Ремонт побутової техніки – це локальні послуги, прив’язані до конкретної локації, а тому для просування, як і інші home services у США, потрапляють у категорію тематик для локального seo (просування в гугл мапс). Основні фактори ранжування при такому просуванні описані в статті: що потрібно знати для просування в Google Maps? Суть його можна висловити кількома тезами:
- в основі просування лежить корпоративний сайт. Це головний майданчик, навколо якого будуватиметься подальший процес. Без нього не можна.
- сайт пов’язується з профілем компанії в Google Business Profile (GBP). Його також називають місцем компанії на карті.
- при локальному просуванні використовується два плейсменти для отримання трафіку (заявок):
- принцип просування сайту – контентний: створення нових сторінок з подальшим їх просуванням. В якості джерел зовнішніх сигналів використовуються великі сайти-каталоги, інші директорії, аналогічні GBP, можна використовувати аутріч або гостьовий постинг для посилення зовнішніх сигналів.
- для просування сайту в локальному пакеті важливий траст, пов’язаний, в першу чергу, з кількістю і якістю відгуків. Тому робота з накопиченням останніх на точці GBP – також входить в стратегію локального просування.
Детально про стратегію локального SEO просування сайтів: Рейтинг SEO факторів для локального просування.
Что Потрібно Для Просування Сайту по Ремонту Побутової Техніки?
- сайт, здатний рости (про це нижче)
- профіль компанії в GBP з верифікованою адресою
- лояльних клієнтів, готових залишити відгуки
- бюджет на просування
Крім цих чотирьох обов’язкових умов – наявність сторінок у соціальних мережах буде також хорошим додатком.
Яким Має Бути Сайт?
В основі просування ремонту побутової техніки лежить сайт. Від його якості (як з погляду зручності, так і користі) залежатиме результат. З основних умов можна виділити такі:
Всі ці рекомендації спрямовані, в основному, на одне – забезпечити сайту можливість рости. Це обов’язкова умова для успіху. Детальний гайд про те: яким повинен бути сайт для ремонту побутової техніки.
Реєстрація в GBP
Здавалося б – немає нічого простішого, ніж зареєструвати компанію в Google Maps. Однак – це не так. На якість просування, крім усього іншого, впливатиме і здатність місця зростати, створюючи звернення та переходи на сайт. Важливо розуміти, що не всі точки однакові: одні можуть дуже швидко набувати траст і конвертувати, другі – це роблять гірше, а треті – зовсім не конвертують. Ось рекомендації:
Тематичний Контент
Яким повинен бути контент для просування сайту з ремонту техніки? Відповідь на це питання легко отримати, вивчивши питання користувачів, зібрані по різних сервісах. Це рекомендації щодо усунення конкретних проблем з цілком конкретною побутовою технікою. Люди хочуть отримати інформацію про те, як швидко виправити свій пристрій, як правило, самостійно. Цю обставину слід враховувати при створенні блогу. Немає нічого поганого в тому, що ніхто не хоче платити за ремонт, бажаючи власними силами вирішити проблему, але якщо ця проблема добре описана в статті, користувач ознайомився з нею і подивився, як не простий процес ремонту – йому нічого не залишається, як зробити заявку на безкоштовний огляд і замовити майстра додому. Користуйтеся цим!
Крім цього, слід зазначити наступні важливі моменти, пов’язані зі створенням нових сторінок і веденням блогу:
Частота Постингу – у Чому Сенс?
Постинг – це спосіб повідомити пошуковій системі, а також іншим каталогам, про новини компанії, тим самим оновивши інформацію про неї, роблячи її актуальною. Рекомендована частота постингу – 1 раз на 7-14 днів. Такий сигнал для локального seo створює передумови до наступного:
Відгуки та Динаміка їх Отримання
Ще донедавна основними сигналами відгуків були їхня кількість і загальна оцінка. Однак у 2024 році, на думку авторитетних сеошників, гугл змінив своє ставлення до відгуків у профілі GBP. Тепер крім кількості та якості враховується динаміка їхнього отримання, що стосовно ремонту побутової техніки несе певний сенс актуалізації діяльності. Адже, погодьтеся, якщо компанія працює і обслуговує клієнтів – відгуків про результати її роботи не може НЕ бути.
Практика показує, що для збереження позицій – достатньо 1 відгуку на тиждень. Для зростання профілю (у більшості конкурентних місць) цієї кількості не достатньо. На сьогоднішній день, щоб рости у великих містах потрібно 2-3 відгуки на тиждень. За такої динаміки отримання відгуків останні не будуть лімітуючим фактором для просування в локальному пакеті. Однак, слід розуміти, що динаміка для кожного конкретного міста може сильно відрізнятися, оскільки залежить від попиту і конкуренції в даному місці ранжування.
Помилики – Що Не Потрібно Робити?
Просуваючи сайт по ремонту побутової техніки в США (appliance repair), найчастіше власник стикається з неправильним розумінням суті процесу, вигадуючи або «фантазуючи» на предмет просування. Нижче перерахуємо часті помилки:
І зрештою, хотілося б дати основну рекомендацію власникам ремонту побутової техніки, які просувають свій бізнес в Америці та Канаді:
Кейси на цю тему

Далеко не завжди якісний контент може просунути себе сам. Як правило, йому потрібно в цьому допомогти – оптимізувати. Моя спеціалізація – просування сайтів послуг. Маю знання і багато кейсів із SEO просування в США – просування в Google Maps – для великої кількості тематик, переважно в Home Services. Тут ділюся своїми кейсами та інсайтами. Буду радий коментарям і зауваженням!


Чи є сенс знімати відео про наш процес ремонту побутової техніки та публікувати їх у статтях про типові проблеми з технікою? Або для просування буде достатньо лише текстових матеріалів?
Відео може значно покращити роботу статей як з приводу залучення трафіку, так і з приводу поведінки користуваяа на сторінці. Тому, так, якщо зможете реалізувати – буде круто!
Доброго дня! Чи можу я використовувати домашню адресу для верифікації компанії з ремонту побутової техніки, якщо у мене немає офісу?
Доброго дня, так, це можливо. Можуть бути нюанси з підтвердженням, але практика показує, що гугл нормально до цього ставиться.
Чи є сенс збирати відгуки в соціальних мережах? Вони можуть вплинути на покращення видимості мого бізнесу в гугл?
Доброго дня. Нажаль, ні.