Перейти до вмісту (натисніть Enter)
Логотип интернет-маркетолога Без Б

Інтернет-маркетолог

Агентство інтернет-реклами – БЕЗ Б

  • Головна
  • Портфоліо
  • Послуги
    • Створення сайтів
    • Просування сайтів
    • SEO просування у США
    • Просування в Google Maps
    • Просування інтернет-магазину
    • Просування лендінг пейдж
    • Просування стартапу
    • Контекстна реклама
  • Блог
  • Контакти
  • Українська
  • Русский
    Центр психотерапии доктора Белова
    ВідеопродакшнКонтекстна рекламаКонтент-фотографПросування психологаСтворення сайтів

    Просування клініки психотерапії лікаря Бєлова

    Про проект

    Просування клініки кейс. Центр психотерапії доктора Бєлова має київську та дніпропетровську філії. З метою просування київської філії клієнт звернувся до нас.

    З якими завданнями прийшов клієнт для просування

    Завдання ставилося дві:

    • створити лендінг
    • запустити контекстну рекламу в пошуковій мережі

    Яких результатів вдалося досягти

    За кілька місяців рекламної активності вдалося привести до центру понад 130 клієнтів. На жаль, звітність не збереглася.

    Як вирішували поставлене завдання

    Відсутність рекламних матеріалів потребувала створення контенту для сайту. Було зроблено:

    • фотосесія
    • зняли промо-ролик
    • проведено предметну фотографію інтер’єру психоаналітика, яка використовувалася при створенні сайту

    Власне, стратегія полягала у створенні комунікаційного майданчика, сайту та запуск контекстної реклами для покриття цільової. Для цього зібрали семантичне ядро ​​з основних проблем, які вирішує Центр. Використовували для цього Serpstat та KeyCollector. Запуск рекламної кампанії та її оптимізація велася завжди, т.к. вартість кліка за конверсійними запитами, у цій тематиці, висока. Для просування Центру добре підійшла б стратегія просування в гугл картах, т.к. обидві філії – у Києві та Дніпропетровську мали фізичні адреси. Але так вийшло, що це не було зроблено. Хоча, на наш погляд, це мав бути основний канал залучення клієнтів до клініки.

    Що можна було покращити

    Використання контекстної реклами просування Центру, з погляду, було єдиним правильним рішенням. Локальне просування, в комплексі з seo-просуванням, могло дати значно більші результати для залучення клієнтів до клініки. Однак, як і будь-яка інша стратегія, локальне SEO має недоліки. Насамперед – це час, необхідне отримання перших результатів. Через 3-4 місяці роботи цей канал міг стати основним безкоштовним каналом. Ми рекомендуємо це врахувати тим, хто має подібні проекти.
    Крім усього іншого, цей проект не може використовувати портфоліо та лояльні відгуки клієнтів через свою специфіку. Тому, для контентного просування, ми рекомендували б використовувати професійні інсайти, теми яких легко знайти, поспілкувавшись з лікарями клініки. Це і мають бути теми статей, “больові точки”. Подальше просування послуг статтями ми, наприклад, використовуючи ресурси блогу або зовнішні тематичні сайти для розміщення зазначених статей.

    Висновок

    Незважаючи на те, що сам проект потрапляє до тематики “Психологія, психоаналіз”, по суті, просування центру психоаналізу зводиться до локального просування бізнесу. І за своєю стратегією набагато ближче до просування ресторану, перукарні чи СТО, аніж до просування психолога. Контекстна реклама чудово працює, проте вартість залучення клієнтів та витрати на рекламну активність можуть десь корелюватися. Тому, використовуючи цей канал, розрахунок необхідно вести на те, що пацієнт, який одного разу відвідав центр, стане його постійним клієнтом. І за фактом – це дуже близько до реальності. Локальне просування місця – це, безумовно, точка зростання, яку ми рекомендували б використовувати.
    Якщо у Вас є схожий проект (просування клініки кейс) і Ви цікавитеся деталями – з радістю консультуємо:

    Просунути клініку

    Схожі проєкти

    фотосъемка архитектуры и интерьеров

    Фотозйомка архітектури та інтер’єру

    20 Травня, 2020

    Просування інфобізнесу – DogWinner

    15 Листопада, 2021

    Просування бордшопу – бордшоп SVOBODA

    12 Січня, 2021
    • Phone+380675022332
    • Emailinfo@no-b.kiev.ua
    • AddressКиїв, Предславинська 13А

    Задайте питання
    Зазвичай ми відповідаємо швидко

      Iнтернет-маркетолог | Без “Б”
      вулиця Предславинська, 11-13, Київ, 03150
      Бізнес центр Slavyanskiy
      Пн-Птн: 10:00 – 18:00
      Сб-Нд: закрито
      Відкрити у Google Maps

      SEO просування у США
      Просування в Google Maps
      Просування сайтів послуг

      Консультація по просуванню у США

        Консультация по продвижению в США

          Замовити послуги контекстної реклами

          Залиште Ваші контакти, ми передзвонимо й обговоримо деталі!

            Заказать услуги контекстной рекламы

            Оставьте Ваши контакты, мы перезвоним и обсудим детали!

              Замовити сайт

              Залиште Ваші контакти, ми передзвонимо й обговоримо деталі!

                Заказать продающий сайт

                Оставьте Ваши контакты, мы перезвоним и обсудим детали!

                  Проконсультуйтеся з фахівцем

                  Проконсультуйтеся з інтернет-маркетологом!
                  Більшість помилок відбувається через незнання, але при цьому за них доводиться платити.
                  Консультація допоможе Вам уберегти себе від нерозумних витрат!

                    Проконсультируйтесь со специалистом

                    Проконсультируйтесь с интернет-маркетологом!
                    Большинство ошибок совершается по не знанию, но при этом за них приходится платить.
                    Консультация поможет Вам уберечь себя от неразумных расходов!

                      Проконсультуйтеся з фахівцем

                      Проконсультуйтеся з фахівцем з просування інтернет-магазинів!
                      Більшість помилок відбувається через незнання, але при цьому за них довелося заплатити.
                      Консультація допоможе Вам від цього себе вберегти, розставивши пріоритети в просуванні так, щоб це було ефективно.

                        Проконсультируйтесь со специалистом

                        Проконсультируйтесь со специалистом по продвижению интернет магазинов!
                        Большинство ошибок совершается по не знанию, но при этом за них пришлось заплатить.
                        Консультация поможет Вам от этого себя уберечь, расставив приоритеты в продвижении так, чтобы это было эффективно.