Как продвинуть ресторан

Як просунути ресторан

На питання: як просунути ресторан – у мережі досить багато суперечливої ​​інформації на тему. Деякі, наприклад, стверджують, що просування ресторану відрізняється від просування кафе або, наприклад, їдальні. А інші, що потрібно постити фото страв з меню та фото співробітників у соціальних мережах та “клієнт піде”.
Щоб не тестувати чужі гіпотези на власному бізнесі, спробуємо з’ясувати тему.
Отже, спершу визначимося з ключовими тезами:

  • що ми будемо просувати, тобто. які наративи використовуватимемо для привернення уваги цільової аудиторії;
  • де просувати, тобто. які канали та рекламні майданчики задіємо;

Як просувати ресторан – що просувати?

Як би ми не хитромудрилися, вигадуючи ідеї для просування ресторану, в сухому залишку, ми прийдемо до наступних тем:

  • їжа;
  • особа шеф-кухаря/власника;
  • атмосфера закладу;

Ось основні інгредієнти з яких у результаті складеться наша контент-стратегія.

Який контент використовувати?

Під контентом ми маємо на увазі фото, відео, афіші, банери, а також інші види візуального контенту.

Головна вимога до контенту – одна:

Контент повинен відповідати рівню та формату закладу. Чим демократичніший заклад, тим простіше має бути візуал і навпаки.

Приклади контенту для просування

Фото

Відео

Де просувати

Для просування ресторану, кафе, тераси ідеально підходять соціальні мережі. Люди чудово залучаються до красивих фото їжі, обстановки, атмосфери закладу, переданої фото-відеоконтентом. Тому, просування ресторану дуже добре можна проводити у facebook, instagram.
Слід розуміти також, що оскільки це бізнес локальний, обов’язково рекомендуємо використовувати просування в мережі Google My Business. У цій тематиці цей канал здатний принести дуже велику користь. Але пам’ятайте, робота з каналом Google My Business передбачає наявність сайту як мінімум. Для локального просування – це умова, т.к. просування сайтіу та ведення бізнес-профілю бажано проводити разом, що дає відчутний приріст клієнтів закладу. Тому, незважаючи на те, що ресторан – тема більша для соціальних мереж, просування сайту ресторана також може бути корисним у вирішенні проблеми з відвідуваністю закладу . Крім того, як канал, може використовуватися контекстна реклама у просуванні як сайту, так і сторінки в соціальній мережі – націлення.

Замовити фото, відео

Ресторанний бізнес створений для просування. Точніше, без якісного контенту поліпшити стан справ неможливо. Тому, якщо маєте проблеми з генерацією красивих фото та відео, а також подальшого просування сайту Вашего ресторану – звертайтеся, допоможемо!

Замовити просування ресторану