предметное фото строительных инструментов

Предметне фото для інтернет-магазину інструментів

Послуги з просування інтернет магазину включають використання предметних фотографій. Предметне фото має вирішувати конкретні маркетингові завдання:

  • давати об’єктивне уявлення про товар
  • показати переваги продукту з кращого боку
  • викликати інтерес у покупця інтернет-магазину

Приклади фото для інтернет-магазину інструментів

Відомі бренди-виробники свої лінійки продуктів забезпечують каталожними фотографіями. Звичайно, більшість таких фото – якісні. Але є й недоліки: адже каталоги з фотографіями потрапляють до всіх продавців цього бренду. Абсолютна більшість магазинів не перезнімають товар, використовуючи контент виробника для просування інтернет-магазину.
І Зря!

Авторський контент, унікальний, здатний приносити користь і заохочується не тільки пошуковими системами, а й покупцями

Ось як може виглядати на сторінці, що продає, не дорогий інструмент маловідомих брендів.
Картки товару з такими фото будуть набагато конверсійнішими, ніж вони ж з каталожними фотографіями.

Перегляньте інші кейси наших робіт на сторінці портфоліо.

Приватний інтернет маркетолог використовує фотографії, як обов’язковий елемент практично у всіх видах просування сайтів: локальному просуванні, просування інтернет-магазину, просування в соціальних мережах. Безумовно, для різних каналів вимоги до фотографій пред’являються різними (розміри, формат, співвідношення сторін). Але авторський контент, зроблений спеціально під канал, що просувається, здатний зменшити вартість рекламної активності і значно збільшити конверсію клієнтів у кілька разів, а то і до 10 разів… І це не жарт!

При просуванні наших клієнтів використовуємо лише унікальний контент, згенерований або нами, або клієнтом. Надаємо послуги інтернет маркетинга, оптимізуючи контент і публікуючи його в соціальних мережах, на сайті інтернет-магазину або бізнес-профілі компанії. Ми даємо якнайбільше сигналів як клієнтам, так і системам (пошуковим системам, соціальним мережам), при просуванні бренду.

Дізнатися про вартість просування