продвижение психолога

Просування психолога

Просування психолога в діджітал безпосередньо залежить від продукту (завдань). Наприклад, продукти психологів, психоаналітиків, у яких брали участь, кардинально відрізнялися один від одного:

  • просування клініки психології (психотерапії) – Центр психотерапії Доктора Бєлова
  • просування лекцій з психології, психоаналізу – Лекції з психоаналізу Катерини Левін
  • просування школи університету Sigmund Freud University (SFU) – Центр сучасної психотерапії Тетяни Писаренко
  • корпоративний психолог – психодинамічний коучинг для бізнесу PSY4B

Дивлячись на список вище, стає ясно, що кожен із проектів має свою власну, унікальну цільову аудиторію, яка не перетинається з проектами інших психологів:

  • аудиторія центру психотерапії – люди, які мають проблеми зі здоров’ям;
  • цільова аудиторії Катерини Левін – психологи-початківці, психоаналітики-студенти;
  • цільова Sigmund Freud University – практикуючі аналітики, які постійно підвищують свій рівень освіти;
  • цільова PSY4B – hr-менеджери, бізнесмени, управлінці великих компаній

Оскільки цільова аудиторія різна – вихід на кожну з них потребує окремої стратегії у каналах. Нижче розглянемо канали, які використовували на вирішення завдань.

Просування психолога в Google Мій Бізнес

Для психологів, психоаналітиків, які недавно відкрили приватну практику, а також для закладів, що надають послуги такого роду, наприклад, Центр психотерапії, сторінка Google Мій Бізнес однозначно рекомендована для просування.
Географічна прив’язка бізнесу до місця та персоналізована видача пошукової системи здатні забезпечити цільовий трафік із пошукової мережі Google практично з першого дня налаштування.

Докладніше про те, який контент використовувати і як вести сторінку в Google Мій Бізнес в окремій статті.

Просування психолога в Google Ads

Для відпрацювання цільової аудиторії, яка має проблеми зі здоров’ям, постійна контекстна реклама у Google може принести велику користь. Сегментувавши кампанії та групи оголошень зі спеціалізації (проблем, які потребують лікування в центрі, клініці), можна досягати відчутних результатів. Бюджет для просування цього каналу на місяць може бути від 500$ на обліковий запис Google. Вартість кліку ~ 4,5 грн. Вартість одного клієнта ~ 500 грн.

Так ми просували Центр психотерапії Доктора Бєлова, завдання просування – збільшити кількість звернень до клініки людей, які страждають на ВСД, страхами, тривогами. Докладніше про те, як просувати психолога в Google Ads читайте в кейсі нижче.

Просування психолога у Facebook

Цей канал добре підходить для просування онлайн-оффлайн заходів (лекцій, майстер-класів). Відпрацювання аудиторії Катерини Левін, SFU проводили в цьому каналі за допомогою реклами, що таргетує. Продаж лекцій Катерини Левін через таргет виявився нерентабельним, а ось просування школи SFU зайшло дуже добре, незважаючи на не найкращий час рекламної активності (пандемія).

Проект PSY4B просували відеороликами без таргету, при цьому клієнт отримував звернення та без реклами. Докладніше про просування психолога у facebook у кейсі за посиланням нижче.

Просування психолога в Інстаграм

Використовували для просування літньої школи психотерапії Sigmund Freud University (SFU) та офлайн заходів Катерини Левін. Особливо успішно для останньої. Завдання складалося – наповнити зал, місткістю 60 осіб. 200 заявок було отримано за 7 днів рекламної активності. Захід пройшов з аншлагом, при цьому клієнт не впорався з відпрацюванням лідів (частина контактів була втрачена, інакше не було фідбека). Чек заходу – 3000 грн. Вартість реклами – 150 $. Вартість ліда – менше 1$. Докладніше про особливості просування психолога в інстаграмі в окремій статті.

Висновки

  • Просування психолога – це загальний термін, який варто сприймати як технічне завдання до виконання. Кожен продукт має свої особливості, свою цільову аудиторію і, як наслідок, свою стратегію просування, пов’язану з просуванням сайтів, сторінок, профілів.
  • Індивідуальний підхід до конкретного проекту з його завданнями та побажаннями визначає вибір каналів, спосіб активності в них, кількість необхідного контенту та вартість просування. Це потрібно розуміти та враховувати під час постановки завдання.
  • А також важливо відзначити, що для ефективного просування потрібна присутність у якомога більшій кількості каналів. Так Ви даєте більше сигналів як пошуковим системам, так і соціальним, що є власником серйознішого бізнесу, експертом своєї справи, що підвищує Ваш траст та дає результат.
  • Іншими словами, тільки брендове просування, пов’язане із системною роботою, здатне покращити стан справ.
  • Наприклад, для просування сайту – локального місця, наприклад практики психолога, відмінно підходить Google My Business. Однак для активності в цьому каналі ми рекомендуємо придбати сайт. Бо без останнього не можна застосовувати стратегії, що дають відчутне зростання. Тобто. бажання просуватися в одному з каналів так чи інакше веде до активності в іншому. Це нормальне явище, що дає їжу для роздумів тим психологам-початківцям, які думають постами в Інстаграм “завоювати світ”. Або, іншими словами, просуйте бренд і буде вам щастя!

Кейси

Замовити просування психолога

Вивчивши цю тематику за тими проектами, з якими працювали та продовжуємо працювати досі, пропонуємо психологам, психоаналітикам, коучам свої послуги. Зв’яжіться з нами та дізнайтесь вартість просування свого проекту:

Дізнатися вартість