Про проект
Просування аграрної компанії кейс. ТОВ “Агротехніка” – представник іноземних виробників техніки для тваринництва. Напрямок – постачання, введення в експлуатацію та сервісне обслуговування агротехніки та техніки для тваринництва.
З якими завданнями прийшов клієнт для просування
Клієнт звернувся із завданням створення каталогу техніки, а також його просування в пошуковій системі Google.
- створити каталог техніки, що продається;
- збільшити кількість звернень за допомогою реклами в Google Search Network.
Яких результатів вдалося досягти
Результати роботи з цього проекту:
- розроблено корпоративний стиль компанії
- виходячи з побажання клієнта та представлення ним суті бренду – розроблено логотип
- зроблено сайт (останній прототип нижче)
- налаштовано пошукову рекламу, яка дозволила отримати більше 1 нового звернення на день(~1,7 контактів на день за підсумками періоду роботи)
- сайт почав конвертувати з органіки через 6 місяців після старту проекту
Як вирішували поставлене завдання
Складність цього проекту полягала в тому, що існував малий пошуковий попит у потрібній ніші товарів. Тому потрібно було ретельне опрацювання семантики:
- проробляли мікро- та низькочастотні запити в тематиці
- використовували інструменти – Serpstat, KeyCollector
- для написання сторінок використовували LSI-фрази, що швидко дало результат в органічній видачі
- налаштували вирву звернень
- настроили контекстну рекламу в пошуковій мережі Google
- запустили тест, проаналізували результат
- допрацювали семантику
- знов запустили тест і так далі
- складність полягала у знаходженні цільової аудиторії за групами товарів
- результат отримали після 4 коригування семантичного поля
З якими проблемами зіткнулися у роботі
У роботі над проектом виникла маса проблем:
- Довершене нерозуміння закачування суті того, що відбувається. Бажання покращити (на його думку) потрібний контент
- Відсутність об’єктивного аналізу з його боку
- Бажання отримувати велику кількість звернень у галузі з низьким попитом та низьким бюджетом на просування (останнє жодного разу ставило проект під загрозу “факапа”)
- Неможливість оцінки замовником позитивних моментів та результатів роботи
Короткий підсумок
Макро завдання, поставлені на початку роботи, було виконано. Роботу (контекстна реклама київ) припинили за нашою ініціативою. Заявки та звернення під час нашої роботи надходили постійно.
ps
Через нетривалий час проведену роботу замовник занапастив. Минув час і він звернувся до нас знову із проханням відновити співпрацю. На що отримав відмову.