Перейти до вмісту (натисніть Enter)
Логотип интернет-маркетолога Без Б

Інтернет-маркетолог

Агентство інтернет-реклами – БЕЗ Б

  • Головна
  • Портфоліо
  • Послуги
    • Створення сайтів
    • Просування сайтів
    • SEO просування у США
    • Просування в Google Maps
    • Просування інтернет-магазину
    • Просування лендінг пейдж
    • Просування стартапу
    • Контекстна реклама
  • Блог
  • Контакти
  • Українська
  • Русский
    SEO-просуванняSMM-просуванняВідеопродакшнПросування стартапу

    Просування інфобізнесу – DogWinner

    Про проект

    Просування інфобізнесу – освітня спільнота для кінологів та власників собак – DogWinner. Спеціалізується на створенні тренінгів, семінарів, майстер-класів від відомих фахівців у вузьких галузях кінології (біологів, кінологів, ветеринарів, заводчиків, дресирувальників).

    З якими завданнями прийшов клієнт для просування

    • спозиціонувати продукти з погляду споживчого попиту (сайт не генерував органічний трафік)
    • запустити рекламну активність у smm для конкретного продукту

    Як вирішували поставлене завдання

    По суті, озвучені два завдання не перетиналися між собою.

    Для вирішення першої з них потрібно:

    1. описати кожен продукти, всього їх налічувалося понад 30. Складність полягала в тому, що кожен із 30 продуктів мав різну суть, яку потрібно було сформулювати.
    2. використовуючи дані семантики, інтернет-маркетолог повинен описати продукти таким чином, щоб їхні сторінки мали точні заголовки та описи, що потрапляють у цільову аудиторію та здатні генерувати трафік.

    Для вирішення другого завдання було вирішено:

    • Створити лендинг для паркування соціального трафіку;
    • Зняти відеоролик та його позиціонувати (визначити ця та основне повідомлення);
    • Провести рекламну кампанію у facebook та instagram.

    Збір семантики та формування основних метатегів

    • провели аналіз конкурентів
    • визначили основні маски за продуктами
    Маски для DogWinner
    • зібрали семантику. Використовували у роботі KeyCollector, wordstat, search console, serpstat
    Семантика
    • кластеризували запити та наклали їх на сторінки

    На виході отримали повну версію нового Web-рішення, зі своєю структурою та топологією.

    Структура сайта

    Генерація контенту та підготовка основних повідомлень

    Продукт – семінар відомого спортсмена-кінолога з дресирування апорту (відеоуроки)

    Гіпотеза: цільова аудиторія – спортсмени-кінологи та ті любителі собак, які здають спортивні нормативи та беруть участь у спортивних заходах.

    • створили лендинг для паркування рекламного трафіку
    DogWinner лэндинг
    • провели відеозйомку і зробили кілька рекламних роликів
    • сформулювали основне повідомлення
    • провели аналіз уже запущених компаній

    Просування у facebook

    Продукт:

    Онлайн-курс Варвари Большакової “Апортування”

    Гіпотеза:

    сформована на підставі опису продукту на сайті, аналіз попереднього запуску рекламних кампаній, а також інтерв’ю з власником ресурсу dogwinner.com. Онлайн-курс “Апортування” заявлений як курс для власників спортивних собак, покликаний допомогти їм підготуватися до змагань.

    Очікувана аудиторія:

    Жінки 25-45 років, жителі міст із населенням до 3 000, які цікавляться дресируванням собак.

    Мета запуску:

    1. Перевірка гіпотези
    2. Пошук аудиторії, максимально релевантної існуючому продукту
    3. Продаж онлайн курсу

    Виконане:

    Посадкова сторінка
    Створено посадкову сторінку, яка максимально чітко описує суть та користь продукту.
    Основне повідомлення:
    “Апортування – курс для власників спортивних собак, які планують брати участь у змаганнях“

    Креативи
    Знято та підготовлено 4 відеоролики виконання собакою команди “апорт”

    Запущено 3 рекламні кампанії:

    1. Залучення до відео.

    Мета – виявити найбільш залучаючий варіант ролика, також протестувати залучення аудиторії залежно від географії, “прогріти” аудиторію для подальшої комунікації)

    Результаты рекламной кампании №1

    Середня ціна за перегляд – 40 копійок, за 3 000 рублів ми охопили близько 42 000 чоловік

    Результаты рекламной кампании №2

    Отримали 480 позитивних реакцій 77 кліків за посиланням на сайт за ціною близько 40 рублів

    Оценка лучшего объявления рекламной кампании

    Визначили найкраще оголошення

    2.Трафік на сайт.

    Мета запуску кампанії – з’ясувати релевантність нашої пропозиції обраній цільовій аудиторії. Ми продовжили тестувати нашу гіпотезу. Оголошення та аудиторія, які добре спрацювали у попередній кампанії, дали ціну кліку на сайт близько 19 руб.

    Результаты работы рекламной кампании с трафиком на сайт

    Ми прийняли рішення протестувати й інші аудиторії з більш точними параметрами, наприклад інтереси ОКД та Аджиліті, а також варіанти перетину аудиторій. Усього було протестовано 8 груп у різних комбінаціях.

    Результаты тестирования различных аудиторий

    Найкраще зайшли Види дресирування собак, з ціною переходу 19 руб, найгірше Аджиліті та ОКД, інші групи дали схожий результат.

    3.Конверсії

    У рекламній кампанії з метою “конверсії” також були запущені групи оголошень з аудиторіями, які показали прийнятні результати у кампанії “Трафік на сайт”

    Конверсии

    Результати просування

    Підсумки:
    За час кампанії було охоплено понад 100 тисяч осіб, залучено на сайт 350 осіб.
    Було продано одну реєстрацію на курс.

    Висновки:
    За допомогою автоматично створених фейсбучних аудиторій домогтися стабільних продажів за прийнятною ціною неможливо.

    Результати роботи показали, що для продажу продуктів DogWinner потрібно повністю переглянути не так принцип комунікації, як змінити підхід до продажу, змінивши як позиціонування самих продуктів, так і техніку комунікації при просуванні. Власне бачення просування курсів, семінарів, лекцій з кінології було викладено клієнту окремо. На момент написання матеріалу проект перебуває у роботі.

    Схожі проєкти

    Просування бордшопу – бордшоп SVOBODA

    12 Січня, 2021

    Просування стартапу – полювання з Ігорем Влащенком

    11 Січня, 2021
    Продвижение стрелкового клуба в киеве

    Просування стрілецького клубу — HELLFIRE

    18 Квітня, 2024
    • Phone+380675022332
    • Emailinfo@no-b.kiev.ua
    • AddressКиїв, Предславинська 13А

    Задайте питання
    Зазвичай ми відповідаємо швидко

      Iнтернет-маркетолог | Без “Б”
      вулиця Предславинська, 11-13, Київ, 03150
      Бізнес центр Slavyanskiy
      Пн-Птн: 10:00 – 18:00
      Сб-Нд: закрито
      Відкрити у Google Maps

      SEO просування у США
      Просування в Google Maps
      Просування сайтів послуг

      Консультація по просуванню у США

        Консультация по продвижению в США

          Замовити послуги контекстної реклами

          Залиште Ваші контакти, ми передзвонимо й обговоримо деталі!

            Заказать услуги контекстной рекламы

            Оставьте Ваши контакты, мы перезвоним и обсудим детали!

              Замовити сайт

              Залиште Ваші контакти, ми передзвонимо й обговоримо деталі!

                Заказать продающий сайт

                Оставьте Ваши контакты, мы перезвоним и обсудим детали!

                  Проконсультуйтеся з фахівцем

                  Проконсультуйтеся з інтернет-маркетологом!
                  Більшість помилок відбувається через незнання, але при цьому за них доводиться платити.
                  Консультація допоможе Вам уберегти себе від нерозумних витрат!

                    Проконсультируйтесь со специалистом

                    Проконсультируйтесь с интернет-маркетологом!
                    Большинство ошибок совершается по не знанию, но при этом за них приходится платить.
                    Консультация поможет Вам уберечь себя от неразумных расходов!

                      Проконсультуйтеся з фахівцем

                      Проконсультуйтеся з фахівцем з просування інтернет-магазинів!
                      Більшість помилок відбувається через незнання, але при цьому за них довелося заплатити.
                      Консультація допоможе Вам від цього себе вберегти, розставивши пріоритети в просуванні так, щоб це було ефективно.

                        Проконсультируйтесь со специалистом

                        Проконсультируйтесь со специалистом по продвижению интернет магазинов!
                        Большинство ошибок совершается по не знанию, но при этом за них пришлось заплатить.
                        Консультация поможет Вам от этого себя уберечь, расставив приоритеты в продвижении так, чтобы это было эффективно.