Перейти до вмісту (натисніть Enter)
Логотип интернет-маркетолога Без Б

Інтернет-маркетолог

Агентство інтернет-реклами – БЕЗ Б

  • Головна
  • Портфоліо
  • Послуги
    • Створення сайтів
    • Просування сайтів
    • SEO просування у США
    • Просування в Google Maps
    • Просування лендінг пейдж
    • Просування стартапу
    • Контекстна реклама
  • Блог
  • Контакти
  • Українська
  • Русский
    SEO просування у СШАПросування в Google MapsСтворення сайтів

    35 Лідів Ремонту Побутової Техніки у США за 1 Місяць Після Старту

    Це ідеальний кейс для просування компаній з нуля. Нам усім би хотілося, щоб так ефективно розвивався абсолютно кожен проект. 2 дні від моменту старту до першого ліда! Отже, по порядку!

    Про проект

    Невеликий бізнес з ремонту побутової техніки в Джексонвіллі, штат Флорида. На момент початку роботи не було нічого. Тобто, все, від назви (імені), домену, точки, сайту, соціальних мереж було створено з нуля нами і впроваджено протягом 3 місяців.

    Задачі

    Власник поставив задачу – розвинути його сервіс. Без особливих KPI. Він дізнався про успішні наші проекти в ніші applaince repair від знайомих у США. Знайшов нас в Інтернеті – вийшов на наш сайт інтернет-маркетолога. Ми зв’язалися і швидко домовилися про умови роботи. Старт проекту – кінець травня 2025 року.

    Як виглядав процес просування

    Ми вирішили внести деякі зміни в нашу стратегію локального SEO-просування. Отже, процес виглядав так:

    1. Ми визначилися з назвою домену. Провели невеликий мітинг з клієнтом, вислухали його побажання, оголосили рекомендації і разом затвердили адресу майбутнього сайту. Вийшло так: appliancerepairjax.com
    2. Визначилися з хостингом. До слова, відомий хостинг від GoDaddy – це не найкращий варіант. З ним часто виникають проблеми і він важкий для делегування прав власникам, у яких немає великих навичок і розуміння роботи з сайтами в Інтернеті. Враховуйте це.
    3. У цьому проекті однією з істотних точок зростання ми використовували соціальні мережі. Тому дали рекомендації клієнту щодо реєстрації в них. Визначили їх перелік. Це Facebook, LinkedIn. До них можна також додати каталог Yelp, оскільки він підтримує постинг портфоліо.
    4. Визначилися з CMS (WordPress) і темою для неї.
    5. Зібрали повну інформацію про діяльність компанії. В результаті знайшли велику кількість відгуків про її роботу на Thumbtack. Це можна було комунікувати на сайті.
    6. Ми знали, яку структуру повинен містити сайт з ремонту побутової техніки в США за попередніми нашими проектами: SEO просування в США ремонту побутової техніки. Її і взяли за основу.
    7. Створили веб-сайт. Весь процес зайняв близько 2 місяців.
    8. Паралельно з процесом створення сайту ми запустили процес створення і підтвердження точки компанії в Google Maps для локального seo просування.
    9. Здавалося б, що може бути простіше, ніж створити точку в GBP, однак це не простий процес, що має свої нюанси. Щоб мати точку, яка буде добре просуватися і швидко рости – потрібно, як з’ясувалося, витратити більше двох місяців. У цьому проекті це було саме так. Ми вивели місце на ручне моделювання і в телефонній розмові з представником Google на місці підтвердив її наш клієнт.
    10. Всі елементи: соціальні мережі, місце в Google картах ми пов’язали з сайтом, після чого попередній етап підготовки зв’язки «сайт-точка» для просування можна було вважати закінченим.
    11. Просування почали з синхронізації NAP за допомогою manta.com. Врахуйте, що це не миттєвий процес. Манта оновлюється довго. Іноді до 6-7 тижнів.
    12. Почали постинг. В якості інфоприводу вирішено було почати вести свій блог за рекомендаціями і проблемами. Це і стало основою нашої стратегії.

    Результати

    Точка в Google Maps активізувалася 22 липня. І відразу почала генерувати покази:

    показы точки в GBP

    Минуло 2 дні з моменту активації місця на картах і прийшов перший лід:

    телефонные звонки из GBP - июль

    А через день – ще 1 дзвінок. Після цього, точка почала системно генерувати дзвінки. І ось такі результати клієнт отримав в серпні:

    результаты продвижения в GBP - звонки - август

    Підбиваючи підсумки роботи з клієнтом за серпень, ми з’ясували, що дзвінків було набагато більше. З його слів – 2 на день. Тому ми відразу встановили основні метрики Google Analytics на сайт. І у вересні мали: 28 дзвінків з сайту і точки та 13 заповнених форм через сайт. Разом, 41 лід:

    лиды в google analytics - сентябрь
    звонки из GBP - сентябрь

    Висновки

    Цей кейс – приклад миттєвого зростання локального бізнесу в тематиці appliance repair. Як хотілося б, щоб всі починання росли так само швидко і приносили результати як своїм власникам, так і нам. Ми можемо в цьому Вам допомогти!

    Просунути ремонт техніки у США

    Схожі проєкти

    Ремонт бытовой техники TEODOR

    Локальне просування в США компанії з ремонту побутової техніки – TEODOR

    27 Вересня, 2024
    Центр психотерапии доктора Белова

    Просування клініки психотерапії лікаря Бєлова

    10 Січня, 2021

    Просування стартапу – полювання з Ігорем Влащенком

    11 Січня, 2021
    • Phone+380675022332
    • Emailinfo@no-b.kiev.ua
    • AddressКиїв, Предславинська 13А

    Задайте питання
    Зазвичай ми відповідаємо швидко

      Iнтернет-маркетолог | Без “Б”
      вулиця Предславинська, 11-13, Київ, 03150
      Бізнес центр Slavyanskiy
      Пн-Птн: 10:00 – 18:00
      Сб-Нд: закрито
      Відкрити у Google Maps

      SEO просування у США
      Просування в Google Maps
      Просування сайтів послуг

      Консультація по просуванню у США

        Консультация по продвижению в США

          Замовити послуги контекстної реклами

          Залиште Ваші контакти, ми передзвонимо й обговоримо деталі!

            Заказать услуги контекстной рекламы

            Оставьте Ваши контакты, мы перезвоним и обсудим детали!

              Замовити сайт

              Залиште Ваші контакти, ми передзвонимо й обговоримо деталі!

                Заказать продающий сайт

                Оставьте Ваши контакты, мы перезвоним и обсудим детали!

                  Проконсультуйтеся з фахівцем

                  Проконсультуйтеся з інтернет-маркетологом!
                  Більшість помилок відбувається через незнання, але при цьому за них доводиться платити.
                  Консультація допоможе Вам уберегти себе від нерозумних витрат!

                    Проконсультируйтесь со специалистом

                    Проконсультируйтесь с интернет-маркетологом!
                    Большинство ошибок совершается по не знанию, но при этом за них приходится платить.
                    Консультация поможет Вам уберечь себя от неразумных расходов!

                      Проконсультуйтеся з фахівцем

                      Проконсультуйтеся з фахівцем з просування інтернет-магазинів!
                      Більшість помилок відбувається через незнання, але при цьому за них довелося заплатити.
                      Консультація допоможе Вам від цього себе вберегти, розставивши пріоритети в просуванні так, щоб це було ефективно.

                        Проконсультируйтесь со специалистом

                        Проконсультируйтесь со специалистом по продвижению интернет магазинов!
                        Большинство ошибок совершается по не знанию, но при этом за них пришлось заплатить.
                        Консультация поможет Вам от этого себя уберечь, расставив приоритеты в продвижении так, чтобы это было эффективно.