Продвижение психолога в Google My Business

Просування психолога в Google My Business

Просування психолога в Google My Business – цей канал дуже добре підходить для просування психолога, практики, клінік, центрів психології-психотерапії, загалом, будь-яких локальних місць бізнесу.

Як це працює?

Ось так виглядає видача пошукової системи на запит: психолог київ.
Як видно з картинки, цілий блок локальних місць (практик, центрів, місць прийому) є у видачі. Остання формується залежно від місця розташування, тобто. пошукова система визначає розташування клієнта і під нього видає перелік релевантних (близьких до нього) місць.

Що потрібно для просування бізнес-сторінки психолога?

Для того, щоб потрапити до списку видачі потрібно:

  • мати бізнес-сторінку, тобто. зареєструвати обліковий запис у Google (пошту);
  • підтвердити фізичну адресу місцезнаходження практики, клініки, центру;
  • постійно наповнювати сторінку релевантним та цікавим контентом.

Який потрібен контент?

Для просування психолога в Google My Business можна використовувати три типи контенту:

Текстовий

Тематичні статті, опубліковані на сайті, можуть бути приводом для створення запису на сторінці Google Мій Бізнес. Бажано до тексту запису включати посилання на матеріал статті сайту (блогу). Так запис може генерувати цільовий трафік на сайт. Для публікацій новин, а також анонсів online (offline) заходів. Частота постів 1 разів на тиждень. Цей вид контенту бере участь у просуванні сайту, а також у просуванні бізнес-профілю.

Трафік на сайт можна генерувати, публікуючи посилання на статті блогу. Це безкоштовно та безпечно!

Фото

Наприклад, фотографії інтер’єру або будь-який тематичний фотоконтент, пов’язаний з практикою. Фото мають відображати суть основного виду діяльності. Частота постів – 1-2 рази на тиждень. Таке просування сайту та профілю дозволить Вам зростати також у сервісі google maps. Основні рекомендовані вимоги до фотографії:

Довга сторона зображення не повинна перевищувати коротку більш ніж удвічі

Відео

Невеликі ролики (~30 сек) можна також використовувати для просування. Наприклад, промо-ролики анонсів заходів, майстер-класів. Частота постів – 1-2 рази на місяць. Рекомендовані вимоги до відео:

Відгуки

Бізнес-сторінка дозволяє збирати відгуки клієнтів. Просіть залишати фідбек. Це чудово допомагає в просуванні, адже перевага матиме той, хто матиме більше відгуків кращої якості. До того ж, враховуючи особливості поведінки покупців, слід зазначити, що послугами компанії з кращою репутацією користується охочіше та частіше, т.я. вища довіра.

Висновки

Google My Business відмінно підходить для просування приватної практики, клініки чи центру психології, психотерапії.

Канал має такі переваги:
Створивши сторінку та грамотно її заповнивши, можна отримувати цільові дзвінки вже в перший місяць роботи. Приклад нижче:

  • мабуть, найважливіше – це безкоштовно;
  • не вимагає серйозних знань фахівця з фото, відео, копірайтингу. Хоча найкращі результати досягаються завдяки використанню спеціального підходу послуги інтернет маркетинга. Але на початковому етапі – досить просто регулярних постів;
  • контент для просування нескладний. І за бажання та підготовки може бути згенерований без підключення фахівців. Хоча, як згадувалося вище, найкращих результатів можна досягти, підключивши до роботи тих, хто в цьому розуміється краще;
  • зв’язування з сайтом психолога (психоаналітика) додає вістів і покращує якість просування.

Замовити просування психолога в Google My Business

Локальний бізнес, включаючи практику психолога, психоаналітика, можна ефективно просувати в Google My Business. Для цього потрібно налаштувати виробництво фото-відео – текстового контенту, якість якого матиме вагомий внесок у результат просування. Надаємо послуги інтернет маркетинга для просування сайтів та бізнес-сторінок. Завжди готові до співробітництва у цій тематиці:

Замовити послуги з просування