцінювати: що було і що стало. Наприклад, знімаєте об’єкт до прибирання і після. І ось Вам готовий інфопривід і матеріал для кейса. Його можна публікувати на сайті, а посилання на такий кейс просувати на всіх зовнішніх сайтах, що підтримують постинг. Ця стратегія точно працює, беріть на озброєння!

Сайт для клінінгової компанії в Google Maps

Google Maps – просто створений для локального бізнесу. Ви маєте розуміти, що все, що сказано стосовно сайту для SEO-просування в Google Maps, – актуально для клінінгової компанії. До того ж, доведеться працювати не тільки з сайтом, а й з профілем компанії в Google Business Profile.

Google Business Profile
Профілі клінінгових компаній у Google Business Profile

Рекомендую до прочитання цю статтю: Рейтинг SEO-факторів для просування в GBP. У ній детально описано 20 найважливіших факторів ранжування, поліпшивши які Ви точно отримаєте ТОП. Як описана стратегія працює на практиці, Ви можете прочитати в нашому кейсі: Просування клінінгової компанії в США.

Але крім цих рекомендацій хотілося б виділити важливі, на наш погляд, обставини:

  • будьте уважні з визначенням основного ключа в цій тематиці – це може бути не так просто, як здається
  • майте на увазі, google постійно змінює назву категорій, а це значить, що Ви також маєте реагувати, бо зобов’язані забезпечити повну релевантність між основним ключем, цільовою сторінкою та основною категорією
  • генеруйте контент – це непросто, але тільки корисний матеріал приноситиме дивіденди
  • підключайте постинг на велику кількість каталогів. Не обмежуйтеся тільки можливостями GBP
  • намагайтеся отримати посилання, наприклад, в обмін на прибирання, з місцевих шкіл, університетів, церков, ком’юніті або великих компаній. Ці сигнали дуже подобаються системі
  • працюйте системно з сайтом, створюючи не менше однієї сторінки на тиждень
  • якщо Вам здається, що трафіку недостатньо – підключайте контекстну рекламу. Сайт, створений для seo або локального seo – відмінно підходить для контекстної реклами. Тільки не працюйте на великих ставках – це загрожує зливом грошей і склікуванням

Висновки

Використовуйте поради вище, але пам’ятайте, що для хорошого результату і ефективної роботи – потрібно якісне WEB-рішення, здатне рости в місцевих результатах видачі. Тому, робіть якісний сайт для клінінгу, якщо хочете отримати велику кількість звернень! Звертайтеся, допоможемо в цьому:

Замовити сайт для клінінгової компанії

Наскільки корисним був цей пост?

Натисніть на зірочку, щоб оцінити його!

Середня оцінка 5 / 5. Підрахунок голосів: 157

No votes so far! Be the first to rate this post.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *