копирайтинг

Як правильно писати статті для сайту?

Як правильно писати статті чи писати статті – це для мене сприймалося чимось недоступним, навіть забороненим. Не думав, що копірайтинг може бути частиною моєї роботи, т.к. все щодо мов мій організм дуже негативно сприймав. Так було доти, доки я не заглибився у вивчення методів просування сайтів, роботи алгоритму зворотного індексу, зв’язку слів. І щоб реалізовувати свої проекти – доводилося писати самому, т.к. написання технічного завдання для копірайтера забирало рівно стільки ж часу, а то й більше, скільки написання матеріалу самостійно. Але одного разу мені пощастило зустріти грамотного філолога. І розмова зайшла про стиль та форму оформлення будь-яких документів (статей, рецензій, відгуків). І ось що цікаво, якщо відкинути формальності, вимоги пошукових машин та вимоги до документа, з погляду грамотної філологічної компетенції – збіглися. Без знань всіх найскладніших алгоритмів у ранжируванні матеріалу, без знання кількості сильних фраз, їх входження, навколоцільових LSI-фраз, виявляється, можна написати хорошу, правильну статтю. Про те, як це зробити читайте нижче.

Для чого сайту статті?

Статті для просування сайтів у БЛОГ нам потрібні для того, щоб пошукова система (наприклад, google) могла, проіндексувавши текст , знайти в ньому СЛОВА, які допоможуть ранжуватись сайту в пошуковій видачі.

Навіщо ранжуватися сайту?

Для отримання цільового трафіку, який має конвертуватись у клієнта.

Тобто. дуже просто:

ми пишемо статтю – пошуковий робот її читає – щось там індексує – кудись щось заносить – і на виході на наш сайт починають ходити люди, використовуючи пошукові запити – виражений їхній інтент.

Важливість слів

Як говорилося вище, робот повинен знайти потрібні слова для того, щоб у підсумку дати цільовий трафік, що конвертується в клієнта (до речі, facebook використовує ту ж модель, у визначенні релевантності сторінки. Тому пости з посиланням на нерелевантний ресурс користі не дадуть).

Тобто. дуже просто:
якщо ми, умовно, продаємо яблука – то щоб люди, які люблять яблука, нас знаходили через інтернет (вводячи пошуковий запит, наприклад, “куплю яблука”) – стаття, яка допоможе пошуковій системі зрозуміти, що МИ – експерти в яблуках, як мінімум, розповідати про проблему, пов’язану з яблуками, з їхньою користю тощо.
АЛЕ:
Якщо ми продавці яблук, але наша стаття буде про проблему геморою дядька Миші, який не їв яблук, то цілком логічно, що за запитами про яблука ми ранжуватися не будемо (пошукова система не вважатиме нас релевантними яблуками, а навпаки, дасть нам можливість отримувати трафік з проблеми геморою).

А тепер подумайте: де яблука, які треба продати, а де геморой?

Як писати статті?

Як і будь-який науковий чи художній твір – стаття повинна мати структуру. Згадайте, у школі перед тим, як писати виклад, нам пропонувалося в обов’язковому порядку скласти ПЛАН.

Навіщо нам план?

План потрібен для того, щоб зрозуміти, скільки в нашій розповіді, сценарії, статті буде розділів, підрозділів, підрозділів, а також те, про що у всіх цих розділах і підрозділах оповідатиметься (стосовно статей). Тільки так просування сайтів може бути ефективним.
Наприклад, якщо стаття про користь яблук, її головний розділ логічно так само і обізвати:
КОРИСТЬ ЯБЛУК
Тоді зрозуміло, які будуть підрозділи:
– користь яблук для дітей
– користь яблук для жінок
– користь яблук для вагітних та ін, пр, пр

Чому потрібні заголовки та підрозділи?

підзаголовки

Якщо стаття матиме структуру, то пошуковий робот, під час читання, розуміє, що це за розділ і відносить її (статтю), умовно до відповідної тематики, а також дає можливість людям знаходити її релевантно (тобто відповідно) заголовкам, підзаголовки, слова в тексті.
Наприклад, якщо ми написали статтю про ЯБЛОКИ, згідно з планом – то за запитами: користь яблук, користь яблук для дітей, користь яблук для вагітних ми маємо можливість з’явитися в пошуковій видачі та отримати трафік на сайт. І це дасть продаж.

Технічні особливості статті

Статті можуть бути різні: маленькі – 2,5-3 тис. символів, середні до 8 тис. символів, великі від 10 тис. символів. Головне, що вони були корисні, тобто. розкривали суть (а СУТЬ-НАШ ЗМІСТ)
Кожен підрозділ повинен включати від 2,5 до 3,5 тис символів (і не складно здогадатися, що суть підрозділу – це наш ПІДЗАМІС).
І т.д.

Тепер стосовно Вашої тематики (ps. матеріал з особистого листування з клієнтом).
Якщо ми хочемо, щоб наш ресурс якось пов’язували з корпоративним психологом – то, цілком логічно, це словосполучення має якось відбиватися у заголовках матеріалу. Так само справи і з психодинамічним коучингом.

Тобто. якщо ми хочемо, щоб нас співвідносили з будь-якими словами – ці слова повинні бути включені в текст, в заголовок.

Адже зрозуміло, що якщо є група людей – психодинамічних коучів – і нам потрібні клієнти, то статті мають бути присвячені проблемам, пов’язаним із нашим основним родом діяльності.

Романи “Війна і СВІТ”, “Анна Кареніна”, “КРАХ ПАРМАЛАТ”, призведе до того, що сайт не отримуватиме своїх ЦІЛЬОВИХ НАВІДНИКІВ, на ньому, у наведеному варіанті, будуть перебувати любителі почитати Толстого, а також ті, хто цікавиться загибеллю компанії ПАРМАЛАТ.

АЛЕ де вони, а де ПСИХОДИНАМІЧНИЙ КОУЧИНГ, КОРПОРАТИВНИЙ ПСИХОЛОГ????? Це різні всесвіти…

ТОМУ:

ІДЕЯ – СЛОВА – ПЛАН – ТЕКСТ – так буде працювати