Це ідеальний кейс для просування компаній з нуля. Нам усім би хотілося, щоб так ефективно розвивався абсолютно кожен проект. 2 дні від моменту старту до першого ліда! Отже, по порядку!
Про проект
Невеликий бізнес з ремонту побутової техніки в Джексонвіллі, штат Флорида. На момент початку роботи не було нічого. Тобто, все, від назви (імені), домену, точки, сайту, соціальних мереж було створено з нуля нами і впроваджено протягом 3 місяців.
Задачі
Власник поставив задачу – розвинути його сервіс. Без особливих KPI. Він дізнався про успішні наші проекти в ніші applaince repair від знайомих у США. Знайшов нас в Інтернеті – вийшов на наш сайт інтернет-маркетолога. Ми зв’язалися і швидко домовилися про умови роботи. Старт проекту – кінець травня 2025 року.
Як виглядав процес просування
Ми вирішили внести деякі зміни в нашу стратегію локального SEO-просування. Отже, процес виглядав так:
- Ми визначилися з назвою домену. Провели невеликий мітинг з клієнтом, вислухали його побажання, оголосили рекомендації і разом затвердили адресу майбутнього сайту. Вийшло так: appliancerepairjax.com
- Визначилися з хостингом. До слова, відомий хостинг від GoDaddy – це не найкращий варіант. З ним часто виникають проблеми і він важкий для делегування прав власникам, у яких немає великих навичок і розуміння роботи з сайтами в Інтернеті. Враховуйте це.
- У цьому проекті однією з істотних точок зростання ми використовували соціальні мережі. Тому дали рекомендації клієнту щодо реєстрації в них. Визначили їх перелік. Це Facebook, LinkedIn. До них можна також додати каталог Yelp, оскільки він підтримує постинг портфоліо.
- Визначилися з CMS (WordPress) і темою для неї.
- Зібрали повну інформацію про діяльність компанії. В результаті знайшли велику кількість відгуків про її роботу на Thumbtack. Це можна було комунікувати на сайті.
- Ми знали, яку структуру повинен містити сайт з ремонту побутової техніки в США за попередніми нашими проектами: SEO просування в США ремонту побутової техніки. Її і взяли за основу.
- Створили веб-сайт. Весь процес зайняв близько 2 місяців.
- Паралельно з процесом створення сайту ми запустили процес створення і підтвердження точки компанії в Google Maps для локального seo просування.
- Здавалося б, що може бути простіше, ніж створити точку в GBP, однак це не простий процес, що має свої нюанси. Щоб мати точку, яка буде добре просуватися і швидко рости – потрібно, як з’ясувалося, витратити більше двох місяців. У цьому проекті це було саме так. Ми вивели місце на ручне моделювання і в телефонній розмові з представником Google на місці підтвердив її наш клієнт.
- Всі елементи: соціальні мережі, місце в Google картах ми пов’язали з сайтом, після чого попередній етап підготовки зв’язки «сайт-точка» для просування можна було вважати закінченим.
- Просування почали з синхронізації NAP за допомогою manta.com. Врахуйте, що це не миттєвий процес. Манта оновлюється довго. Іноді до 6-7 тижнів.
- Почали постинг. В якості інфоприводу вирішено було почати вести свій блог за рекомендаціями і проблемами. Це і стало основою нашої стратегії.
Результати
Точка в Google Maps активізувалася 22 липня. І відразу почала генерувати покази:

Минуло 2 дні з моменту активації місця на картах і прийшов перший лід:

А через день – ще 1 дзвінок. Після цього, точка почала системно генерувати дзвінки. І ось такі результати клієнт отримав в серпні:

Підбиваючи підсумки роботи з клієнтом за серпень, ми з’ясували, що дзвінків було набагато більше. З його слів – 2 на день. Тому ми відразу встановили основні метрики Google Analytics на сайт. І у вересні мали: 28 дзвінків з сайту і точки та 13 заповнених форм через сайт. Разом, 41 лід:


Висновки
Цей кейс – приклад миттєвого зростання локального бізнесу в тематиці appliance repair. Як хотілося б, щоб всі починання росли так само швидко і приносили результати як своїм власникам, так і нам. Ми можемо в цьому Вам допомогти!