Семантика

Семантичне ядро для сайту, інтернет-магазину

Семантичне ядро ​​сайту або інтернет-магазину – це, простими словами, ключові фрази, за якими сторінки WEB-рішення мають можливість ранжуватися (бути у видачі) пошуковою системою. Правильне семантичне ядро ​​дозволяє сайту генерувати трафік практично з перших днів його створення. Для того, щоб прийти саме до такого результату, потрібно витратити час і розібратися з питанням: як зібрати семантичне ядро?

Але перш, визначимося з тим, для яких цілей ми це робимо.

Існує 2 типи семантичних ядер, які можуть використовуватися в просуванні інтернет-магазинів або в просування сайтів:

  • Для контекстної реклами
  • Для seo або сео трафіку

Опишемо їх докладніше.

Для контекстної реклами

Це перелік ключових слів, за якими буде запущено показ оголошень під час просування інтернет-магазину за допомогою контекстній рекламі. Принцип, що в мережі Google Ads, що в Яндекс Директ – однаковий.
Наприклад:
У нас квітковий магазин, і ми продаємо троянди. Якщо ключове слово “купити троянди” буде у складі семантичного ядра, запит, наприклад, “купити троянди Київ” запустить показ нашого оголошення.
Дивлячись на цей приклад, у Вас має виникнути питання: “чому буде показано оголошення, хоча ключ і запит не збігаються?” І це добре, якщо таке питання Вас спантеличить.
Справа все у “типах відповідності ключових слів”. Докладніше про них тут:

А для того, щоб ключ не плутати із запитом, рекомендую ось це відео:

Семантичне ядро ​​для контексту включає сегментовані ключі, що входять до складу груп оголошень. Останні входять до складу рекламних кампаній облікового запису. Подібно до того, як багато CMS мають подвійну систему вкладеності матеріалу: категорії – сторінки (рубрики – записи), обліковий запис Google Ads має аналогічну структуру: Кампанії – Групи оголошень.

Приклад:
аккаунт магазину спортивних товарів включає кампанію СНОУБОРДИ, а в ній групи оголошень cноуборди Київ, сноуборди купити, сноуборди для жінок і т.п.

Групи оголошень Google Ads

У кожній групі знаходяться ключові слова у відповідному типі відповідності, які запускають показ об’яв у цій групі. Наприклад, група оголошень Купити містить такі ключі: куплю сноуборд, купівля сноуборду і т.д.

Ключові слова в групі оголошень Google Ads

Саме ці ключі, що входять до складу груп оголошень, тобто. кластеризовані якимось чином, і вважатимуться семантичним ядром для контекстної реклами.

Абсолютно інше призначення має семантичне ядро ​​для видачі seo.

Для сео

Як ми розуміємо, органічна видача – безкоштовна – не має нічого спільного з контекстною рекламою. Тут працюють інші принципи, що дозволяють сторінці, сайту, домену генерувати, тобто. отримувати цільовий трафік. Як це працює?
Будь-яка сторінка має 2 основні мета теги: title і description. Алгоритм ранжирування сторінок за запитами у пошуковій видачі дуже складний. Вдаватися в подробиці на цьому етапі точно не варто. Але, якщо в заголовок нашої сторінки (title) входить запит – то є можливість з’явитися у видачі. Про те, як писати заголовки та описи – в окремій статті. Тут нас цікавитиме сам принцип.
Приклад:
Допустимо ми маємо інтернет-магазин, що спеціалізується на продажу велосипедів та аксесуарів. Наша головна сторінка має наступний заголовок (title):
Велосипеди ROMET Київ - гірські, дитячі, жіночі, mtb - купити, ціна - BIKES
Це означає, що основний запит, під який оптимізована наша сторінка – Велосипеди ROMET Київ – і саме по ньому ми збираємось отримувати трафік. А також комбінації цього запиту зі словами гірські, дитячі, ціна і т.д. так само імовірно призводитимуть до отримання трафіку, а конкретніше працюватимуть запити: гірські велосипеди ROMET Київ, mtb велосипеди ROMET, купити велосипеди ROMET і т.д. Ми можемо потрапити відразу за перерахованими запитами в ТОП, якщо, наприклад, у них немає конкуренції, тобто. відсутні сайти у конкурентів, сторінки яких несуть у заголовках запит (ключ, слова).
Перелік фраз (ключів), що увійшов до заголовків всіх сторінок сайту, визначатиме семантичне ядро ​​для просування seo. Якщо цю семантику представимо як сегментованого списку, тобто. кластеризуємо, то отримаємо щось на кшталт цього:

Семантичне ядро ​​в Key Collector - приклад

Важливо!!! Кількість сторінок сайту та його заголовки визначаються семантикою, тобто. семантичним ядром, а не навпаки.

Семантичне ядро ​​своїми руками

Незважаючи на всю складність процесу, зібрати семантичне ядро ​​для самостійного просування інтернет-магазину сайту можливо. Звісно, ​​цей процес потребує навичок. І найголовніше, чіткого розуміння того, що хочемо зробити. Але, якщо брати сам процес, то він не такий вже складний і являє собою переважно рутинну роботу.

Інструменти

Пророблення запитів на рівні споживчого попиту можна проводити за допомогою безкоштовних інструментів: планувальник ключових запитів від Google. Для кластеризації запитів дуже зручний Key Collector, але це платний інструмент. Аналіз конкурентів рекомендую робити з використанням SerpStat – він чудово прискорює роботу та покращує якість ядра, хоча має недолік у вигляді платної ліцензії. Цих інструментів достатньо, щоб опрацювати більшість структур інтернет-магазинів.
Для тих, хто займається просуванням сайту самостійно готові надати консультацію з цього питання. Це можна зробити особисто, погодивши дату відвідування компанії, або зв’яжіться з нами онлайн:


Звязатися з нами